Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapasin eräässä tapahtumassa aivan ihanan oloisen miehen, mutta googletettuani hänet mielikuva muuttui täysin

Vierailija
20.09.2018 |

Olimme eräässä tapahtumassa, jossa juttelimme jonkin aikaa. Voin myöntää, että ihastuin mieheen vähän jo niinkin lyhyessä ajassa. Hän kertoi luontoharrastuksestaan, matkailustaan, oli todella menevä tyyppi. Mutta myös fiksun oloinen. Juuri sellainen mitä olen toivonutkin... Meillä tuntui juttu luistavan.

Emme vaihtaneet yhteistietoja, mutta sain hänen kokonimensä tietooni ja tottakai kotiin päästyäni googletin sen. Miehellä oli instagram-tunnus. Siellä oli paljon kuvia matkoilta, lähinnä maisema- ja luontokuvia. Hienoja kyllä. Oli kuitenkin vielä pakko selata läpi henkilöt, joita hän seuraa. Ja voinette varmaan arvata, mitä sieltä löytyi. Tissimalleja, alusvaatekuvia, kaikkea naista esineellistävää.

Mietin hetken. Ensin ajattelin, että miesten pitäisi ehkä tarkemmin miettiä, millaista informaatiota antavat muille somessa. Tätä hetken mietittyäni kuitenkin muutin mieleni. Ehkä onkin vain hyvä, että on olemassa some, jossa ihmiset voivat ilmentää itseään. Karsiutuu ns. jyvät akanoista. Olin oikeastaan helpottunut, että löysin tuollaista informaatiota hänestä, sillä jos tämä puoli hänestä ei olisi tullut ilmi jo nyt, olisin luultavasti ottanut toiveikkain mielin yhteyttä mieheen ja kuvitellut hänen olevan jotain, mitä hän ei kuitenkaan todellisuudessa ole.

Kiitos, some. Ehkä sinulla on sittenkin hyvä tarkoitus.

Kommentit (519)

Vierailija
401/519 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyin kun huomasin, että mies kenen kanssa olin seurasi naiseksi pukeutuvia miehiä. Kaikki olivat lihaksikkaita. Mies ihaili myös minun lihaksia.

Vierailija
402/519 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kerran kävin treffeillä 32-vuotiaan miehen kanssa, joka sanoi minulle, että minulla on Tinder-profiilissa hyvät kuvat, kun hän on nähnyt Tinderissä parikymppisten naisten kuvia, joissa he esittelevät itseään rintoja paljastavissa asuissa. Eli hän siis paljasti, että hän katselee Tinderissä yli 10 v nuorempien naisten profiileja,

Näytä minulle yksikin 32v mies joka käyttää Tinderiä, ja joka ei siellä katso parikymppisten naisten profiileja.

Aivan, et pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/519 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöhkö, ne on sen siskoja ja serkkuja!

Kaikki 345?

Todennäköisesti on jotain 5-6 siskoa, pari sisarpuolta (uusperheet on tavallisia) ja sitten kaikki serkut. Kyllä siitä äkkiä tuon verran tulee. 

Puhumattakaan ystävistä, tutuista ja työkavereista sekä existä.

Vaikka trolli onkin, niin pitäisikö ennemmin puhua ap:n huonosta itsetunnosta kun ei kestänyt vertailua niihin seurattaviin?

Vierailija
404/519 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sekä Facessa että LinkedInissä stalkkausprofiilit juuri tätä varten. Instaa en vahtaa: minun ikäluokassani jo sinne liittyminen on turn off. Olen pelastanut toiminnallani myös monta tuttavaa debiileiltä 😊

Tämä tulee viisi vuotta myöhässä, mutta teet Jumalan työtä. Kaltaisiasi tarvitaan. Jos ihmiset vain käyttäisivät alkuvaiheessa järkeä tutustuessaan uusiin ihmisiin, säästyisivät monelta paskakokemukselta.

Vierailija
405/519 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mr. Nobody kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mr. Nobody kirjoitti:

Siksipä en olekaan somessa.

Tästä saat ison yläpeukun. Parhaat miehet eivät somessa ole.

Ap

Mutta siis sinähän olet siellä itse ja vielä aika urkintamenttaliteetilla.

En ole instagramissa, enkä edes facebookissa.

Ap

Kyllä muuten olet, Instagramissa ei näe mitä joku seuraa ellei itsellä ole myös tiliä.

Ap on trolli.

Vierailija
406/519 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkytyin kun huomasin, että mies kenen kanssa olin seurasi naiseksi pukeutuvia miehiä. Kaikki olivat lihaksikkaita. Mies ihaili myös minun lihaksia.

Pa*omies?

Vierailija
407/519 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kannattaa tutkia: Facet, LinedIn etc. Minä olen törmännyt todella fiksuun yli viisikymppiseen mieheen, josta selvisi nopealla googletuksella nuoria aasialaistypyköitä kavereista ja muuta epämääräistä. Juttu jäi siihen. Harvempi nykyisin on sitä miltä näyttää, vielä vähemmän mitä kertoo olevansa.

Tällaista tutkimista pidettiin miehellä kuitenkin aivan naurettavana naisen stalkkaamisena eräässä toisessa ketjussa.

Vierailija
408/519 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan minunkin sivuhistoriani salassapidettävää materiaalia. Yllätyksenä ja pyytämättä algoritmi generoi fiidiini jonkun miesmallin videoita puolistondiksessa. Ei saanut minusta seuraajaa, mutta ymmärrän hyvin että hänen julkaisuillaan on oma markkinansa. Ei silti tulisi mieleenikään verrata oikean elämän kumppaniehdokkaita somen chippendalesiin.

Vierailija
409/519 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Mies on siis estetiikan ystävä ja sinulla on ehkä 'vähän' huono itseluottamus.

Älä pelkää; mies voi silti tykätä sinusta. Rohkaise mielesi ja jatka tutustumista, vaikka mies ei olekaan homo tms.

Ne naiset siellä somessa haluavat seuraajia ja se mies antaa heidän elämäänsä sisältöä seuraamalla heitä edes näennäisesti tai pyynnöstä. Samalla tavalla kuin raamikas mies voi piristää hiirulaisnaisen päivää kevyellä flirtillä.

Sivusta: harva nainen arvostaa tai halua seurakseen ”estetiikan ystävää” - näille on ihan omia nimityksiäkin. Ei auta minusta(kin) tykkääminen, ja tuon kaltaiset ”luontoharrastukset” ei kiinnosta.

Sinkkumieheltä nyt ei kannata ainakaan odottaa sellaista some-tiliä, joka olisi jonkun satunnaisen vieraan naisen toivomusten mukainen. On säälittävää alkaa puhua jyvien erottamisesta akanoista ja epäinhimillistää miestä, jolla on omien kiinnostuksen kohteidensa mukainen some-tili; ikään kuin miehen elämäntehtävä olisi varautua jonkun random naisen huonoon itseluottamukseen.

Ehkä jos ollaan parisuhteessa, niin voidaan keskustella siitä otetaanko kaveripyyntöjä vastaan supermalleilta tms. ja miksi tehdään niin tai ei tehdä, mutta ihan oma menetys vetää hernettä nenään noilla tiedoilla.

Jos ei kestä tuollaisia asioita, ei kannata mennä lukemaan some-tilejä ollenkaan.

Jep. Ja jos ap ihastui heti mieheen, niin mies on selkeästi monta pykälää tasokkaampikin, joten näillä kyyläillä ei liene muuta virkaa kuin voimaantua täällä sekopäiden kanssa.

Vierailija
410/519 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöhkö, ne on sen siskoja ja serkkuja!

Kaikki 345?

Ihanaa, kun löytyy vielä suuria sukuja, joissa ollaan niin läheisiä, ettei serkun kameroineen piipahtaessa tarvi ujostella pientä alusvaatteisillaan oloa.

Vierailija
411/519 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä pahaa siinä on, jos seuraa kauniita vartaloita? 

Vierailija
412/519 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat että nyt miehet peittävät nuo seurattavansa. Ja tulee sitten yllätyksenä kun olet jo parisuhteessa miehen kanssa? Ja tulee ero. Eikö ole parempi että selviää jo aluksi kuka kukin on ja mikä arvomaailma. Miksi olisit halunnut miehen, jos mies olisi vain piilottanut ne aiheet, mutta oikeasti silti seuraa niitä tai haluaisi. Eikö voi hyväksyä että siirryt sitten seuraavaan, jos ei miellytä. Some on juuri siksi hyvä, että voidaan tietää enemmän ja tehdä erilaisia päätöksiä kuin ennen. Ei voi väkisin muuttaa miestä ja sanoa että äläpä juo olutta ja katso pintaliitonaisia. Etsi joku selvä tai uskova, jos löytyy. 

Vierailija
413/519 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi miestä tai naista joka julkisesti ilmoittaa olevansa runkkari? Ainakin minusta se on noloa, ja tykkään miehestä joka osaa pitää itsetyydyttelynsä omana tietonaan.

Vierailija
414/519 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen tuomitaan mies tutustumatta millainen mies oikeasti on

Vierailija
415/519 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat että nyt miehet peittävät nuo seurattavansa. Ja tulee sitten yllätyksenä kun olet jo parisuhteessa miehen kanssa? Ja tulee ero. Eikö ole parempi että selviää jo aluksi kuka kukin on ja mikä arvomaailma. Miksi olisit halunnut miehen, jos mies olisi vain piilottanut ne aiheet, mutta oikeasti silti seuraa niitä tai haluaisi. Eikö voi hyväksyä että siirryt sitten seuraavaan, jos ei miellytä. Some on juuri siksi hyvä, että voidaan tietää enemmän ja tehdä erilaisia päätöksiä kuin ennen. Ei voi väkisin muuttaa miestä ja sanoa että äläpä juo olutta ja katso pintaliitonaisia. Etsi joku selvä tai uskova, jos löytyy. 

Oliko tämä ap:lle? Hänhän oli tullut aivan samaan tulokseen, että on hyvä kun miehillä on nuo kiinnostuksenkohteet esillä jotta tietää kehen kannattaa lähemmin tutustua. Itse olen myös tätä keinoa käyttänyt jo iät ajat. 

Vierailija
416/519 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä vastaavia kokemuksia? 🤔

Ap

On kokemusta. Aviomies seuraa vähäpukeisia nuoria naisia. Ei ole mitenkään minulta pois. Tämän ketjun perusteella ehkä jopa päinvastoin.

Vierailija
417/519 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestulkoon kaikki miehet katsovat hyvännäköisten naisten kuvia netissä. Mutta vain osa miehistä jättää asiasta näkyvää "todistusaineistoa", esim seuraamalla julkisesti jotain instan peppumallia.

Vierailija
418/519 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On kokemusta. Aviomies seuraa vähäpukeisia nuoria naisia. Ei ole mitenkään minulta pois. Tämän ketjun perusteella ehkä jopa päinvastoin.

Sinulla on ilmeisesti terve itsetunto. Toisin kuin monella tähän ketjuun kirjoittaneella naisella.

Vierailija
419/519 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi miestä tai naista joka julkisesti ilmoittaa olevansa runkkari? Ainakin minusta se on noloa, ja tykkään miehestä joka osaa pitää itsetyydyttelynsä omana tietonaan.

Onpa outo näkemys, mutta ilmeisesti se kumpuaa sinun omasta käytöksestä. Itse tykkään ihastalle kauniita ja komeita vartaloita, mutta ei se minussa aiheuta mitään välitöntä tarvetta masturbaatioon.

Vierailija
420/519 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi ihmeessä haluat aviomiehen joka seuraa vähäpukeisia nuoria naisia. Ei voi käsittää. Pakko olla provo. Häiriköi naisia?