Olen harrastanut viime aikana yhdenillanjuttuja ja...
On tullut pikkuisena yllärinä että JOKA IKINEN mies on ollut valmis harrastamaan suojaamatonta seksiä. Uskomatonta... "Ei mulla mitään tauteja oo" ja "Syötkö pillereitä?" Viimeistään tossa vaiheessa humalainen pää selviää sen verran että tajuaa millaisen urpon matkaan on lähtenyt ja menee niin sanotusti liinat kiinni.
Siis eikö noi idiootit tajua edes sitä millainen turn off tollainen on?? Että tapana selvästikin harrastaa irtosuhteita eikä sillä kumilla niin väliä. Hyi helvetti.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ootte tollasia jakolettuja :D ei ole normaaleilla itseään kunnioittavilla naisilla tota ongelmaa.
Naisilla on oikeus seksielämään siinä, missä miehilläkin.
Minä inhoan huoripukkeja, joita miehissä on todella, todella paljon.
Tässä viestissä näkyy naisten kaksinaismoralismi, etten sanoisi sovinismi, parhaimmillaan. Naisille siis ok että on lukuisia seksikumppaneita mutta miespuolisia ”huoripukkeja” inhotaan.
Mutta vain huoripukit saa naisia, joten eivät sitten vihaakaan. Tais sitten viha on kiihotusta lisäävätekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kokemuksia kymmenistä yhden illan jutuista ja saman olen huomannut. Jokaikinen mies vikisee että kun ilman kumia tuntuu niiiiiiiiiiiin paljon paremmalta, et eiks nyt vois ilman. Juu ei. Ja kas kummaa jokaikinen mies on silti tullut kanssani vaikka ovat joutuneet kumia käyttämään eli eipä tuo kumi orgasmia silti estä.
Luulet vaan.
Jep. Kortsun kanssa voi teeskennellä orkkua.
Vierailija kirjoitti:
Jakoletuksi haukkuja voisi ymmärtää, että naisen seksuaalisuus on vapautettu jo aikaa sitten, eikä ole mitenkään väärin tai moitittavaa harrastaa seksiä just kenen kanssa huvittaa silloin kun huvittaa. Ei se ole mikään ongelma tai huono asia. Jos et itse halua, niin älä, mutta älä moralisoi muiden valintoja. Nyt eletään kuitenkin 2010-, ei 1950-lukua.
Paneminen on oikein ok, silloin kun se tehdään omasta tahdosta satuttamatta tai loukkaamatta muita. Nih.
Ja se oli paha virhe. Vapautumisesta on hyötyneet vain komeat huoripukit ja naiset. Ja hyötyivätkö naisetkaan lopulta?
Lässynlässyn ei ne naisetkaan tässä asiassa ole yhtään sen parempia. Yksikään ei ole kumia vaatinut ja kyseessä kuitenkin Tinder säädöt. Sekin on huvittavaa että lähes jokaisella lukee profiilissa että ei pelkästään seksiä yms mutta kummasti esim leffaa kattoessa käsi eksyy munaan.
Siinämielessä toki suosittelen miehille kumin käyttöä ettei muijat pääse kusettaan isäksi/elättäjäksi
Vierailija kirjoitti:
Jaa, että ap:ta tsempataan, kun jakaa tavaraansa pitkin kyliä? En itse ainakaan kehuskelisi aiheella.
Lut-kat on lut-kia.
Tähän sopisi nimimerkki: puutteessa riutuva
Hyi ällöttävää:D Vaimot kertomassa miten miehen leluksi eli miehen nimelle alistuminen on suurta vapautta, mutta samalla te moralisoitte täysin yksityisiä valintoja. NImesi on julkinen merkki, seksin harrastaminen ei ole. Te ette määritä toisille naisille seksuaalimoraalia, vaimoraukat. Teitä vaimoja on aina saanut maatuttaa väkisin, te niitä leluja olette. Olette saaneet vapauden valita oman nimen 30 vuotta sitten. Niin vähän teitä arvostetaan, raukat jakikset :( Te olette leluja ihan siinä missä muutkin naiset. Miten joku voi olla noin yksinkertainen? :D
Vierailija kirjoitti:
Jaa, että ap:ta tsempataan, kun jakaa tavaraansa pitkin kyliä? En itse ainakaan kehuskelisi aiheella.
Lut-kat on lut-kia.
Käsittääkseni vaimokin jakaa miehelleen lättyä? Ette te vaimon alistumista seksissä moiti ;) Se on ihan sama asia onko naisen jalkovälissä vieras mies vai oma mies, jonkun kikuli siellä joka tapauksessa on. Vaihtaahan nainenkin nimeään miesten mukaan, ja nimi on aina miehen.
Ärsyttääkö, kun naisilla on tosiaan vapaus? Kovasti te perinteiset uhoatte miten pitää olla vapaus valita rätti ja miehen nimi vaikka kahdeksan kertaa, mutta jopas suvaitsevaisuutenne loppuu kun niitä oikeasti vapaita valintoja tehdään.
Ja miksi vain nainen ei saa jakaa tavaraa? Onhan miehelläkin tavara jota hän jakaa. Miehen seksuaalisuus on vaarallisempaa, kuten kumittomuudesta näemme. Moittikaa joskus niitä miehiä, taliaivoit.
Vierailija kirjoitti:
On tullut pikkuisena yllärinä että JOKA IKINEN mies on ollut valmis harrastamaan suojaamatonta seksiä. Uskomatonta... "Ei mulla mitään tauteja oo" ja "Syötkö pillereitä?" Viimeistään tossa vaiheessa humalainen pää selviää sen verran että tajuaa millaisen urpon matkaan on lähtenyt ja menee niin sanotusti liinat kiinni.
Voitko ap hieman avata tätä? Mitä tarkasti ottaen tarkoitat? Ilmoitat miehelle, ettet suostukaan seksiin? Ja mitä siitä seuraa? Hyväksyvätkö miehet mukisematta päätöksesi? EN missään tapauksessa tarkoita, että kenenkään pitää suostua suojaamattomaan seksiin vaan mietin lähinnä sitä, että tuossa on riski sille, että tilanne eskaloituu ja saattaa muuttua naiselle vaaralliseksi. Kaikki (humalaiset tai selvätkään) miehet eivät välttämättä ota tietoa vastaan ilahtuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ootte tollasia jakolettuja :D ei ole normaaleilla itseään kunnioittavilla naisilla tota ongelmaa.
Mun mielestä taas ei ole normaalia haukkua toisia jakoletuiksi. Itse ollut 15 vuotta mieheni kanssa yhdessä mutta nuorempana tuli sekoiltua ja hölmöiltyä, harrastettua seksiä tuntemattomien kanssa ja ties mitä paskaa. Että anteeksi nyt kun olen tällainen jakolettu :D
Sun miehesi murhehan se on. Pakko ollut tyytyä jakolettuun. No niin minulle kävi myös mutta olen sitten ottanut avioliiton aikana niitä kokemuksia itsekin.
Voi luoja. Pliis älä lisäänny
Onko se oikeasti jotenkin nastaa hinkata jonkun tuntemattoman kanssa kusielimiä toisiinsa alkoholista turvoksissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on oikeus seksielämään siinä, missä miehilläkin.
Minä inhoan huoripukkeja, joita miehissä on todella, todella paljon.
Niinpä paitsi kun miehet kertoo thainaisistaan, maksullisista, pettämisisttään jne niin johan tulee alapeukkuja ja paheksuntaa.
Eli eipä miehilläkään ole oikeus seksielämään jollei se ole jonkun ruman keski ikäisen akan kanssa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Kai sinä sitä valtikkaa vähän suullakin hyväilet sentään. Siitäkin voi saada taudin jo.
Ihan samaa voisi sanoa naisista joku irtosuhteita harrastava mies. Monet naiset haluavat tattia paljaana.
Olen pitänyt kumia nuorempien naisten kanssa mutta kaikki nämä ovat imeneet paljasta munaa. Vanhempien jo mahojen naisten kanssa olen ollut paljaalla ja yksikin näistä sanoikin suoraan aluksi ettet tarvitse kumia. On täysin totta että kumi vie parhaan tunnon pois. Onhan se nyt ihan selvä kun tuntoherkät paikat on peitetty kumilla. Naisellehan asialla ei ole niin suurta väliä ja onkin itsekästä naiselta olla huolehtimasta ehkäisystä pillereillä tai kierukalla. Varsinkin kierukoista löytyy kyllä sivuvaikutuksia tuomaton malli kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Onko se oikeasti jotenkin nastaa hinkata jonkun tuntemattoman kanssa kusielimiä toisiinsa alkoholista turvoksissa?
Tavis suomalaisnaiselle ihan normimeininkä.
Mies joka ei harrasta irtosuhteita ja samalla haluaa naisen joka ei ole mikään jakorasia joutuu suosiolla menemään ulkomaille hakemaan naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä taas ei ole normaalia haukkua toisia jakoletuiksi. Itse ollut 15 vuotta mieheni kanssa yhdessä mutta nuorempana tuli sekoiltua ja hölmöiltyä, harrastettua seksiä tuntemattomien kanssa ja ties mitä paskaa. Että anteeksi nyt kun olen tällainen jakolettu :D
Sun miehesi murhehan se on. Pakko ollut tyytyä jakolettuun. No niin minulle kävi myös mutta olen sitten ottanut avioliiton aikana niitä kokemuksia itsekin.
Voi luoja. Pliis älä lisäänny
No miksiköhän luulet, että olin "pakotettu" ottamaan ja tyytymään jakolettuun? Juuri siksi, että lisäännyttiin. Jakoletut saa sitä kohtelua mitä ansaitseekin, eli ei kunnioitusta vaan no jakoletun kohtelua. Eli kyllä ne asiat eteen tulee aina.
Ihan hyvä vaan et noita jakorasia naisia haukutaan. Ihan samaa moraalia kuin nää miehet jotka käy venäjällä ja thaimaassa maksullisissa.
Joka on ilman kumia yhden kanssa, on toisenkin kanssa. Taudit, YÖK!
On kanssa tuommoinen inisijä tullut vastaan.
Kyllä mi mäkin tykkään enempi paljaalla, mutten haluu mitään tauteja! N