Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen harrastanut viime aikana yhdenillanjuttuja ja...

Vierailija
20.09.2018 |

On tullut pikkuisena yllärinä että JOKA IKINEN mies on ollut valmis harrastamaan suojaamatonta seksiä. Uskomatonta... "Ei mulla mitään tauteja oo" ja "Syötkö pillereitä?" Viimeistään tossa vaiheessa humalainen pää selviää sen verran että tajuaa millaisen urpon matkaan on lähtenyt ja menee niin sanotusti liinat kiinni.

Siis eikö noi idiootit tajua edes sitä millainen turn off tollainen on?? Että tapana selvästikin harrastaa irtosuhteita eikä sillä kumilla niin väliä. Hyi helvetti.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kokemuksia kymmenistä yhden illan jutuista ja saman olen huomannut. Jokaikinen mies vikisee että kun ilman kumia tuntuu niiiiiiiiiiiin paljon paremmalta, et eiks nyt vois ilman. Juu ei. Ja kas kummaa jokaikinen mies on silti tullut kanssani vaikka ovat joutuneet kumia käyttämään eli eipä tuo kumi orgasmia silti estä.

Vierailija
2/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kauheaa tuollainen, onneks vedit liinat kii ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näköjään sullakin ap on tapana harrastaa irtosuhteita, kun on noin paljon kokemuksia noista.

Vierailija
4/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eli et sitten niitä harrastanutkaan. Naisen logiikkaa?

Vierailija
5/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tautipesäkkeet..

Vierailija
6/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ootte tollasia jakolettuja :D ei ole normaaleilla itseään kunnioittavilla naisilla tota ongelmaa.

Eli ikisinkun pitää olla myös neitsyt koko elämänsä kun ei kelpaa miehille suhteeseen? Ei se niin mene, kyllä meilläkin on oikeus harrastaa seksiä :)

Vierailija
7/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näköjään sullakin ap on tapana harrastaa irtosuhteita, kun on noin paljon kokemuksia noista.

Niin? Ap huolehtii ehkäisystä toisin kuin nämä hänen kohtaamansa miehet joista ei tiedä kuinka monen kanssa on oltu ilman suojaa.

Löytyy niitä fiksujakin miehiä onneksi.

Vierailija
8/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

? En tässä kritisoinut irtosuhteiden harrastamista. Vaan sitä että hypitään ilman kumia sängystä toiseen. Luetun ymmärtäminen, pliis...

-ap

Vierailija
9/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljaalla panemisen ihanuus on ihmisellä (etenkin miehillä) geeneissä. Muuten ihmiset olisivat aikoja sitten kuolleet sukupuuttoon.

Vierailija
10/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo ihme, että taudit levii.

Olen nelikymppinen, enkä yhdellekkään yhden illan tuttavuudelle ole antanu, vaikka miehiä oli aikoinaan jonoksi asti (nykyään olen naimisissa). En vain ole sen luonteinen, että kykenisin seksiin vieraan kanssa.

Vierailija
11/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei tunne eroa, onko kumi vai ei.

Vierailija
12/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman muistan nuoruusvuosilta. Urheilulliset, terveet miehet (joita ei juuri valomerkin jaolla näy) joilla ei ole erektio ongelmaa, niille kuminkäyttö ei ole ongelma. Sensijaan juopoilla on lerppu ongelmaa, ja kumi halutaan pois kun on todella impotenttiuteen taipuva.

Baareista jossa todennäköisesti juodaan myös alkoholia, ei kannata seuraa etsiä. Jos joku kiinnostava löytyy, voi ottaa numeron ja kysyä lähtisikö selvinpäin. Mutta suoraan siitä ovelta, ei.

Vierailija
13/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa on ne jotka vapaaehtoisesti kondomin laittaa. Itsekin nuorena kyllä päästelin ihan surutta paljaalla enkä mistään piitannut. Onneksi en saanut tauteja 😑

Vierailija
14/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ootte tollasia jakolettuja :D ei ole normaaleilla itseään kunnioittavilla naisilla tota ongelmaa.

Mun mielestä taas ei ole normaalia haukkua toisia jakoletuiksi. Itse ollut 15 vuotta mieheni kanssa yhdessä mutta nuorempana tuli sekoiltua ja hölmöiltyä, harrastettua seksiä tuntemattomien kanssa ja ties mitä paskaa. Että anteeksi nyt kun olen tällainen jakolettu :D

Vierailija
15/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on oikeus seksielämään siinä, missä miehilläkin.

Minä inhoan huoripukkeja, joita miehissä on todella, todella paljon.

Vierailija
16/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei oo ihme, että taudit levii.

Olen nelikymppinen, enkä yhdellekkään yhden illan tuttavuudelle ole antanu, vaikka miehiä oli aikoinaan jonoksi asti (nykyään olen naimisissa). En vain ole sen luonteinen, että kykenisin seksiin vieraan kanssa.

Mitä vieraita kun on tunti, pari baarissa tunnettu? No joo läppä mutta noin lyhyellä tutustumisella on suurin osa yhden yön jutuista. Aina kumi niin säästyy taudeilta.

Vierailija
17/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä sitä valtikkaa vähän suullakin hyväilet sentään. Siitäkin voi saada taudin jo.

Ihan samaa voisi sanoa naisista joku irtosuhteita harrastava mies. Monet naiset haluavat tattia paljaana.

Vierailija
18/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sinä sitä valtikkaa vähän suullakin hyväilet sentään. Siitäkin voi saada taudin jo.

Ihan samaa voisi sanoa naisista joku irtosuhteita harrastava mies. Monet naiset haluavat tattia paljaana.

Joo... En. Kun ei tosiaan noi klamydiat sun muut niin hirveesti nappaa.

-ap

Vierailija
19/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normijuttu miehelle, eikä kukaan mies halua käyttää kumia, vaikka muuten olisikin fiksu.

Kumit pilaa koko jutun.

Vierailija
20/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut, olen tosin miespuolisilta ystäviltäni kuullut että todella paljon on naisissakin niitä, jotka ilmoittaa heti kärkeen, että pillerit löytyy eli kortsun voi unohtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi