Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen harrastanut viime aikana yhdenillanjuttuja ja...

Vierailija
20.09.2018 |

On tullut pikkuisena yllärinä että JOKA IKINEN mies on ollut valmis harrastamaan suojaamatonta seksiä. Uskomatonta... "Ei mulla mitään tauteja oo" ja "Syötkö pillereitä?" Viimeistään tossa vaiheessa humalainen pää selviää sen verran että tajuaa millaisen urpon matkaan on lähtenyt ja menee niin sanotusti liinat kiinni.

Siis eikö noi idiootit tajua edes sitä millainen turn off tollainen on?? Että tapana selvästikin harrastaa irtosuhteita eikä sillä kumilla niin väliä. Hyi helvetti.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakoletuksi haukkuja voisi ymmärtää, että naisen seksuaalisuus on vapautettu jo aikaa sitten, eikä ole mitenkään väärin tai moitittavaa harrastaa seksiä just kenen kanssa huvittaa silloin kun huvittaa. Ei se ole mikään ongelma tai huono asia. Jos et itse halua, niin älä, mutta älä moralisoi muiden valintoja. Nyt eletään kuitenkin 2010-, ei 1950-lukua. 

Paneminen on oikein ok, silloin kun se tehdään omasta tahdosta satuttamatta tai loukkaamatta muita. Nih.

Vierailija
22/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normijuttu miehelle, eikä kukaan mies halua käyttää kumia, vaikka muuten olisikin fiksu.

Kumit pilaa koko jutun.

Miksi miehet sitten silti saavat orgasmin? Jos kumi olisi niin pahan tuntuinen, luulisi että eivät sitten edes tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä käsitä, että aloittajassa kortsun käyttämättömyys aiheuttaa noin suurta tuohtumusta ja moraalista ylemmyyttä, kun oma käytös eli sukupuolisuhteet useiden, vaihtuvien kumppanien kanssa on tautien kannalta riskikäytöstä sekin. Vaikka olis kumi käytössä. Seksi on aina riski.

Vierailija
24/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normijuttu miehelle, eikä kukaan mies halua käyttää kumia, vaikka muuten olisikin fiksu.

Kumit pilaa koko jutun.

Miksi miehet sitten silti saavat orgasmin? Jos kumi olisi niin pahan tuntuinen, luulisi että eivät sitten edes tule.

Ei se välttämättä hauskaa ole, mutta pakko yrittää tulla miehuuden näyttämisen halusta ja siksi, että akti joskus loppuisi.

Vierailija
25/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Logiikka kortsun vastustajilla:

- klamydian voi hoitaa

- muut taudit tarttuu kumminkin (paitsi hivin voi kumilla välttää, mutta se on harvinainen)

- ei kai noin siistin näköisellä tytöllä voi olla tauteja

- itsellä ei voi olla tauteja, koska ei ole oireita

Näin tyhmiä monet ihmiset oikeasti on.

Vierailija
26/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla pienimunaisten valitusta, jos ei kumia halua käyttää. Itse omaan melko ison kalun ja se on helppo rullata siihen, mutta ymmärrän kuinka noloa olisi rullata kumia pieneen tappiin.

Vierailija
27/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehiä haittaa supertippurit ja mahdolliset elatusmaksut?

Vierailija
28/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärtänyt ap:ta. Hän sanoo harrastaneensa yhdenyönjuttuja, mutta ei sitten oikeasti olekaan.

Vierailija
29/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsu on näin naisenakin ihan perseestä. Pilaa fiiliksen eikä se oikeasti tunnu ees niin hyvältä kuin paljaalla.

Siksi olen lopettanutkin yhden illan suhteet.

Vierailija
30/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen taas ottaa nokkiinsa kun en suostu suuseksin ennen sp-tauti testejä. En ikinä laittaisi baarihoitoa paljaalla. Maailmassa tarvitaan helppoja naisia, puute olisi muutoin paljon pahempi, mutta älkää levittää tauteja niillä on pilattu monta elämää.

Vierailija
31/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap tekee saman aloituksen viikon välein.... Niin väsynyttä, ettei olisi jopa trollaamista.

Vierailija
32/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kortsu on näin naisenakin ihan perseestä. Pilaa fiiliksen eikä se oikeasti tunnu ees niin hyvältä kuin paljaalla.

Siksi olen lopettanutkin yhden illan suhteet.

Puhu vaan omasta puolestasi. Mä en naisena huomaa yhtikäs mitään eroa.

Vierailija
33/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies nussii paljaalla

Vierailija
34/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap siis paneskelee minkä ehtii, eikä ymmärrä ettei kondomi ole mikään 100% ehkäisykeino eikä ehkäise kaikkia tautejakaan.

Vierailija
35/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei oo ihme, että taudit levii.

Olen nelikymppinen, enkä yhdellekkään yhden illan tuttavuudelle ole antanu, vaikka miehiä oli aikoinaan jonoksi asti (nykyään olen naimisissa). En vain ole sen luonteinen, että kykenisin seksiin vieraan kanssa.

Antanut? Puhuuko joku mun ikäinen seksistä toimintona jossa nainen antaa ja mies ottaa? Ja mikä oli jutun tarkoitus? Olla parempi kuin ap?

Vierailija
36/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ootte tollasia jakolettuja :D ei ole normaaleilla itseään kunnioittavilla naisilla tota ongelmaa.

Naisilla on oikeus seksielämään siinä, missä miehilläkin.

Minä inhoan huoripukkeja, joita miehissä on todella, todella paljon.

On niitä naisissakin ihan ylin kyllin. Tinderi on täynnä naisia, jotka etsii  sitä pelkkää panoa ja heippa. Eipä ne naiset mitään neitsyitä ole. En minä silti niitä arvostele ja hauku. 

Vierailija
37/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ootte tollasia jakolettuja :D ei ole normaaleilla itseään kunnioittavilla naisilla tota ongelmaa.

Mun mielestä taas ei ole normaalia haukkua toisia jakoletuiksi. Itse ollut 15 vuotta mieheni kanssa yhdessä mutta nuorempana tuli sekoiltua ja hölmöiltyä, harrastettua seksiä tuntemattomien kanssa ja ties mitä paskaa. Että anteeksi nyt kun olen tällainen jakolettu :D

Palstalla uskotaan että jos harrastaa seksiä ennen liittoa, ei kykene sitoutumaan vaan pettää koko ajan. Eihän se niin mene.

Mulla ei ole ollut yhden illan juttuja, mutten mitenkään kuvittele että se tekis musta jotenkin paremman ihmisen/puolison.

Vierailija
38/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Itse nain viime kesänä kolmea naista ja kaikki antoivat viimeistään kolmannella kerralla naida paljaalla. Yksi näistä on tunnettu iloisesta luonteestaan ja hänellä on aina kierrossa useampi rakastaja. Olin yhtenä seassa ja panin paljaalla. Tiesin minkä riskin otan, mutta kun se tuntuu niin hyvältä. 

Vierailija
39/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Itse nain viime kesänä kolmea naista ja kaikki antoivat viimeistään kolmannella kerralla naida paljaalla. Yksi näistä on tunnettu iloisesta luonteestaan ja hänellä on aina kierrossa useampi rakastaja. Olin yhtenä seassa ja panin paljaalla. Tiesin minkä riskin otan, mutta kun se tuntuu niin hyvältä. 

Ymmärrän hyvin. Paljaalla AINA jos antaa luvan. Aina.

Vierailija
40/78 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tarttui klamydia vaikka varmasti oli käytetty kumia. Oli aika ikävää. Mulle nousi heti kuume ja menin testiin sen vuoksi. Nykyään infektiot on hiljaisempia, niin että kannattaa kyllä juosta testeissä tiheään, jos haluaa yhden illan juttuja harrastaa. Omasta mielestä ei kovasti sen arvoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi