Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perjantaita JOULUntähtöset

05.05.2006 |

3näiti: Uskon, että olosi on ihan sika kauhee, mutta jos kerta syke oli ja viikot vastas niin hyvältähän tuo näyttää. Nyt vaan sitte lepoa niin homma hoituu, eikö vaan?

Ite jälleen kärvistelen töissä. Voi kun harmittaa, että piti tää homma mennä ottamaan vastaan, ei ole ollenkaan mun lainen työ ja siinä palo liiton rahat samalla... Toivottavasti vanha työnantajani ottaa mut kesäduuniin ni pääsen tästä. Tänään jo ehkä selviää!

Masussa kai kaikki hyvin. Ei mitään uusia tuntemuksia, nälkä on loputon ja mulla alkaa kanssa olee mahaa sen verran, että näytän tosi läskiltä.

Ultraan tasan kolme viikkoa, sitte oltais ns. turvallisilla viikoilla... Odottavan aika on pitkä...

Ihanan aurinkoista viikonloppua kaikille...

Tiina 9+1

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina: me ollaan sitten päivälleen samoilla viikoilla, onko sulla LA 7.12? Mulle neuvolasta sanottiin vaan toi kun ekaa aikaa sinne varailin viikkoja sitten, mutta katsotaan sitten mitä np ja rakenne sanoo, ne piti paremmin paikkansa ekassa raskaudessa, ei niissä ollut kun päivän heitto.

Mulla sitten neljän päivän putki ilman laattaamista katkesi sitten toissa päivänä, tosi kivaa, nyt ollaan sitten laattaamaassa iltaisin, ennen oli tässä että aamuisin tasan 07.30 oltiin vessas nyt ollaan iltaisin 18.00 paikkeilla ja naamakin on alkanut kukkimaan :( kivaa...

Mulla eka neuvola maanantaina ja sielä oli ultrauskin saa nähdä näkeekö ne jotain... kun epäilen ettei niillä ole sitä versiota millä katsotaan sisäpuolelta eli mahan päältä varmaan on tämä ultraus.

Mutta hyviä viikonloppuja ja nauttikaa keleistä kun ne taitaa taas ensi viikolla muuttua kylmempään suuntaan.

rv. 9+1

Vierailija
2/11 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helpoimmasta päästä tää aamu...

eilen illalla vanhempi tytöistä (-01) itki silmien kutitusta ja hankasi niitä hirveellä vimmalla, vieläkin kutisevat ja ovat omituisen väriset. Pitää illalla lähteä käymään päivystyksessä.

Nuorempi tytöistä (-04) oksensi aamupalapöydässä mahansa tyhjäks...eikä syytä tietenkään ole tiedossa...

*huoks*

väsyttää, mutta pitäs jaksaa touhuilla vaikka mitä...nälkäkin alkaa taas ilmotella itsestään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep, ihan samat päivät eli la 7.12. Oon käyny ultrassa jo kahdesti, eka uteliaisuuttanu 6+5 ja jo silloin saivat normaalilla värkillä vatsan päältä sykkeen ultrattua. Silloin vastas viikkoja 6+4. 8+0 kävin vuodon takia ja silloin vastas viikkola 7+6 eli olis varmaan oikein jos la olis 8.12, mutta lääkäri meinas, ettei sitä muuteta jos on päivän heitto vaan. En tiedä, tää kaveri kun Turussa tekee kaikki np-ultrat muutti esikoisen la:ta 3pv eteenpäin vaikka vastas tasan menkoista saatuja viikkoja. Esikoinen syntyikin sitte rv 38+2 eli luultavasti 38+5... Oikeastaan samapa tuo, mutta kyllä näin varhaisilla viikoilla mulle on merkitystä tietää kaikki pienikin nippelitieto... Jännää, miten odotus tuntuu yhtä tuntemattomalta ja jännältä vaikkei ekasta ole edes kauaa...

Tiina 9+1

Vierailija
4/11 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jouduin käymään keskussairaalassa vuodon takia ja elävä sikiö sieltä löytyi. Tosin laite oli niin vanha, ettei viikkoja vielä saatu, mut omien laskujen mukaan mulla olis tänään 7+6. Nyt on helpottunut olo ja mieskin ymmärtää, et masussa on jotakin. Tsemppiä kaikille, jotka vuotaa, suurimmalla osasta naisia on vaaratonta alkuraskauden vuotoa. Väsymys on kyllä aivan valtava, mikähän tähän olisi avuksi, kun meinaa työpöytänsä ääreen nukahtaa.

Viikonloppuja kaikille masun kasvattajille!

Vierailija
5/11 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki työpäivään, mulla ainakin (kuten joku saattaa arvata kun täällä roikun jatkuvasti) piristystä työpäivään tuo tää netti. Oikeasta, tää just aloittamani työ mitä teen on niin kerta kaikkisen kamalaa, että en selviäs tästä päivääkään ilman nettiä...

Tiina taas

Vierailija
6/11 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

täälläkin on työntekovaikeuksia. Yritän tehdä kotoa käsin töitä, eli kukaan ei ole vahtimassa mitä oikeasti teen. Ja kun nukuttaa ja voin pahoin ja juoksen jääkaapilla lähes jatkuvasti, niin eihän tästä keskittymisestä oikein mitään tule. Tämä juttu on lisäksi sellainen isompi kokonaisuus, jonka tekeminen on hidasta, ei valmistu parin viikossa tai kahdessa, joten pitäisi olla pitkäjänteinen ja kauaskatseinen ja niin edelleen. Ihan kamalaa yrittää saada aikaan jotain älyllistä. Ja tosiaan - minäkin roikun netissä ja sähköpostilla. Äh.

Vierailija
7/11 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille! Uskaltaudun minakin kirjottelemaan tanne palstalle... Hyva kuulla etta muillakin on pahaa oloa ja mahassa nipistelee. Itella viela sunnuntaina hyvantekevaisyystriathlon, 400m uintia, 11km pyorailya ja 3 km juoksua ja treenailut jaany aika vahiin... (enka ikina aikasemmin tehnyt vastaavaa). Tanaan raskausviikkoja koossa seitseman. Toivottavasti paha olo hellittaa sunnuntaiaamuna, etta jaksaa koko matkan. Onneksi ei sentaan ole laatta lentanyt, ollut vaan epamaaraista allotysta. Asustelen Skotlannissa, joten ei viela ole ollut laakaria, eka laakariaika on 15.5., toivottavasti kaikki on hyvin mahassa. Aika pihalla naista raskausjutuista viela ja eika voi oikein kysellakaan kenelta, kun ei olla viela kerrottu kenellekaan, kun raskaus on niin alkuvaiheissaan. Loysin tan palstan muutama paiva sitten ja ainakin taalta saa rohkaisua, kun lukee toisista jotka on samassa tilanteessa odotuksen kanssa! Aurinkoista iltapaivaa kaikille!

Vierailija
8/11 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa minäkin kirjoittelen teidän pinoon. Kävin jo listaa varten laittemassa tietoja.

Nyt siis viikkoja vasta 5+5 ja olo on lähinnä etova/väsynyt. Tänään iski kauhee päänsärky ja ei auta asiaa, että ulkona paistaa aurinko. Tuntuu oudolta, että oireet on nyt jo niin vahvat, kun esikoiselta ei ollut paljoa mitään koko aikana. Taitaa olla siitepölyäkin liikkeella, kun olen koko päivän aivastellu ja niiskutellu. Tietenkään mitään allergialääkkeitä, mitä kaapista löytyis, ei saa käyttää raskaana ollessa. Tympii.

Tällaista viikonlopun alkua tänne. Siis lähinnä valituksia, hih :o)

Aurinkoista viikonloppua kaikille joulutähtösille! Positiivisia ajatuksia ja paljon voimia!

T. *totta tosiaan, raskaana oleva* StayAtHomeMom

Vierailija
9/11 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä palstaa olen seurannut jo jonkin aikaa, mutta vasta nyt kirjoittelen. Joulukuulla taitaa tuo laskettu aika olla, jos kaikki menee hyvin. Onko Yahoossa tms. mitään listaa joulukuisille, tietääkö joku?

Vierailija
10/11 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa mukaan :)

Vierailija
11/11 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutellaanko siellä omilla nimillä vai nimimerkillä?