Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Six feet under sarjasta muistavat!

Vierailija
19.09.2018 |

Aloitin katsomaan uudelleen ko. sarjaa ja mieleen tuli että oliko sillä Naten tyttiksellä jokin salaisuus?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai. Sehän oli muuten vaan jotenkin sekaisin kun vanhempansa olivat liian vapaamielisiä.

Vierailija
2/50 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä katot sitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HBOlta

Vierailija
4/50 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muukin kuin että se petti Natea?

Vierailija
5/50 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 jatkaa. Taisi se sitä mt-ongelmaista veljeään salailla aluksi.

Vierailija
6/50 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tyttiksellä ollut jotenkin epänormaali suhde veljeensä? Veljeä näytteli sama hemmo joka nyt näkyy Kova lain uusinnoissa.

Vierailija
7/50 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vanhemmat oli hulluja psykiatreja, jotka oli kirjoittaneet kirjan tyttärestään ja veli oli bipolaarinen. Ihana perhe! Mutta en kyllä muista mitään salaisuutta.

Vierailija
8/50 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Mietin että olisiko sillä ollut suhde siihen veljeensä? Ja se olisi ollut vähän niinkuin salaisuus?

Vierailija
9/50 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä. Mietin että olisiko sillä ollut suhde siihen veljeensä? Ja se olisi ollut vähän niinkuin salaisuus?

Ne oli tosiaan ehkä oudonkin läheisiä ja jotain sellaistahan kyllä vähän vihjailtiin... Brendahan näki insestisiä uniakin veljestään, mutta mun mielestä ei niillä oikeasti ollut kuitenkaan sellainen suhde.

Voisikin taas alkaa katsomaan, mulla on dvd-boksi, jonka olen katsonut jo 3 kertaa. Se on vaan niin hyvä.

Vierailija
10/50 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan muistan ihan väärin tämän koko jutun. Olen samaa mieltä että kummallinen suhde sillä oli veljeensä mutta ei sen enempää. Ei tainnut olla mitään sen ihmeellisempää salaisuutta. Ap

Vierailija
11/50 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana sarja on! Ap

Vierailija
12/50 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne oli tosiaan ehkä oudonkin läheisiä ja jotain sellaistahan kyllä vähän vihjailtiin... Brendahan näki insestisiä uniakin veljestään, mutta mun mielestä ei niillä oikeasti ollut kuitenkaan sellainen suhde.

Voisikin taas alkaa katsomaan, mulla on dvd-boksi, jonka olen katsonut jo 3 kertaa. Se on vaan niin hyvä.

Ja sen unen jälkeen sillä oli sellainen kuvottunut ilme kasvoillaan

Vierailija
13/50 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naten toinen mimmi, jonka kanssa hänellä oli lapsikin, katosi ja löytyi kuolleena jotenkin oudosti. Muistan että se oli niin rankka juonenkäänne että lakkasin katsomasta sarjaa. Kun itsellä oli juuri silloin pieni lapsi niin äidittä jäävä lapsi oli niin surullinen stoori.

Vierailija
14/50 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naten toinen mimmi, jonka kanssa hänellä oli lapsikin, katosi ja löytyi kuolleena jotenkin oudosti. Muistan että se oli niin rankka juonenkäänne että lakkasin katsomasta sarjaa. Kun itsellä oli juuri silloin pieni lapsi niin äidittä jäävä lapsi oli niin surullinen stoori.

Hyi kun se kalojen ja äyriäisten syömä ruumis löytyi 😨 

Vierailija
15/50 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brendan veli Billy oli rakastunut siskoonsa, mutta Brenda ei ollut mukana hommassa. Mutta Brendalla oli seksiriippuvuus, ja se salasi pitkään sivusuhteensa Natelta.

Vierailija
16/50 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sarja. Tyttis eli Brenda oli lapsinero josta oli kirjakin kirjoitettu. Veljensä Billy kaksisuuntainen, Brenda jätti menemättä huippuyliopistoon jottei lähtönsä järkyttäisi liikaa. Paneskeli ympäriinsä. Minkälainen salaisuus sulla on muistikuvissa?

Vierailija
17/50 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirvein kohta oli se kun Nate meni salaa hautaamaan ruumiin luontoon...mua oikeasti oksetti.

Vierailija
18/50 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen vanhemmat oli hulluja psykiatreja, jotka oli kirjoittaneet kirjan tyttärestään ja veli oli bipolaarinen. Ihana perhe! Mutta en kyllä muista mitään salaisuutta.

Vanhemmat oli kyllä kutistajia, mutta kirjan kirjoitti Brendaa tutkinut lääkäri dr.Feinberg.

Vierailija
19/50 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirvein kohta oli se kun Nate meni salaa hautaamaan ruumiin luontoon...mua oikeasti oksetti.

Oli se raakaa, mutta Nate kuitenkin toteutti Lisan toiveen tulla haudatuksi maaäidin huomaan paljaaltaan, vaikka perhe vastusti.

Vierailija
20/50 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat oli kyllä kutistajia, mutta kirjan kirjoitti Brendaa tutkinut lääkäri dr.Feinberg.

Okei, muistin sitten väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän