Six feet under sarjasta muistavat!
Aloitin katsomaan uudelleen ko. sarjaa ja mieleen tuli että oliko sillä Naten tyttiksellä jokin salaisuus?
Kommentit (50)
1 jatkaa. Taisi se sitä mt-ongelmaista veljeään salailla aluksi.
Eikö tyttiksellä ollut jotenkin epänormaali suhde veljeensä? Veljeä näytteli sama hemmo joka nyt näkyy Kova lain uusinnoissa.
Sen vanhemmat oli hulluja psykiatreja, jotka oli kirjoittaneet kirjan tyttärestään ja veli oli bipolaarinen. Ihana perhe! Mutta en kyllä muista mitään salaisuutta.
Ap täällä. Mietin että olisiko sillä ollut suhde siihen veljeensä? Ja se olisi ollut vähän niinkuin salaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä. Mietin että olisiko sillä ollut suhde siihen veljeensä? Ja se olisi ollut vähän niinkuin salaisuus?
Ne oli tosiaan ehkä oudonkin läheisiä ja jotain sellaistahan kyllä vähän vihjailtiin... Brendahan näki insestisiä uniakin veljestään, mutta mun mielestä ei niillä oikeasti ollut kuitenkaan sellainen suhde.
Voisikin taas alkaa katsomaan, mulla on dvd-boksi, jonka olen katsonut jo 3 kertaa. Se on vaan niin hyvä.
Mä varmaan muistan ihan väärin tämän koko jutun. Olen samaa mieltä että kummallinen suhde sillä oli veljeensä mutta ei sen enempää. Ei tainnut olla mitään sen ihmeellisempää salaisuutta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne oli tosiaan ehkä oudonkin läheisiä ja jotain sellaistahan kyllä vähän vihjailtiin... Brendahan näki insestisiä uniakin veljestään, mutta mun mielestä ei niillä oikeasti ollut kuitenkaan sellainen suhde.
Voisikin taas alkaa katsomaan, mulla on dvd-boksi, jonka olen katsonut jo 3 kertaa. Se on vaan niin hyvä.
Ja sen unen jälkeen sillä oli sellainen kuvottunut ilme kasvoillaan
Naten toinen mimmi, jonka kanssa hänellä oli lapsikin, katosi ja löytyi kuolleena jotenkin oudosti. Muistan että se oli niin rankka juonenkäänne että lakkasin katsomasta sarjaa. Kun itsellä oli juuri silloin pieni lapsi niin äidittä jäävä lapsi oli niin surullinen stoori.
Vierailija kirjoitti:
Naten toinen mimmi, jonka kanssa hänellä oli lapsikin, katosi ja löytyi kuolleena jotenkin oudosti. Muistan että se oli niin rankka juonenkäänne että lakkasin katsomasta sarjaa. Kun itsellä oli juuri silloin pieni lapsi niin äidittä jäävä lapsi oli niin surullinen stoori.
Hyi kun se kalojen ja äyriäisten syömä ruumis löytyi 😨
Brendan veli Billy oli rakastunut siskoonsa, mutta Brenda ei ollut mukana hommassa. Mutta Brendalla oli seksiriippuvuus, ja se salasi pitkään sivusuhteensa Natelta.
Hyvä sarja. Tyttis eli Brenda oli lapsinero josta oli kirjakin kirjoitettu. Veljensä Billy kaksisuuntainen, Brenda jätti menemättä huippuyliopistoon jottei lähtönsä järkyttäisi liikaa. Paneskeli ympäriinsä. Minkälainen salaisuus sulla on muistikuvissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirvein kohta oli se kun Nate meni salaa hautaamaan ruumiin luontoon...mua oikeasti oksetti.
Vierailija kirjoitti:
Sen vanhemmat oli hulluja psykiatreja, jotka oli kirjoittaneet kirjan tyttärestään ja veli oli bipolaarinen. Ihana perhe! Mutta en kyllä muista mitään salaisuutta.
Vanhemmat oli kyllä kutistajia, mutta kirjan kirjoitti Brendaa tutkinut lääkäri dr.Feinberg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirvein kohta oli se kun Nate meni salaa hautaamaan ruumiin luontoon...mua oikeasti oksetti.
Oli se raakaa, mutta Nate kuitenkin toteutti Lisan toiveen tulla haudatuksi maaäidin huomaan paljaaltaan, vaikka perhe vastusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat oli kyllä kutistajia, mutta kirjan kirjoitti Brendaa tutkinut lääkäri dr.Feinberg.
Okei, muistin sitten väärin.
Ei kai. Sehän oli muuten vaan jotenkin sekaisin kun vanhempansa olivat liian vapaamielisiä.