Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ruma nainen ja se vapauttaa minut leikittelemään eri tyyleillä

Vierailija
19.09.2018 |

Koska minulla ei ole varaa eikä haluja plastiikkakirurgiaan olen oppinut sietämään ulkonäköäni.

En edes seuraa muotia vaan puen päälleni tasan sellaiset vaatteet kuin minua huvittaa. Ostan osan vaatteistani kirpputorilta, teen itse osan vaatteistani ja ostan uutena alusvaatteet, sukat, sukkahousut ja kengät.

Nyt minulla on päällä valkea trikoopaita, jonka päällä on harmaa jättineuleliivi ja alaosana on mustavalkea seeprakuvioinen hame sekä valkeat sukkahousut. Jalassani ovat nyt harmaat maiharit. Pisteeksi iin päälle minulla ovat vielä mustasankaiset silmälasit.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee.

Vierailija
2/3 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kauniit sitten saa pukeutua haluamallaan tavalla? Onko mielestäsi kauniilla ihmisillä velvollisuus pukeutua kauniisti? Vai olisiko niin, että kauniin ihmisen päällä se perunasäkkikin nyt vaan näyttää hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kauniit sitten saa pukeutua haluamallaan tavalla? Onko mielestäsi kauniilla ihmisillä velvollisuus pukeutua kauniisti? Vai olisiko niin, että kauniin ihmisen päällä se perunasäkkikin nyt vaan näyttää hyvältä.

Väitinkö aloituksessani niin? Minun puolestani jokainen pukeutukoot kuten haluaa kunhan ei paljastele intiimialueitaan niin että toiset joutuvat kokemaan myötähäpeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi