Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avoliitto, ero ja asuminen. Osaako joku neuvoa?

Vierailija
19.09.2018 |

Jätin vkl:lla avomieheni ja kuopukseni isän. Olen asunut hänen luonaan viimeisen vuoden. Nyt hän on heittänyt minut ulos ja vaihtanut lukot. Minulla ja kahdella isommalla lapsella ei ole paikkaa mihin mennä kun he tulevat perjantaina mun viikolle. Nuorin lapsi on isänsä luona kuten ennenkin. En ollut avomiehen luona kirjoilla vaan ystäväni asunnossa mm isompien lasten koulun takia. Sinne en voi viedä lapsia ystäväni ja hänen poikakaverin elämäntilanteen vuoksi.

Miten pääsen asumaan takaisin lapseni luokse? Eikö miehen pidä muuttaa jos tulee ero?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan ollut sen takia kirjoilla toisessa asunnossa, että olet saanut ylimääräisiä tukia😃

Vierailija
22/30 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa, että elämän hallintasi on hieman hukassa 🤔

Ei ole. Tämä on miehen syytä kaikki! Ap

Olipa miten hyvänsä, sinun pitää laittaa nyt asiasi kuntoon. Hommaa asunto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, miten meni noin omasta mielestä? Varsinainen vuoden äiti, kun ei pysty edes kattoa lastensa pään päälle järjestämään. Soitapa sossuun, jospa sieltä pystyisivät muksuille järjestämään jonkin turvallisen paikan.

Vierailija
24/30 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit ollut kirjoilla miehen asunnossa, hän ei olisi voinut heittää ulos noin, vaikka omistaakin asunnon yksin vaan olisi rikkonut siinä lakia.

Nyt kun tilanne on tuo, niin mene heti sosiaalitoimistoon ja hae myös kaupungin vuokra-asuntoa.

Vierailija
25/30 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit ollut kirjoilla miehen asunnossa, hän ei olisi voinut heittää ulos noin, vaikka omistaakin asunnon yksin vaan olisi rikkonut siinä lakia.

Nyt kun tilanne on tuo, niin mene heti sosiaalitoimistoon ja hae myös kaupungin vuokra-asuntoa.

Mä pelkään että menetän lapseni jos menen sossuun ja sanon etten asu siinä osotteessa missä olen kirjoilla. Mun mies jo ilmiantoi mut sinne ja sanoi etten asu siinä osoitteessa. Johan mä selitin tämän. Nyt pelkään et sossut käy tsekkaamassa siellä asunko siellä ja sit olen kusessa! Ap

Vierailija
26/30 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ap, miten meni noin omasta mielestä? Varsinainen vuoden äiti, kun ei pysty edes kattoa lastensa pään päälle järjestämään. Soitapa sossuun, jospa sieltä pystyisivät muksuille järjestämään jonkin turvallisen paikan.

En pysty soittamaan sossuun, mies ilmiantoi mut etten asu missä väitän asuvani. Uhkaili lasulla tai että ottaa lapsen multa, koska joko jään kiinni valehtelusta sossulle tai sitten sossu vie mun lapset koska ollaan kirjoilla asunnossa joka ei ole lapsille sopiva paikka! Ap

Vierailija
27/30 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se sun exä, tai mikä mies se oli, soitti poliisit teille kotiin?

Sun elämä on ihan sekaisin. Kuin vanha oot?

Vierailija
28/30 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan fiksuna tyttönä maksanut asunnon juoksevat kulut ja vuokraa miehelle, kun miehen osuutena on ollut lainan lyhentäminen?

Vierailija
29/30 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pelkään että menetän lapseni jos menen sossuun ja sanon etten asu siinä osotteessa missä olen kirjoilla. Mun mies jo ilmiantoi mut sinne ja sanoi etten asu siinä osoitteessa. Johan mä selitin tämän. Nyt pelkään et sossut käy tsekkaamassa siellä asunko siellä ja sit olen kusessa! Ap

Ootko oikeasti noin tyhmä?MIes on sut jo ilmiantanut sinne sossuun, ja hyvä niin, näköjään ihan aiheesta on ilmoantanut.  Sossu olisi nyt se  taho, mikä sua voisi auttaa, jos olet varaton tms.

Jos mut heittäisi mies pellolle, hankkisin kyllä asunnon välittömästi. Niitä saa, jos ei ole ronkeli, ja sulla ei ole juuri nyt varaa olla ronkeli.

Vierailija
30/30 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olethan fiksuna tyttönä maksanut asunnon juoksevat kulut ja vuokraa miehelle, kun miehen osuutena on ollut lainan lyhentäminen?

Tämähän ei kyllä ole mitenkään tähän asiaan tarpeellinen kysymys.

Ap, ei sun lapsia huostaanoteta, ne vain joutuvat/pääsevät isälleen asumaan. Ja sun tarvii etsii itsellesi jonkun sohva...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän