Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minulle maksettiin palkka kahteen kertaan
18.09.2018 |
Toimeentulo maksettiin tuplana. Miten piilotan toisen, että se ei näy ensi kuun toimeentulossa? Rahalla on suuri tarve eli älä ehdota että palautan sen.
Kommentit (23)
Saitko siis kaksi täsmälleen samaa summaa? Jos näin, kyseessä on varmaan järjestelmävirhe tai kahteen kertaan jostain syystä lähtenyt. Jos summat eivät täsmää, toinen toimeentulotuki voi olla laskua varten, joka sinun pitää maksaa nyt itse. Laskuihin tarkoitetussa rahassa ei lue erikseen sitä, Kelan sivuilta kannattaa tarkistaa, lukisiko siellä jotakin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En päässyt illalla enään vaataamaan komentiin. Summa on sama kaksi kertaa. Laskut oon aina hoitanut itse on mun ylpeyden aihe.
Alue: Aihe vapaa
Miten niin tuuri, jos joku maksaa liksan tuplana?. Mulle tuli 10 000€ tilille noin 5 vuotta sitten. Joku oli auton ostanut toiselta, mutta jostain syystä rahat tuli tililleni. Oli ilmiselvää, että ilmoitan asiasta pankille ja rahat pistetään sinne minne ne kuuluu. Itse maksoin kerran vakuutusmaksut tuplana. Vakuutusyhtiö palautti ylimääräiset. Logiikallasi vakuutusyhtiön olisi pitänyt pitää rahat ja olla hiljaa.