Minulle maksettiin palkka kahteen kertaan
Toimeentulo maksettiin tuplana. Miten piilotan toisen, että se ei näy ensi kuun toimeentulossa? Rahalla on suuri tarve eli älä ehdota että palautan sen.
Kommentit (23)
Raha on mun tilillä joten se on mun.
Eikö huono taloudellinen tilanne riitä? Haluatko myös kavallussyytteen?
Ilmoita maksajalle, että sait vahingossa liikaa rahaa.
Toivon, että tilanteesi paranee tulevaisuudessa.
Jeps ja sitten huomaat kohta että tuet loppuu kokonaan
En sanoisi tuota palkaksi...
Tulee ilmi joka tapauksessa, palautat nyt tai perivät tulevista maksatuksista.
Miten sen nyt muka piilottaa, näkyyhän se maksajalla, että tuplasti maksettu 🤦♀️
Piilota setelit kumisaappaaseen. Toimii!
Ensinnäkään toimeentulotuki ei ole palkkaa. Jo se että saat sitä edes jonkin verran, on iso juttu. Joten älä ole kiittämätön, vaan palauta ne rahat tai muuten asut kohta sillan alla kolmen pummin ja kahdentoista citykanin kanssa.
Olisko ollut bonus? Kiitoksena. Mistäpä voisit tietää syytä.
Eli voisin nostaa rahan tililtä piiloon? En usko että kumisaappaaseen asti tarvitsee piilottaa kotoani nimittäin löytyy sellainen rasia mitä saa avaimella lukkoon. Vaikka en kyllä usko että koti etsintää tällaisissa tehdään
Vierailija kirjoitti:
Eli voisin nostaa rahan tililtä piiloon? En usko että kumisaappaaseen asti tarvitsee piilottaa kotoani nimittäin löytyy sellainen rasia mitä saa avaimella lukkoon. Vaikka en kyllä usko että koti etsintää tällaisissa tehdään
Aion pitää henkilökohtaisesti huolen, että henkilöllisyytesi ja tämä tilanne saadaan asiasta vastaavien henkilöiden tietoon, jotta sinulle ei anneta enää mitään tukia. Älä luule että en pystyisi siihen, koska olen valmis menemään vaikka miten pitkälle paljastaakseni touhusi.
Ei kai toimeentulosta makseta bonusta? Oon tehnyt toimeentuloa pitkään eikä koskaan ole maksettu
Eikö se ole palkkaa jos sen eteen on tehnyt työtä tai nähnyt muuta vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Nerokasta. Pankin tai maksajan järjestelmistähän ei varmastikaan löydy merkintää siitä että maksu on tullut sinulle tuplana :D
Pyydät meiltä apua rikokseen? Hei haloo!!
Taas Ap aloittaa tuota oksettavaa råmaani paskaa.
Siihen on näköjään syynsä miksi tietyt ihmiset ovat köyhiä ja pysyvät köyhinä. Sama koskee ilmeisesti ulosottoa. Jotenkin hauskaa, että joku kuvittelee, että nuo rahat olisi mahdollista piilottaa. Kerran kun ovat tilille tulleet, ei niitä enää piiloteta.
Tosin provohan tämä on.
En edelleen ymmärrä. Minun tili minun rahat. En mäkään voi viedä toimeentulon tililtä rahaa pois. Mikä tässä on vaikee ymmärtää? Onko kateutta jos toisella käy tuuri? Miksi suomalaiset on näin kateellisia eikä toisen onnesta voi olla onnellinen
Mäki sain kerran kahteen kertaan. Nostaa nopee ne pois ja käyttää niin eivät voi mitää
Suuri tarve tai ei, joudut sen palauttamaan ennemmin tai myöhemmin, petossyytekin voi odottaa.