Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tee kotona mitään muuta kuin pelaa

Vihainen
18.09.2018 |

Sanotaanko heti että mittani on täynnä.

Minä ja mieheni asutaan samassa kämpässä, mutta ongelmana on se että vain minä hoidan sen.
Minä siivoan, tiskaan (ei ole tiskikonetta), pesen pyykit, pesen lattiat, teen ruuan ja imuroin. Teen kaiken aina yksin. Joudun vähintään joka toinen päivä siivoamaan koska sitä mukaa mitä siivoan mieheni sotkee perässä.

Olen kyllästynyt siihen kun vaikka kuinka kauniisti pyytää auttamaan edes pienessä jutussa niin ei onnistu. Hän menee aamulla töihin, pääsee 16.00 aikaan kotiin ja iltaan asti pelaa. Jos siitä mainitsen niin hän suuttuu. Joka kerta. Sanotaano vielä että mieheni on jo lähemmäs 30-vuotias. Ollaan molemmat töissä.

Saatamme sopia ennakkoon välillä päiviä milloin siivoamme yhdessä. Kun päivä koittaa, mieheni ei jaksa/pelaa/lähtee karkuun. Olen yrittänyt vaikka mitä keinoja tähän asiaan mutta ei onnistu.
Yritin kerran jopa niin että lopetin siivoamisen, mutta jouduin luovuttamaan. Kestin sitä melkein 2 viikkoa ja meidän kämppä näytti siltä että siellä asuisi montakin narkkaria.
Auttaako tähän oikeesti enää mikää? Olen raivonnut, kiristänyt, pyytänyt monia kertoja nätisti, lahjonnut mutta ei. Mikään ei toimi.

Auttaako tässä enää vain ja ainoastaan ero? Sekin on jo käynyt hyvin moneen otteeseen mielessä. (olemme olleet melkein 5 vuotta yhdessä)
Lapsia hän haluaisi, mutta minä en halua sitä mahdollisuutta antaa ennenkuin muuttaa omat tapansa...
Tämä asia oikeasti vaikuttaa minuun, minulla jää oma vapaa-aika hyvin vähäislle jos sitä välillä on edes ollenkaan. Mieheni ei tee mitään muuta kuin pelaa tietokoneella joidenkin kanssa.

Anteeksi jo heti sekava teksti, juuri äskön kävi taas sama että apua ei tule vaikka kuinka pyysin ja olen vain ehkä hieman vihainen. Tai pettynyt... en tiedä.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi valmistaa sinua vauvavuoteen.

Vierailija
62/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kortin kääntöpuoli kirjoitti:

Vähemmästäkin häviää motivaatio, jos akka syyllistää ja nalkuttaa jatkuvasti. Mies pakenee pahaa oloa peleihin eli ei ne pelit ole syy vaan seuraus. Se on kuules aloittajalla aika kurkata peiliin ja miettiä, että olenkohan nyt hieman tyranni.. Sen verran voin sanoa, että käytöksesi on hanurista ja miehesi voi varmasti pahoin ja on ahdistunut.

Minä voin kertoa, että kun tälläisen mieslapsen jättää sinne yksiöön tai kaksioon viimein yksinään pelaamaan, niin siellä se nököttää vielä vuoden päästäkin roskien keskellä. Vaikka tuon ahdistusteorian mukaan miehen pitäisi naisen lähdön jälkeen suorasdtaan puhjeta kukkaan ja nauttia yksinolosta ja hyvinvoinnista. Jotenkin tuntuu, että ette joko sisäistä lukemaanne tai ette muuten vaan usko millaista se himopelaaminen on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peliriippuvuus ei kovin paljon alkoholiriippuvuudesta poikkea.

Vierailija
64/68 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos pyydät anopin siivoamaan?

Vierailija
65/68 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie jokin johto sen pelikoneesta niin eipä pelaa hetkeen

Vierailija
66/68 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ryhdyit tuon mieslapsen äidinkorvikkeeksi???

Vierailija
67/68 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

few kirjoitti:

Missä kaikki pelaavat naiset? Hiton tylsiä mammoja Suomessa. Kun tulee täysi-ikäisiksi, niin ei kiinnosta muut kuin mukulat ja siivoaminen..

Jätin miehen pelaamaan yksinään ja vein lapset ja siivoojan toiseen osoitteeseen. Pelaan lasten kanssa useinkin koska ei ole sitä isää heidän kanssa pelaamassa. (Kuin jokunen vkonloppu) Ja jotenkin kummallisesti minä pystyn pelaamaan, hoitamaan lapset ja siivoamaan, toisin kuin laiska exä.

Vierailija
68/68 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blaablaa, kotityöt blaablaa.

Siinähän otat eron ja hinkkaat kämppääsi aamusta iltaan.

Juuri näin. Antaa siivoushaluisen siivota. Mies pelaisi vähemmän jos saisi enemmän seksiä. Siivoushulluja on syytä välttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi