Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tee kotona mitään muuta kuin pelaa

Vihainen
18.09.2018 |

Sanotaanko heti että mittani on täynnä.

Minä ja mieheni asutaan samassa kämpässä, mutta ongelmana on se että vain minä hoidan sen.
Minä siivoan, tiskaan (ei ole tiskikonetta), pesen pyykit, pesen lattiat, teen ruuan ja imuroin. Teen kaiken aina yksin. Joudun vähintään joka toinen päivä siivoamaan koska sitä mukaa mitä siivoan mieheni sotkee perässä.

Olen kyllästynyt siihen kun vaikka kuinka kauniisti pyytää auttamaan edes pienessä jutussa niin ei onnistu. Hän menee aamulla töihin, pääsee 16.00 aikaan kotiin ja iltaan asti pelaa. Jos siitä mainitsen niin hän suuttuu. Joka kerta. Sanotaano vielä että mieheni on jo lähemmäs 30-vuotias. Ollaan molemmat töissä.

Saatamme sopia ennakkoon välillä päiviä milloin siivoamme yhdessä. Kun päivä koittaa, mieheni ei jaksa/pelaa/lähtee karkuun. Olen yrittänyt vaikka mitä keinoja tähän asiaan mutta ei onnistu.
Yritin kerran jopa niin että lopetin siivoamisen, mutta jouduin luovuttamaan. Kestin sitä melkein 2 viikkoa ja meidän kämppä näytti siltä että siellä asuisi montakin narkkaria.
Auttaako tähän oikeesti enää mikää? Olen raivonnut, kiristänyt, pyytänyt monia kertoja nätisti, lahjonnut mutta ei. Mikään ei toimi.

Auttaako tässä enää vain ja ainoastaan ero? Sekin on jo käynyt hyvin moneen otteeseen mielessä. (olemme olleet melkein 5 vuotta yhdessä)
Lapsia hän haluaisi, mutta minä en halua sitä mahdollisuutta antaa ennenkuin muuttaa omat tapansa...
Tämä asia oikeasti vaikuttaa minuun, minulla jää oma vapaa-aika hyvin vähäislle jos sitä välillä on edes ollenkaan. Mieheni ei tee mitään muuta kuin pelaa tietokoneella joidenkin kanssa.

Anteeksi jo heti sekava teksti, juuri äskön kävi taas sama että apua ei tule vaikka kuinka pyysin ja olen vain ehkä hieman vihainen. Tai pettynyt... en tiedä.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauta poikanen äitinsä helmoihin, ei se tule tuosta tapojaan parantamaan, kun on jo noin vanhaksi elänyt tekemättä kotinsa eteen mitään.

Vierailija
22/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs leikit äitiä miehelle. Ihan oma vikasi. Seurustelun alkuaikana tietenkin passasit sitä ihanaa vähän jännempää ja komeampaa kaveria ihan mehuissasi?

T. katkera uli-uli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä. Miksi te naiset suostutte kynnysmatoiksi? Ihan turha täällä on vinkua.

Vierailija
24/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikille, kiitos kun vastailitte.

Kiitos ensimmäiseltä kommentoijalta, sait minut paremmalle tuulelle :-D

Emme harrasta seksiä enää kovinkaan paljoa kun joku siitä kysyikin. 

Emme kerkeä tekemään mitään yhdessä miehen pelaamisen ja minun siivoamisen takia.

Välitän muuten miehestäni, mutten jaksa olla hänelle kuin "toinen äiti" 

Mieheni on kertonut että ennen minua kun oli sinkku, hänen äitinsä kävi siivoamassa..

-Aloittaja

<b>hänen äitinsä kävi siivoamassa.</b> APUA LOL!

Vierailija
25/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa pelata ja sinä haluat jotain muuta. Ei kummankaan syytä jos toiveet ja halut arjesta ovat erilaiset. Tilanne tuskin olisi sen parempi jos mies pelaamisen sijaan viettäisi aikansa salilla, autotallissa tai kirjojen parissa. Vaihtoehtoina taitaa olla tilanteen hyväksyminen ja sopeutuminen tai sitten lusikoiden jakaminen ja ero.

Vierailija
26/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikki pelaavat naiset? Hiton tylsiä mammoja Suomessa. Kun tulee täysi-ikäisiksi, niin ei kiinnosta muut kuin mukulat ja siivoaminen..

Vierailija
27/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa pelata ja sinä haluat jotain muuta. Ei kummankaan syytä jos toiveet ja halut arjesta ovat erilaiset. Tilanne tuskin olisi sen parempi jos mies pelaamisen sijaan viettäisi aikansa salilla, autotallissa tai kirjojen parissa. Vaihtoehtoina taitaa olla tilanteen hyväksyminen ja sopeutuminen tai sitten lusikoiden jakaminen ja ero.

Pelaaminen on oikeastaan ainoa sellainen addiktio, jota jaksaa tehdä päivästä päivään koko valveillaoloajan. Urheilussa tulee ihmiskropan rajat vastaan ja mekaanikkohommat kyllä kyllästyttää aina hetkittääin. 

Mutta WoWissa voi aina levelaa uuden ukkelin :D 

ps: suosittelen muuttamaan erilleen. ehkä mies huomaa ongelmansa, eli erittäin pahan peliaddiktion tai sitten eroatte. 

Vierailija
28/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähde hyvä ihminen menemään. Olet parisuhteessa ihmisen kanssa, joka ei ole saanut normaalia kasvatusta. Miksi ihmeessä muutitte yhteen jos tiedossa oli jo ennestään, että puolisosi on laiskamato, jonka äiti on passannut kieroon? Peliä on turha syyttää.

-päivittäin pelaava, kasvatuksen saanut naisihminen

Vierailija
29/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet sille kato pari lasta, niin sittenhän sen on pakko miehistyä XD

Vierailija
30/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yksiselitteisesti, jätä se sika. Kun mies on jäännyt kerran lapsen tasolle ja asemaan, niin sinä mahdollistat hänelle sen tekemällä kaiken . Tee itsellesi ja miehellesi palvelus ja pistä äijä pellolle. Siitä ei ole kenellekkään mitään iloa ennenkuin pääsee yli pelaamisestaan. Toiset kasvaa siitä pois viimeistään työelämään siirtyessään, mutta heikkolahjaisimmat jäävät koukkuun pysyvästi.

Vierailija
31/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sairas. Ei välttämättä laiska tai muuten epäkelpo. Addiktoitunut vaan niin täysin ettei millään muulla kuin sillä pelillä ole merkitystä. Ei masentunutkaan välttämättä ole laiska, on vaan niin sairas ettei siisteys kiinnosta pätkääkään. Apua se mies tarvitsee, eikä apua ole se että antaa nykyisen tilanteen jatkua.

Vierailija
32/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole silmänilo katsella sohvalla röhnöttävää lukevaa miestä. Lukeminen vie kaiken ajan. Hyvä ettei tarvitse kirjan sivuja miehelle kääntää.

Vierailija
33/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

few kirjoitti:

Missä kaikki pelaavat naiset? Hiton tylsiä mammoja Suomessa. Kun tulee täysi-ikäisiksi, niin ei kiinnosta muut kuin mukulat ja siivoaminen..

Täällä yksi perheen äiti joka pelaa. Mutta ensin hoidan lasten tarpeet, teen ruuat ja tarvittaessa siivoan ja jos jää aikaa niin pelaan. Tosin joskus pelissä niin kiinnostavia juttuja että siivous jää vähälle kuten tänään. Niinpä huomenna joudun aloittamaan aamun tiskikoneen tyjentämisellä ja täyttämisellä saman tien. Se että tykkään pelata ei oikeuta minua jättämään kaikkia kotitöitä mieheni tehtäväksi.

Eli vinkkinä lainaamalleni tyypille että vaikka kuinka rakastaisi pelaamista täytyy tietyt kotityöt tehdä eikä ole reilua jättää niitä toisen vastuulle /tekemättä. Jopa siivouskulut on sellainen että vaikka niitä lattioita ei tarvikkaan jokaviikko pestä niin aina välillä kuitenkin. Saati sitten lasten hoito, ruuan laitto, laskujen maksu jne.

Vierailija
34/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä...”mietin pitkään mitä tekisin. Päätin alkaa esports-ammattilaiseksi. Nyt treenaan kuusi tuntia päivässä”.

Vierailija
35/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas, taas tämä. Näitä aiheita on koko liuta, mutta aloittaja ei sa koskaan purettua tuntojaan lopullisesti.

Seuraavaa mukailtua aloitusta odotellen.

Ap:n miesystävän kaltaisia nahvatalkkuja on koko Suomi  täynnä.Sinäkin lienet sellainen.

Itse olen moiset ikiteinit laittanut pihalle kun alkaa moisia oireita ilmaantua, en suostu aikuisen äidiksi.

Ja sitten väitetään että miehet ovat vahvempi sukupuoli.Ikuisia äitiin takertuvia pikkupoikia ne on, sanon minä.

ohis

Vierailija
36/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

few kirjoitti:

Me pelataan joko yksin tai ihanan kumppanin kanssa WoWia. :)

Vierailija
37/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että teillä on lähinnä erilaiset siisteysstandardit. Miestä ei ilmeisesti haitannut asua narkkiluola-kämpässä? Minä olen itse samanlainen, saatan olla viikkokausia imuroimatta, lattialle pudonnut roska on todennäköisesti siinä vielä pari päivää myöhemminkin, tiskit usein homehtuvat altaaseen (vaikka on konekin). Kuitenkin olen ihan kykenevä huolehtimaan itsestäni, käyn töissä, harrastan monenlaista kodin ulkopuolella, henkilökohtainen hygieniani on kunnossa, vaatteeni ovat puhtaat ja siistit (jostain syystä pyykinpesu hoituu säännöllisesti). En vain juuri kiinnitä huomiota ympäristööni. Asun yksi, ja olisin varmasti painajaismainen puoliso AP:n kaltaiselle siisteysintoilijalle.

Vierailija
38/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blaablaa, kotityöt blaablaa.

Siinähän otat eron ja hinkkaat kämppääsi aamusta iltaan.

Tämä. Hulluutensa kummallakin. Mielisairaalajakso molemmille olisi aiheellinen.

Vierailija
39/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset pelaa itsekin? Mukavan rentouttavaa puuhaa. Teen kotihommat ja käyn töissä ja hyvin kerkiän myös pelailemaan päivittäin. Lopeta valitus ja kokeile.

T: nainen 39v, Wowia pelattu nyt 10 v.

Vierailija
40/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Addiktit ja muut sairaat taas änkeneet linjoille. Jos ei hyväksy, että koko valveillaoloaika istutaan koneella niin on lattian hinkkaaja ja siivousfanaatikko :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä