Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei tee kotona mitään muuta kuin pelaa

Vihainen
18.09.2018 |

Sanotaanko heti että mittani on täynnä.

Minä ja mieheni asutaan samassa kämpässä, mutta ongelmana on se että vain minä hoidan sen.
Minä siivoan, tiskaan (ei ole tiskikonetta), pesen pyykit, pesen lattiat, teen ruuan ja imuroin. Teen kaiken aina yksin. Joudun vähintään joka toinen päivä siivoamaan koska sitä mukaa mitä siivoan mieheni sotkee perässä.

Olen kyllästynyt siihen kun vaikka kuinka kauniisti pyytää auttamaan edes pienessä jutussa niin ei onnistu. Hän menee aamulla töihin, pääsee 16.00 aikaan kotiin ja iltaan asti pelaa. Jos siitä mainitsen niin hän suuttuu. Joka kerta. Sanotaano vielä että mieheni on jo lähemmäs 30-vuotias. Ollaan molemmat töissä.

Saatamme sopia ennakkoon välillä päiviä milloin siivoamme yhdessä. Kun päivä koittaa, mieheni ei jaksa/pelaa/lähtee karkuun. Olen yrittänyt vaikka mitä keinoja tähän asiaan mutta ei onnistu.
Yritin kerran jopa niin että lopetin siivoamisen, mutta jouduin luovuttamaan. Kestin sitä melkein 2 viikkoa ja meidän kämppä näytti siltä että siellä asuisi montakin narkkaria.
Auttaako tähän oikeesti enää mikää? Olen raivonnut, kiristänyt, pyytänyt monia kertoja nätisti, lahjonnut mutta ei. Mikään ei toimi.

Auttaako tässä enää vain ja ainoastaan ero? Sekin on jo käynyt hyvin moneen otteeseen mielessä. (olemme olleet melkein 5 vuotta yhdessä)
Lapsia hän haluaisi, mutta minä en halua sitä mahdollisuutta antaa ennenkuin muuttaa omat tapansa...
Tämä asia oikeasti vaikuttaa minuun, minulla jää oma vapaa-aika hyvin vähäislle jos sitä välillä on edes ollenkaan. Mieheni ei tee mitään muuta kuin pelaa tietokoneella joidenkin kanssa.

Anteeksi jo heti sekava teksti, juuri äskön kävi taas sama että apua ei tule vaikka kuinka pyysin ja olen vain ehkä hieman vihainen. Tai pettynyt... en tiedä.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai seksiä harrasta hänen kanssaan? Lapsen tasolla olevan kanssa seksin harrastaminen on pedofiliaa.

Vierailija
2/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat asunnot tai ero, mikään muu ei auta. Ei missään nimessä lapsia, etsi parempi mies jos itse lapsia haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko iso asunto? Paljon siivottavaa?

Vierailija
4/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua. Miehesi on hyväksikäyttävä kotiloinen. Hän ei muutu, koska nyt hänellä on kaikki hyvin. Sinä hoidat asiat, hän pelaa. Mikä ongelma?

Jos haluat muutosta, jomman kumman täytyy muuttaa. Pois.

Vierailija
5/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi olet tuommoisen miehen kanssa, jonka kodinhoitoarvot eivät kohtaa omiesu kanssa? Olet ehkä näitä naisia, joille on tärkeää olla nimenomaan suhteessa. Itse ajattelen niin, että se ihminen on mulle sopiva/tärkeä (tai sitten ei), ja se ratkaisee ollaanko parisuhteessa.

Vierailija
6/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole oppinut lapsuuden kodissaan tekemään mitään, eikä näemmä nytkään halua opetella kantamaan vastuuta, edelleen vaan leikkii sitä poikaa, jota ennenkin. Jos puhe ei tehoa, niin ehkä teot.

Vierailija
7/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille, kiitos kun vastailitte.

Kiitos ensimmäiseltä kommentoijalta, sait minut paremmalle tuulelle :-D

Emme harrasta seksiä enää kovinkaan paljoa kun joku siitä kysyikin. 

Emme kerkeä tekemään mitään yhdessä miehen pelaamisen ja minun siivoamisen takia.

Välitän muuten miehestäni, mutten jaksa olla hänelle kuin "toinen äiti" 

Mieheni on kertonut että ennen minua kun oli sinkku, hänen äitinsä kävi siivoamassa..

-Aloittaja

Vierailija
8/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa nyt hyvä ihminen.

Vierailija
9/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ei mitään lapsia sen kaan. Muutat eri kämppään tai mielummin ehkä ero. Pian eron jälkeen mies huomaa ettei kukaan jaksa kattella sellasta. Ja mikäli haluaa lapsia on muutettava tapoja. Tai sitten se miesten helppo ratkaisu on hankkia nuori "orja" vaimo Filippiineiltä.

Vierailija
10/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaablaa, kotityöt blaablaa.

Siinähän otat eron ja hinkkaat kämppääsi aamusta iltaan.

Vierailija
11/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jaksaisi moista miesteiniä katsella! Älä lasta tuohon kuvioon tee, työmääräsi kasvaisi ja mitäpä

tekisi edelleen tämä isukki - no pelaisi tietenkin! Älä enää alistu kynnysmatoksi vaan jatka omaa elämääsi

omassa asunnossa. Huomaat että kaikki on helpompaa.

Vierailija
12/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun exältä. EROA!!!!!

Vierailija
13/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Tämä keskenkasvuinen poika aiheuttaa tulevaisuudessa sinulle vain hammasten kiristystä. Jätä hänet aikuistumaan.

Vierailija
14/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blaablaa, kotityöt blaablaa.

Siinähän otat eron ja hinkkaat kämppääsi aamusta iltaan.

Eihän sitä tarvitse aamusta iltaan enää hinkata kun se yksi sottapytty ei enää asu siellä. Pysyy siistinä.

Vierailija
15/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsis varmaan erota eikä valittaa. Mies vaikuttaa kylläkin oikein leppoisalta eikä stressaa. Sinä se jaksat pingottaa ja puunata. Ero on oikea ratkaisu.

Vierailija
16/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kantsis varmaan erota eikä valittaa. Mies vaikuttaa kylläkin oikein leppoisalta eikä stressaa. Sinä se jaksat pingottaa ja puunata. Ero on oikea ratkaisu.

Juu, mies on niin leppoisa että on suorastaan laiska. Taitaa haistakin?

17/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on kertonut että ennen minua kun oli sinkku, hänen äitinsä kävi siivoamassa..

Miehenä sanoisin että näitä tyyppejä kannattaa hieman varoa. Jos ei lähemmäs kolmekymppisenä ole vielä oppinut pitämään huolta itsestään niin todennäköisesti ei opikaan. Tietty jos on niin varakas että voi vaikka palkata siivoojan niin sitten, mutta...

Vierailija
18/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, taas tämä. Näitä aiheita on koko liuta, mutta aloittaja ei sa koskaan purettua tuntojaan lopullisesti.

Seuraavaa mukailtua aloitusta odotellen.

Vierailija
19/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muuten sama, mutta mies ei pelaa, vaan lukee.

Vierailija
20/68 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs leikit äitiä miehelle. Ihan oma vikasi. Seurustelun alkuaikana tietenkin passasit sitä ihanaa vähän jännempää ja komeampaa kaveria ihan mehuissasi?