Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsi puhuu iskän uudesta tyttöystävästä :(

Vierailija
18.09.2018 |

Onko muita, joita ahdistaa ja suorastaan kauhistuttaa, kun 5v lapseni on tavannut isänsä uuden tyttöystävän :( Itse en ole naista nähnyt, enkä haluakaan mutta lapsi ilmeisesti on useita kertoja. Puhuu kuinka iskä pussasi tyttöystävää ja olivat olleet uimassa yhdessä jne. Miten selviän näistä katkerista tunteista?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sinäkin uusi kumppani, niin on ajatukset jossain muualla kuin exässä.

Vierailija
2/51 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on se mikä tekee sinut katkeraksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvamalla henkisesti, ei voi muuta. Paskaa se on tietty. Lapsesi edun vuoksi sun on kestettävä, etkä saa ikinä haukkua lapselle exääs etkä sitä hemmetin tyttistä.

Vierailija
4/51 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta on vasta niin vähän aikaa enkä ole varma oliko uusi nainen kuvioissa jo ennen eroa. Itse olisin halunnut vielä yrittää. En voi hyväksyä enkä ymmärtää.

Vierailija
5/51 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvamalla aikuiseksi.

Vierailija
6/51 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei voi voittaa, eikä läheskään joka kerta.

Vierailija
7/51 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosta on vasta niin vähän aikaa enkä ole varma oliko uusi nainen kuvioissa jo ennen eroa. Itse olisin halunnut vielä yrittää. En voi hyväksyä enkä ymmärtää.

No ei siinä nyt mitään sun hyväksyntääsi tarvita. Exälläsi on nyt uusi elämä ja niin on sinullakin.

Vierailija
8/51 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne, mies halusi vuosi sitten erota ja paljastui että oli rakastunut toiseen. Nyt sitten viettää elämänsä onnellisinta aikaa uuden tyttöystävän kanssa ja lapsikin hänet tavannut.

Vierailija
9/51 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäsi ei halunnut olla kanssasi. Miksi sitä on vaikea ymmärtää? Hyväksyminen voi viedä toki aikaa mitta miksi jäädä vatvomaan ja katkeroirumaan. Sinä siinä vain menetät. Plus lapsesi jos avoimesti tunteita ei hänen edessään näytät.

Vierailija
10/51 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin vuoden draaman voit varmaan tuostakin kehittää joita pitää sitten dramaattisesti selventään sen rakkaan entisen puolison kanssa lapsen seisoessa jossain taustalla.

Unohda. Keskity sinun ja lapsen arkeen iloineen ja suruineen.

11/51 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä nyt yhtään lohduttaa, niin tuollaiset "isin uusi tyttöystävä" -kuviot harvemmin toimii pidemmän päälle. 

Mutta älä nyt missään nimessä kuitenkaan enää elättele mitään toiveita exäsi suhteen, hän on menneen talven lumia. Nyt katse menosuuntaan ja ala elää itsellesi!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
12/51 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin täydellinen pari. Just rakennettu talo, pieni lapsi, matkusteltiin ja elettiin. Sit kaikki yhtäkkiä loppui.

Vierailija
13/51 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me oltiin täydellinen pari. Just rakennettu talo, pieni lapsi, matkusteltiin ja elettiin. Sit kaikki yhtäkkiä loppui.

Sori, mutta täydellinen pari ei eroa. Siis olitte täydellinen pari vain sinun mielestäsi, mies ei kokenut samoin.

Vierailija
14/51 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa tylyjä kommentteja. Erosta toipuminen vie aikaa, vaatii viha-ja suruvaiheen, ja on ihi kun on ohi. Ei prosessia voi tahdonvoimalla nopeuttaa. Mun neuvo on että anna aikaa itselles, vihalle ja surulle. On iso asia menettää tulevaisuuden unelmansa, lapsen perhe jne. Eihän menneisyys lakkaa olemasta koskaan. Ja uusi alkaa pikkuhiljaa. Siis ole itsellesi lenpeä ja hyväksy mitä tunnet. Muuten et pääse oikeesti eteenpäin. Kun minä aikoinaan erosin, muistan kuinka vaikeaa oli hyväksyä "häviö" eli exän uusi. Vaikka itse halusin erota. Pakotin itseni katsomaan totuutta, että minä olen nyt yksin ja ex lasten ja uuden kanssa jossain leikkii nyt kotileikkiä. Se oli pohjattoman surullista, tuntea olevansa yksin ja hylätty. Mutta helpotti. Että nyt osani on tämä, mutta tulevaisuus tuo mukanaan uusia tuulia. Niinkuin toi. Toinen asia, jos voit kunnioittaa exän uutta, säästyvät kaikki paljolta. Uuden naisen vihaamisella estät omankin surusi ja toipumisen.

Vierailija
15/51 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa jolle on käynyt niin. Itse olen kokenut saman. Jos olet nuori niin voit vielä löytää jonkun uuden miehen. Jos tilanne menee vaikeaksi niin voit päätyä totaaliyksinhuoltajaksi. Onko se sitten hyvä tai paha en tiedä. Lapselle on parempi olla tekemisissä isän kanssa edes vähän kuin että välit katkeaa kokonaan.

Vierailija
16/51 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin ja vieläkin sattuu. Kuulen kans juttuja isin uudesta tyttöystävästä.

Vierailija
17/51 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompa tylyjä kommentteja. Erosta toipuminen vie aikaa, vaatii viha-ja suruvaiheen, ja on ihi kun on ohi. Ei prosessia voi tahdonvoimalla nopeuttaa. Mun neuvo on että anna aikaa itselles, vihalle ja surulle. On iso asia menettää tulevaisuuden unelmansa, lapsen perhe jne. Eihän menneisyys lakkaa olemasta koskaan. Ja uusi alkaa pikkuhiljaa. Siis ole itsellesi lenpeä ja hyväksy mitä tunnet. Muuten et pääse oikeesti eteenpäin. Kun minä aikoinaan erosin, muistan kuinka vaikeaa oli hyväksyä "häviö" eli exän uusi. Vaikka itse halusin erota. Pakotin itseni katsomaan totuutta, että minä olen nyt yksin ja ex lasten ja uuden kanssa jossain leikkii nyt kotileikkiä. Se oli pohjattoman surullista, tuntea olevansa yksin ja hylätty. Mutta helpotti. Että nyt osani on tämä, mutta tulevaisuus tuo mukanaan uusia tuulia. Niinkuin toi. Toinen asia, jos voit kunnioittaa exän uutta, säästyvät kaikki paljolta. Uuden naisen vihaamisella estät omankin surusi ja toipumisen.

Se vielä, että tuollainen uutuudenviehätys on aika haurasta. Siitä on pitkä matka oikeaan suhteeseen. Että kyllä se ex ja nyxänsä vielä joutuvat tosiasioita kohtaamaan.

Vierailija
18/51 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ex ja sen nyksä on oikeasti täydelliset toisilleen. Oli miten oli, et voi asialle yhtään mitään. Hyvä että eksä sentään jatkaa elämäänsä eikä jumitu katkeruuteen.

Vierailija
19/51 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa jolle on käynyt niin. Itse olen kokenut saman. Jos olet nuori niin voit vielä löytää jonkun uuden miehen. Jos tilanne menee vaikeaksi niin voit päätyä totaaliyksinhuoltajaksi. Onko se sitten hyvä tai paha en tiedä. Lapselle on parempi olla tekemisissä isän kanssa edes vähän kuin että välit katkeaa kokonaan.

Lapselle on todella traumaattista menettää yhteys toiseen vanhempaansa. Ja uuden voi löytää vanhanakin. Katsos kun kaikki vanhenee. Myös miehet. Lapsen takia kannattaa yrittää pitää välit. Mulla kokemus siitä, et miehen eks taistelee kaikesta. Joka asia on katkera valtataistelu, vaikka muutos lapsen kulkemisessa isälle. Tai se voiko isä tehdä lapsen kans jotain ylimääräistä kivaa. Niin ei voi. Vaikka toisaalta on katkera siitä ettei isä ole tarpeeks lapsen kanssa. Tämä katkera touhu on todella haitannut lapsen ja isän suhdetta, vaikka isä kuinka on yrittänyt ja yrittää. Ei ole mitään lapsen asiaa ilman exän katkeraa naamaa. Todella suru lapsen puolesta. Et lapsen takia olis niin tärkeää käsitellä omat tunteensa. Katkeruus on oma valinta, ettei halua hyväksyä tosiasioita.

Vierailija
20/51 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surutyö pitää tehdä ja päästä eteenpäin, mutta katkeruus on ihan turhaa, eikä auta yhtään. Ette olleet täydellinen pari, mies ei halunnut olla sun kanssa. Se on tosi surullista, mutta niin se on. Se on totta, se ei ole uuden tyttöystävän vika tai miehen vika tai keneenkään vika. Syyllisiä ei tarvi löytyä. Elämäsi on muuttunut. Lapsi saa puhua uudesta tyttöystävästä ja sun täytyy hymyillen sanoa, että no sepä kiva!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi