ET Alttarilla, jakso III - OFFICIAL
Kommentit (190)
Onko Rosa muuten sellainen ripustuja? Jaksaako Eetu?
Repeilen tolle Vagisanille; saikohan ne sitä matkalaukkuun.
Juu, pareista Miina ja Heikki kiinnostavin kombo.
Vierailija kirjoitti:
Omat suosikit Vesa ja Sini
Mun suosikit ovat Eetu ja Rosa.
Tykkään Vesan persoonasta mutta en jostain syystä Sinistä. Esittääkö Sini? Vaikuttaa epäaidolta mun mielestä.
Yksi tuttuni on tuon Miinan naamanvääntely-ystävä ja hengenheimolainen. Ihmettelen kyllä, jos Heikki kelpaa kumppaniksi. Mutta ehkä siinä on sitten jotain erilaisuutta.
Mua kiinnostaa Vesa ja Sini vähiten... jollain Tavoin hajuttomia, värittömiä, mauttomia.
Rosa onki näköjään tommonen tiukkapipo... Voivoi :(
Miina ja Heikki vaikuttaa ihme kyllä harvinaisen lupaavalta! Kiinnostavin pari ehdottomasti. Miina käy ihan kuumana Heikkiin! 😂
Joka kerta tähän otetaan mukaan joku vaikea persoona, onko se tarkoituksellista? Nyt siis meinaan tota Heikkiä, että häneen on varmaan vaikea rakastua sillai ensisilmäyksellä (en viittaa ulkonäköön).
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa Vesa ja Sini vähiten... jollain Tavoin hajuttomia, värittömiä, mauttomia.
Niin on, mutta toisaalta nää on ihan sellasia tavallisia ihmisiä. Et voi ehkä jopa yllättää. Mut musta toi Vesa ei vaikuta kovin kiinnostuneelta.
Rosa ja Eetu - näen eniten potentiaalia toimivaan avioliittoon
Sini ja Vesa - toistaiseksi enemmän kaverimeininkiä, saa nähdä kantaako pidemmälle
Miina ja Heikki - Miina yrittää kovasti esittää onnellista vaimoa, mutta ei vaikuta kovin aidolta, Heikki ei lämpene lainkaan
Mun mielestä Miinalla ja Heikillä on paljon sellaista jännää kipinää. 😂
Vierailija kirjoitti:
Rosa onki näköjään tommonen tiukkapipo... Voivoi :(
Kenties samaa linjaa kuin Tiina ja Samuel aikanaan? Eetu vaikuttaa sopivan mukautuvaiselta hieman oikukkaammallekin vaimolle.
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta tähän otetaan mukaan joku vaikea persoona, onko se tarkoituksellista? Nyt siis meinaan tota Heikkiä, että häneen on varmaan vaikea rakastua sillai ensisilmäyksellä (en viittaa ulkonäköön).
Musta taas Miina vaikuttaa ihan ihastuneelta, mutta samalla vähän kiusallista katteltavaa, kun just sellanen asetelma, että toinen yrittää 6-0 ja toinen ei. Kyllähän Heikki puhuu taustalla nätisti Miinasta, mutta vähän tulee Jouni-Mari-fiilikset.
Rosa alko heti vaikuttaa rasittavalta... Eetu raukka.
Juu Rosa taitaa olla pohjimmiltaan todella vaikea ja kireä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun suosikit ovat Eetu ja Rosa.
Tykkään Vesan persoonasta mutta en jostain syystä Sinistä. Esittääkö Sini? Vaikuttaa epäaidolta mun mielestä.
Toivottavasti Sini vain jännittää. Jokin tökkii minuakin hänen katseessaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Miinalla ja Heikillä on paljon sellaista jännää kipinää. 😂
Joo, Miina tuntuu jotenkin käyvän ihan kuumana Heikkiin ja Heikki lämpenee selvästi pikkuhiljaa 😀
Vierailija kirjoitti:
Juurikin mauttomia. Etenkin Sini.
Miinalla ja Heikillä on välilläään todella sähköistä kemiaa. En osannut odottaa, että Miina käy niin kuumana Heikkiin! Ja Heikkikin lämpeää vähitellen, on vaan vähän jäykkä ihminen. Huh! 😂