Millaista tyyliä kammoksut miehellä?
Totta kai toisen keskustelun inspiroimana :D
Minulle "hauskat" tekstipaidat ovat turn-off. "Tukka takana, elämä edessä!" yök.
Kommentit (228)
Kokoomustyyli. Villakangastakki, värilliset housut, neuleet. Yök.
Kapea nahkavyö villaslipoveriin verhotun kaljamahan alla. Reikäiset sukat. Ruotsinmaikka-olkalaukku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä keskusteluja on siinä mielessä mukavaa lukea, että aina löytyy se oma "tyylini" vahvasti edustettuna. Ihmisenä en varmaan olisi sieltä paskimmasta päästä, mutta kun ulkonäkö ja se "tyyli" ei riitä mihinkään. En edes tiedä, että miksi kidutan itseäni aina näillä sivustoilla joissa tulee vahvasti ilmi se naisten tuntema inho minunlaisiani ihmisiä kohtaan.
Kannattaa vaan ottaa opikseen. Olen itse käytännössä huomannut, että omaa ulkomuotoaan viilaamalla saa paremmin naisten huomiota.
Kun ei vaan ole sitä omaa tyyliä. Jotkut kaulahuivit sun muut miesmallilarppaukset lähinnä saisivat minut näyttämään ihan typerältä, jopa säälittävämmältä kuin nykyään. Sitäpaitsi hupparissa ja löysähköissä farkuissa on hieman mukavampi ollakin. Itse arvostan enemmän sitä, että vaatteet tuntuu päällä hyvältä, kuin että ne ovat jostain uusimman muotilehden kannesta.
"olen meedio, joka näkee miehen persoonan hänen pukeutusmistyylistään"
T: Neuroottinen nainen.
No eipä ollut, vaan casuaalisti pukeutuva 36-v mies, jota ei kiinnosta pätkääkään, mitä muut ajattelevat "omituinen hiippari" tyylistäni
:D
T: Joku vit"tun hippi siinä taas laahustaa
M42v kirjoitti:
Perusduunarit aika hyvin edustettuna tässä ketjussa.
Itsenikin tunnistin aika hyvin, olen ehkä tuo motoristi, rokkari, pitkät harvenneet hiukset, maha vähän pullottaa, katse on väsynyt, reisitaskuhousut tai dimexit, olen lähes aina töissä, sosiaalisesti kömpelö ym. Viinakaan ei oikein maistu.
Naiset eivät huomioi ikinä, lähinnä juoksevat karkuun, avokkikin lähti nostelemaan.
Palstalla olen alinta kastia elämänkoululainen duunari.Mitä tässä nyt pitäisi päälle laittaa leskimetälle lähtiessä?
Farkkujen taskuihin ei mahdu mitään puhelimia, lompakkoja ym. Entäs paidat? Takki?
Teit niin tai näin, jos muuten täydellisessä asussasi on pienikin hiusnaarmu vaikka jossain housunnapissa, se huomataan välittömästi ja tänne tulee kaikki sinut nähneet naiset yököttelemään huonoa pukeutumistasi. Paras vaan olla yrittämättä pukeutua hyvin, ei niille kelpaa mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä keskusteluja on siinä mielessä mukavaa lukea, että aina löytyy se oma "tyylini" vahvasti edustettuna. Ihmisenä en varmaan olisi sieltä paskimmasta päästä, mutta kun ulkonäkö ja se "tyyli" ei riitä mihinkään. En edes tiedä, että miksi kidutan itseäni aina näillä sivustoilla joissa tulee vahvasti ilmi se naisten tuntema inho minunlaisiani ihmisiä kohtaan.
Kannattaa vaan ottaa opikseen. Olen itse käytännössä huomannut, että omaa ulkomuotoaan viilaamalla saa paremmin naisten huomiota.
Kun ei vaan ole sitä omaa tyyliä. Jotkut kaulahuivit sun muut miesmallilarppaukset lähinnä saisivat minut näyttämään ihan typerältä, jopa säälittävämmältä kuin nykyään. Sitäpaitsi hupparissa ja löysähköissä farkuissa on hieman mukavampi ollakin. Itse arvostan enemmän sitä, että vaatteet tuntuu päällä hyvältä, kuin että ne ovat jostain uusimman muotilehden kannesta.
Varmaan jotkut löysät verkkarit marketista ja siihen vähän iso kollegepaita on erittäin mukavat päällä, mutta en silti suosittelisi. Eiköhän suht muodinmukaisia ja silti kohtalaisen mukavilta päälläkin tuntuvia vaatteita löydy. Mitään hipseterihuiveja ei yleensä naisetkaan kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Nuhjuisuus ja hoitamattomuus.
Oletan miehen käyvän kasvojen puhdistuksissa säännöllisesti, hoitavan ihoaan aamulla ja illalla. Kynnet hoidettu, varpaankynnet hoidettu, vartalon iho kuorittu kerran viikossa jne.
Kaikki likaisuus ja jotkut mustapäät kertovat ettei kyseinen henkilö välitä itsestään ja on muutenkin sontiainen.
Pukeutuminen on ihan sama, kunhan ei näytä joltain nololta suomiräppäriltä.
Kuvailemasi tyyppinen mies tuskin kiinnostuu sinusta...paitsi, js olet itsekin mies!
-Narkkarilook, eli myllyverkkarit yhdistettynä johonkin narkkihattuun ja pilottirotsiin. Hirveää.
-Mannelook. Hyivvvittu.
-Resuinen reppu selässä aikuisella miehellä, tai muovikassi.
-"tiedostava" pilvenpolttajalook rastatukkineen ja muovisine tuulipukuineen. Hyisssaaatana.
-retrohenkinen koti-isukki -look maripaitoineen. Yäääk.
-lihavat nuoret itsestään epävarmat miehet, jotka yrittävät näyttää katu-uskottavilta Kallion hipstereiltä, vaikka ovat kotoisin Keravalta. Siis nämä partaiset, tatuoidut wannabe-metsuriseksuaalit, joiden tyyli ei ole ihan just, mutta sinne päin.
🇺🇦🇮🇱
Motoristilook.
Lähiölook, just ne verkkarit ja nopeet lasit ja liekkipipo.
Tai sit tää gigololook: paita auki napaan saakka, kirkuvan valkoiset tennarit ja farkut, joissa valkaistuja kohtia. Hiukset viimeistelty partaveitsellä ja litralla geeliä.
Sen sijaan, tulin juuri Pariisista ja siellä oli kivan näköistä, kun kaikilla miehillä oli kauluspaita puistossakin. Eräs vanhempi mies torkkui tuolissa, jotkut pelasivat petankkia, heillä oli vieressä vaatepuu, johon sai laitettua pikkutakin. Osa pelasi korttia ja shakkia. Pukeutuminen oli kuitenkin siistia, vaikka nautittiin hyvästä seurasta ja puiston hiljaisuudesta.
Mua ei haittaa mitkään tylsät hupparit, reisitaskuhousut tai "eräjorma"vaatteet (kunhan niissä ei mennä juhliin tms.) Sen sijaan ainoa mikä oikeasti, no ei nyt häiritse, mutta näyttää oudolta, on liian kireässä/pinkeässä asussa kulkeminen. Varsinkin jos se on puku. Tyyliin näyttää siltä, että takin nappi singahtaa milloin tahansa irti ja paita ja/tai housut kiristää kun yritetään korostaa liikaa omia lihaksia (usein näitä käyttävät ne överi-bodatut tyypit.) Tyyliin se puku päällä mennään lomallekin, museoihin tai kuljeskellaan kaduilla puvussa ilman, että on vaikka oikeasti joku liiketapaaminen tai juhla, jonne sellaisen voisi/tarvitsisi laittaa päälle.
Tulee mieleen ihan eräs bloggaajan mies tästä "pullistelusta." Ei se siis itseäni kammoksuta, mutta herättää aikamoiset wannabe-vibat.
N24
Todella turn off semmoset normcore sedät: beiget chinot, vaalean sininen kauluspaita, joko bleiseri tai joku puolipitkä takki, jaloissa faijalenkkarit ja päässä joku lippis jollain typerällä tekstillä tms. Oksennuksen maku pukkaa suuhun kun ajatelekaan...
Letitetty kilipukkiparta, ponkkari kilipukkiparrassa ja ihan vaan kilipukkiparta.
Vierailija kirjoitti:
Kerran olin ihan kiinnostunut jo ikäisestäni (?) tai ainakin muuten ihan varteenotettavasta miehestä kunnes näin hänellä jalassa tällaiset kengät: http://marijumyy.fi/cat/images/kauppaa_816_320x240_1302_e8b.jpg
Juu ei, olen sentään alle 40 :(
Hahhahhaa!! En kestä :D
Kaikkein pahin on pitkät kynnet!
Seuraavana gootti/roolipelaajatyyli, naismainen sliipattu tyyli ja junttityyli eli esim caprimalliset housut, sporttisandaalit ja teneriffa-t-paita
4646436456 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljuksi ajeltu pää, vaikka tukka vielä kasvais. Kammottava keskitysleiri/moskovalainen mafioso tyyli.
Kokoomuslainen tyyli, lyhyt tukka suittu kaikenlaisilla geeleillä ja rasvoilla rasvaisen näköiseksi. Valkoiset urheilutossut jne. Sellanen nykyajan juppi.
Entäs jos tukka ei enää päältä kasva kunnolla? Otatko silti mieluummin Seppo Taalasmaan, kuin täyskaljun?
Kyllä minä pidän enemmän miehistä jotka antaa sen vähänkin tukan reilusti kasvaa, eikä vedä kaikkea pois jos alkaa kaljuuntuakin.
Salattuja eläimiä en katsele, mutta ilmeisesti ottaisin mieluummin sepon kuin jonkun joka näyttää kävelevältä terskalta.
Vierailija kirjoitti:
Pikkukaupunkien junttimainen terassilook eli crocksit tai reinot, kirjavat shortsit tai reisitaskuhousut jotka eivät enää oikein mahdu, vyön päällä repsottava kaljamaha, huumori/kaljamainos/baarin nimi t-paita joka on likainen ja ehkä reikäinenkin, leijona-kaulakoru, rumia tatuoinninsuherroksia pitkin käsivarsia, siivoton parta ja tukka, ja mahdollisesti vielä jokin mainoslippis.
Ja crocseissa vielä sukat, valkoiset tennissukat yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Kerran olin ihan kiinnostunut jo ikäisestäni (?) tai ainakin muuten ihan varteenotettavasta miehestä kunnes näin hänellä jalassa tällaiset kengät: http://marijumyy.fi/cat/images/kauppaa_816_320x240_1302_e8b.jpg
Juu ei, olen sentään alle 40 :(
Mikä noissa nyt tarkalleen ottaen on niin kammoksuttavaa?
Vierailija kirjoitti:
M42v kirjoitti:
Perusduunarit aika hyvin edustettuna tässä ketjussa.
Itsenikin tunnistin aika hyvin, olen ehkä tuo motoristi, rokkari, pitkät harvenneet hiukset, maha vähän pullottaa, katse on väsynyt, reisitaskuhousut tai dimexit, olen lähes aina töissä, sosiaalisesti kömpelö ym. Viinakaan ei oikein maistu.
Naiset eivät huomioi ikinä, lähinnä juoksevat karkuun, avokkikin lähti nostelemaan.
Palstalla olen alinta kastia elämänkoululainen duunari.Mitä tässä nyt pitäisi päälle laittaa leskimetälle lähtiessä?
Farkkujen taskuihin ei mahdu mitään puhelimia, lompakkoja ym. Entäs paidat? Takki?Teit niin tai näin, jos muuten täydellisessä asussasi on pienikin hiusnaarmu vaikka jossain housunnapissa, se huomataan välittömästi ja tänne tulee kaikki sinut nähneet naiset yököttelemään huonoa pukeutumistasi. Paras vaan olla yrittämättä pukeutua hyvin, ei niille kelpaa mikään.
Vastaketjussa on paaaaaaljon enemmän kommentteja naisista ja näiden tyyleistä. Ihan vaan tiedoksi.
Aika vähän tulee mainintoja ns. preppy-tyylistä. Silti kukaan ei koskaan tunnusta tykkäävänsä sellaisesta. Joudun päättelemään että te arvon naiset tykkäätte miehistä eniten alastomina. Tai siis kammoksutte vähiten. Mitä sekin kertoo.
Partainen hipster liian lyhyillä housuilla ja Jopolla