Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista tyyliä kammoksut miehellä?

Vierailija
18.09.2018 |

Totta kai toisen keskustelun inspiroimana :D

Minulle "hauskat" tekstipaidat ovat turn-off. "Tukka takana, elämä edessä!" yök.

Kommentit (228)

Vierailija
81/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sally97 kirjoitti:

Todella turn off semmoset normcore sedät: beiget chinot, vaalean sininen kauluspaita, joko bleiseri tai joku puolipitkä takki, jaloissa faijalenkkarit ja päässä joku lippis jollain typerällä tekstillä tms. Oksennuksen maku pukkaa suuhun kun ajatelekaan...

Kuulostaa aika normaalilta, siistiltä tyyliltä. Ei sillä, että kaikille se tuntuisi omimmalta. En edes tiedä, mitkä on faijalenkkarit, mutta ymmärrän, että parikymppisen Sallyn silmään nuo on kammottavat vermeet vanhoilla sedillä.

Vierailija
82/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran olin ihan kiinnostunut jo ikäisestäni (?) tai ainakin muuten ihan varteenotettavasta miehestä kunnes näin hänellä jalassa tällaiset kengät: http://marijumyy.fi/cat/images/kauppaa_816_320x240_1302_e8b.jpg

Juu ei, olen sentään alle 40 :(

Mikä noissa nyt tarkalleen ottaen on niin kammoksuttavaa?

Minun tulee sar ja ku ris ta ja mieleen, tai bo do min mur haa ja.

Tai parkettien partaveitsi. Haisee kuin rankkitynnyri parfyymiltä ja juo piilopullosta tanssilavan takana. Haluaa käydä naisiin kiinni heti kun saa mahdollisuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Letitetty kilipukkiparta, ponkkari kilipukkiparrassa ja ihan vaan kilipukkiparta.

Eikö silloinkaan, jos mies on itsekin varsinainen kilipukki?

Vierailija
84/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42v kirjoitti:

Perusduunarit aika hyvin edustettuna tässä ketjussa.

Itsenikin tunnistin aika hyvin, olen ehkä tuo motoristi, rokkari, pitkät harvenneet hiukset, maha vähän pullottaa, katse on väsynyt, reisitaskuhousut tai dimexit, olen lähes aina töissä, sosiaalisesti kömpelö ym. Viinakaan ei oikein maistu.

Naiset eivät huomioi ikinä, lähinnä juoksevat karkuun, avokkikin lähti nostelemaan.

Palstalla olen alinta kastia elämänkoululainen duunari.

Mitä tässä nyt pitäisi päälle laittaa leskimetälle lähtiessä?

Farkkujen taskuihin ei mahdu mitään puhelimia, lompakkoja ym. Entäs paidat? Takki?

Sinun ei tarvitse luopua tyylistäsi, etenkään kun se kuvaa kiinnostuksen kohteitasi, mutta ehkä sen siistiminen auttaisi naisten kanssa? Hiuksia ei tarvitse pätkäistä, mutta latvojen siistiminen ja hoitoaineen käyttö tekee jo ison parannuksen. Ja miltä tuntuisi ajatus, että yhdistäisit bändipaidat siisteihin mustiin tai tummansinisiin farkkuihin?

Persoona saa ja mielestäni tulisikin näkyä tyylissä, sitä vaan voi hioa haluamaansa suuntaan.

Onnea emäntää etsimään!

T:24v nainen/tyttö, jonka poikaystävä menee myös "hevari"-kategoriaan, silloin kun ei ole töissä univormussa.

Vierailija
85/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän tulee mainintoja ns. preppy-tyylistä. Silti kukaan ei koskaan tunnusta tykkäävänsä sellaisesta. Joudun päättelemään että te arvon naiset tykkäätte miehistä eniten alastomina. Tai siis kammoksutte vähiten. Mitä sekin kertoo.

Excuse me Sir, en ikävä kyllä tunne yhdenkään tyylin nimeä. Tuskin moni muukaan nainen.

Vierailija
86/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arrogantti. Miehestä huokuu ylemmyydentunto. Mille ei koskaan ole nähdäkseni mitään perustetta.

Hyi stana.

Vierailija
87/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42v kirjoitti:

Perusduunarit aika hyvin edustettuna tässä ketjussa.

Itsenikin tunnistin aika hyvin, olen ehkä tuo motoristi, rokkari, pitkät harvenneet hiukset, maha vähän pullottaa, katse on väsynyt, reisitaskuhousut tai dimexit, olen lähes aina töissä, sosiaalisesti kömpelö ym. Viinakaan ei oikein maistu.

Naiset eivät huomioi ikinä, lähinnä juoksevat karkuun, avokkikin lähti nostelemaan.

Palstalla olen alinta kastia elämänkoululainen duunari.

Mitä tässä nyt pitäisi päälle laittaa leskimetälle lähtiessä?

Farkkujen taskuihin ei mahdu mitään puhelimia, lompakkoja ym. Entäs paidat? Takki?

Sinun ei tarvitse luopua tyylistäsi, etenkään kun se kuvaa kiinnostuksen kohteitasi, mutta ehkä sen siistiminen auttaisi naisten kanssa? Hiuksia ei tarvitse pätkäistä, mutta latvojen siistiminen ja hoitoaineen käyttö tekee jo ison parannuksen. Ja miltä tuntuisi ajatus, että yhdistäisit bändipaidat siisteihin mustiin tai tummansinisiin farkkuihin?

Persoona saa ja mielestäni tulisikin näkyä tyylissä, sitä vaan voi hioa haluamaansa suuntaan.

Onnea emäntää etsimään!

T:24v nainen/tyttö, jonka poikaystävä menee myös "hevari"-kategoriaan, silloin kun ei ole töissä univormussa.

Mitä ihmettä, anna ihmisen olla millanen on. Sinun ikäset on tosikkoja.

Me ihan nyt vain huvikseen täällä luetellaan mikä pukeutuminen huvittaa. Mutta en kyllä mitään tyylivinkkejä alkais antaa aikuisille ihmisille. Itsekin näytän ihan juntilta, mutta hauskahan näitä asioita on joskus mietiskellä.

Vierailija
88/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naismainen tyyli, manpris, liian kapeat housut/farkut. Kilipukkiparta (kiitos aiemmalle muistutuksesta), hiphoppari-wannabet, urheilutakatukkailijat.

Vierailija
89/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran olin ihan kiinnostunut jo ikäisestäni (?) tai ainakin muuten ihan varteenotettavasta miehestä kunnes näin hänellä jalassa tällaiset kengät: http://marijumyy.fi/cat/images/kauppaa_816_320x240_1302_e8b.jpg

Mikä noissa nyt tarkalleen ottaen on niin kammoksuttavaa?

Minun tulee sar ja ku ris ta ja mieleen, tai bo do min mur haa ja.

Tai parkettien partaveitsi. Haisee kuin rankkitynnyri parfyymiltä ja juo piilopullosta tanssilavan takana. Haluaa käydä naisiin kiinni heti kun saa mahdollisuuden.

Mun 60v isä käyttää noita :D ei kyllä sovi tuohon kuvailuun.

Vierailija
90/228 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on lueteltu suunnilleen kaikki miesten tyylit. Hassua, että nykyisin kauluspaita tai villapaita + siistit housut = hienosto-kokoomustyyli :D.

Kyllä nykään toki näkee hyvin arkistakin pukeutumista kaupungilla, esim. juuri ihmiset college-housuissa ja huppupaidoissa. Jos nykynuoret menevät hupparit päällä ravintolaan, niin varmaan kauluspaita on sitten joku merkki varmasta kokoomuslaisuudesta.

Vierailija
91/228 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4646436456 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaljuksi ajeltu pää, vaikka tukka vielä kasvais. Kammottava keskitysleiri/moskovalainen mafioso tyyli. 

Kokoomuslainen tyyli, lyhyt tukka suittu kaikenlaisilla geeleillä ja rasvoilla rasvaisen näköiseksi. Valkoiset urheilutossut jne. Sellanen nykyajan juppi.

Entäs jos tukka ei enää päältä kasva kunnolla? Otatko silti mieluummin Seppo Taalasmaan, kuin täyskaljun?

Kyllä minä pidän enemmän miehistä jotka antaa sen vähänkin tukan reilusti kasvaa, eikä vedä kaikkea pois jos alkaa kaljuuntuakin. 

Salattuja eläimiä en katsele, mutta ilmeisesti ottaisin mieluummin sepon kuin jonkun joka näyttää kävelevältä terskalta.

Googleta Seppo Taalasmaa, niin voit vielä arvioida uudelleen.

Kävelevä terska :D Aika karua, mutta onneksi meillä terskoillakin on oma kannattajakuntansa naisissa. Kyllähän siinäkin toki vaikuttaa että minkämuotoinen pää esimerkiksi on, kaikille ei sekään look istu yhtä hyvin.

92/228 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kalju yhdistettynä fiksuun partaan on ihan kiva look. Aina parempi, kuin joku epätoivoinen kaljunpeittely-yritys. Ei ne ikinä mene läpi kuitenkaan.

Surullisimpia on nämä vanhat rokut, joilla on pipo kasvanut kiinni päähän ja ohimoilta vedetään niitä hiussuortuvia alaspäin pipon alta kasvoille, jotta syntyisi illuusio pitkästä tukasta. Sen pipon kun tempaisisi reippaalla otteella päästä, niin saisi kyllä hyvät naurut, kun totuus paljastuisi.

Yhteen aikaan myytiin sellaisia hupipipoja, joissa oli ommeltu tekotukkaa juuri samaan tyyliin sivuille kiinni. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
93/228 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ei ei herranjestas , todellakin turn off! Ja ite olrn jo yli 50 v.

Vierailija
94/228 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen ”fillarikommunistilook”. Nuhjuinen, värikäs villapipo yhdistettynä johonkin kummalliseen mokkatakkiin, risuparta ja mahdollisesti palestiinalaishuivi kaulalla.

Juuri tämä. Yök kaikki nuhjuiset ja sotkuiset!!!

Vierailija
95/228 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen hienosto kokoomus-tyyli.

Kaulahuivi ja pitkä villakangastakki.

Jalassa jotku vasikannahkakävelykengät.

Tulee mieleen pikemminkin new yorkilainen mafiapomo kuin kotimainen kokoomus :D

Vierailija
96/228 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän tulee mainintoja ns. preppy-tyylistä. Silti kukaan ei koskaan tunnusta tykkäävänsä sellaisesta. Joudun päättelemään että te arvon naiset tykkäätte miehistä eniten alastomina. Tai siis kammoksutte vähiten. Mitä sekin kertoo.

Kuka tietää ilman googlausta, mikä on preppy tyyli?

Ehkä siksi vähän mainintoja.

Vierailija
97/228 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tietää ilman googlausta, mikä on preppy tyyli?

Ehkä siksi vähän mainintoja.

Suomalainen pappatyyli. Pikeepaitoja, chinoja, loafereita ja purkkareita.

Vierailija
98/228 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappatyyli on parasta!!!

Vierailija
99/228 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista että miehellä on joku raitapaita ja farkut/tai housut ja laukku olkapäällä. 

Vierailija
100/228 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä kaikille naisille. Nyt tiedän miten pukeutua, jottei minun tarvitse koko ajan olla hätistelemässä hameväkeä poid kimpustani.

M37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan