Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista tyyliä kammoksut miehellä?

Vierailija
18.09.2018 |

Totta kai toisen keskustelun inspiroimana :D

Minulle "hauskat" tekstipaidat ovat turn-off. "Tukka takana, elämä edessä!" yök.

Kommentit (228)

Vierailija
21/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevimies: pitkä ja ohut liirutukka, ja parta samaa sarjaa. Kulahtaneet mustat pillifarkut tai reisitaskuhousut ja kulahtanut lempi bändin kiertuepaita vuodelta - 99.

Kallio-hipsteri: metsuriparta, chinot ja Makian t-paita. Aina oikean merkkiset vaatteet, ja keltaisen sadetakin paluu.

Bile-Danin tyyli, eli äärimmäisen kireät farkut ja vaimonhakkaajapaita. Yök. Tähän tyyliin kuuluu vielä isot lihakset ja outo pömppömaha. Yök.

Narkki-look: hupparin huppu lippikset päällä ja löysät housut roikkumassa puolessa välissä takapuolta. Yök, yök, yök.

Vierailija
22/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljuksi ajeltu pää, vaikka tukka vielä kasvais. Kammottava keskitysleiri/moskovalainen mafioso tyyli. 

Kokoomuslainen tyyli, lyhyt tukka suittu kaikenlaisilla geeleillä ja rasvoilla rasvaisen näköiseksi. Valkoiset urheilutossut jne. Sellanen nykyajan juppi.

Kokoomuslainen tyyli? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin ihan kiinnostunut jo ikäisestäni (?) tai ainakin muuten ihan varteenotettavasta miehestä kunnes näin hänellä jalassa tällaiset kengät: http://marijumyy.fi/cat/images/kauppaa_816_320x240_1302_e8b.jpg

Juu ei, olen sentään alle 40 :(

Vierailija
24/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaljuksi ajeltu pää, vaikka tukka vielä kasvais. Kammottava keskitysleiri/moskovalainen mafioso tyyli. 

Kokoomuslainen tyyli, lyhyt tukka suittu kaikenlaisilla geeleillä ja rasvoilla rasvaisen näköiseksi. Valkoiset urheilutossut jne. Sellanen nykyajan juppi.

Kokoomuslainen tyyli? :D

Oon huomannut että kokkaremaisilla miespuolisilla, ainakin nuoremmilla, on aina jotkut valkoset tossut jalassa, sellanen cheekmäinen pukeutuminen. Ja taitaa olla vanhemmillakin. Näillä jethroilla ja jalliksilla.

Vierailija
25/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran olin ihan kiinnostunut jo ikäisestäni (?) tai ainakin muuten ihan varteenotettavasta miehestä kunnes näin hänellä jalassa tällaiset kengät: http://marijumyy.fi/cat/images/kauppaa_816_320x240_1302_e8b.jpg

Juu ei, olen sentään alle 40 :(

Reps. Noita näkee naisten ahdistelijoilla ja varmasti tanssipaikoilla, yksi niljakas ukko joka käytti tollasia, tunki joskus postiluukustani karkkipusseja.

Vierailija
26/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Cristal Snown tyylit Napakympissä.

Vierailija
27/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma pujoparta, nahkaliivi ja vielä ehkä bootsit siihen. Paksut reidet, sisässä olevat persposket.

Mitä tuo tarkoittaa?

Ovat kuopalla.

Ts. huono perse.

Vierailija
28/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taggunen tugga, vain yksi etu hammas, karhun talja rotsina, simpukka kengät. näitähän riittää....

Vierailija
29/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuutuva rokkari jolta sisuskumi paistaa ponnarin alta, en tykkää siis rock ja hiusten peittely -yhdistelmästä. Tähän vielä huonot hampaat. Ehkä se rockfestarielämäntapa, kun mies on jo noin 50v, ikiteiniys. Ei tarvitse olla tantan vastapari -setä, mutta monen rocktyyli kaipaa päivittämistä.

Vierailija
30/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pienet tai liian isot vaatteet.

Liian isot = näyttää kömpelöltä mieslapselta. Esim. 2000-luvun alun kauluspaidat ja farkut, joihin hukkuu.

Liian pienet = näyttää dorkalta ja liian teiniltä. Esim. nyt muodissa olevat liian lyhyet ja tiukat housut. Nilkat näyttävät joiltain kanankoivilta. Korostuu jos on puku päällä ja kaikki on mahdollisimman tiukkaa ja ohutta. Myös kaikki kehon muodot paljastava t-paita tai pitkähihainen on ällöttävä. Salijätkät käyttää niitä. Näyttää jotenkin feminiiniseltä. Tai jos on niin tiukka kauluspaita, että napinlävet venyy, niin näyttää köyhältä.

Vierailija
31/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla leveilevä tyyli: kallein nahkatakki, kalliin auton avaimien hypistely.

Vierailija
32/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodista mulla ei ole koskaan ollut mitään käsitystä. Olen pukeutunut aina siltä kuin itsestä tuntuu hyvältä. Tosin miehenä en tarvi housuja jotka korostaa mun hyvin muodostunutta persausta.

Vierailija
33/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkyinen, tursottava parransänki ja parta yleensä. Huonot hampaat ja likaiset kädet. Räikeät, yhteensopimattomat värit vaatteissa. Tupakointi ja tupakanhaju. Röyhtäily ja piereskely.

Vierailija
34/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaiset housut.

Vierailija
35/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle turn-off on mitäänsanomattomuus. Eli aina samanlainen huppari, t-paita ja tavalliset siniset farkut. Koskaan ei minkäänmuunlaista vaatekappaletta.

//oma mieheni on muuten kai sitten tuommoinen vihattu sliipattu pukumies

Vierailija
36/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos tukka ei enää päältä kasva kunnolla? Otatko silti mieluummin Seppo Taalasmaan, kuin täyskaljun?

Vierailija
37/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muotikliseet ympättynä kokomustaan vaatekaappiin. Aina kun näen esimerkiksi jonkun ninjametsuria esittävän miehen kaupungilla niin myötistelen ja otan siitä valokuvan salaa luuseri-kansiooni.

Vierailija
38/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lököttävät farkut, siihen kireä ruutupaita isolla vatsalla.

Vierailija
39/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkähihainen kauluspaita, jonka päällä hihaton neule, suorat housut ja mustat kävelykengät.

Vierailija
40/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

+25v lippikset, hupparit, printti-teepparit, lisäksi +40v reikäfarkut siihen tyyliin tällättynä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan