Millaista tyyliä kammoksut miehellä?
Totta kai toisen keskustelun inspiroimana :D
Minulle "hauskat" tekstipaidat ovat turn-off. "Tukka takana, elämä edessä!" yök.
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkeistä kaikille naisille. Nyt tiedän miten pukeutua, jottei minun tarvitse koko ajan olla hätistelemässä hameväkeä poid kimpustani.
M37
Vanhenemisessa on se hyvä puoli, että ei tarvitse miellyttää ketään. Soisi toki jo nuoremmillekin tämän tavan.
Entä, jos on tukka edessä ja elämä takana. 🤣
Tauski-tyyli eli valkoisilla länteillä varustetut farkut ja joku ed hardyn hihaton paita, piikikkääksi geelatut hiukset ja paksu kaulaketju.
Räppityyli aikuisella miehellä on suorastaan koominen.
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä paljon pahantahtoisia naisia. Itse en miehenä osaa sanoa yhtään naisten pukeutumistyyliä joka minua häiritsisi. Enemmän vaikuttaa mitä on vaatteiden alla.
Mitä ihmeen väliä jollain t-paidan tekstillä on? En voi käsittää.
Eri ihmisille sopii eri tyylit, hevimies on hyvä sellaisenaan ja pukumies myös. Jos osia vaihdettaisiin niin lopputulos olisi huono kun kumpikin kokisi olonsa epämukavaksi.
Ammattiloukkaantuja taas paikalla. Täällä naiset kertovat mikä tyyli miehellä ei miellytä. Täällä ei yritetä kieltää kenenkään olemassaoloa. Jos itse ahdistut tiedosta että joku tuntematon jossain ei pidä tyylistäsi tai jonkun toisen tyylistä, ei kannata avata ketjua. Otsikko nimittäin kertoo aika selvästi mistä täällä puhutaan.
T-paita joka on pingotettu valtavan mahan päälle on karmea, mutta en tiedä onko tuo "tyyli".
Päällä samalla kertaa metsästys, Urheilu,jula pita ym. Sekoitus. Jo treffeillä tietää ettei tästä tule mitään... 😂
Epäsiistiä olemusta. Ruoanjämiä rinnuksissa, hiki haisee, reikiä, paska haisee.
Tyylillisesti kammoksun sellaisia, jotka ovat omasta tyylistäni kaukana.
Bändipaidat ja ruutupaidat, etenkin yhdessä. Farkkutakki ja farkut, kauhtuneet, ja parturia kaipaavat rasvaiset hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Tauski-tyyli eli valkoisilla länteillä varustetut farkut ja joku ed hardyn hihaton paita, piikikkääksi geelatut hiukset ja paksu kaulaketju.
Räppityyli aikuisella miehellä on suorastaan koominen.
Vieläkö joku pukeutuu noin? XD
Jos 35-vuotias pukeutuu kuin 14-vuotias, niin ei hyvää päivää. Lapselle lippalakki, huppari ja lenkkarit, mutta aikuiselle tyylikäs bleiseri ja hieno skraga.
Hippityyli. Rastat, batiikki-värjätyt vaatteet. Suitsukkeen haju. "Intia-paidat".
Vierailija kirjoitti:
Pappatyyli on parasta!!!
Ikäiselleen kyllä, samoin kuin mummotyyli.
Jos ei ole rahaa, niin ei kai mies mitään vaatteelle voi tai kengälle, kuten ei nainenkaan. Mutta sanotaanko että kammoan harmaita pussittavia verkkareita tai ns. narkkarivaatetyyliä, jos olisi varaa muuhun ja joku viihtyy niissä silti. Toinen on boheemi epäsiisti rastatyyli joka on jotenkin epäonnistunut ja näyttää laihalta muumiolta jossain kankaissa joka vielä elää. En osaa kuvailla hyvin. Sitten on pappatyyli eli partaa enemmän kuin laki sallii, tietynmalliset liivit ja iäkkään tyyli - ei ole varmuutta pitääkö mitata pulssi myös. Nyt ei puhuta setätyylistä mitään vielä tai vanhanaikaisesta perinnetyylistä. Myös moottoripyöräjengityyli voi säikäyttää ja bodarityyli. Liekö säikähdän kaikesta?
Vierailija kirjoitti:
Bändipaidat ja ruutupaidat, etenkin yhdessä. Farkkutakki ja farkut, kauhtuneet, ja parturia kaipaavat rasvaiset hiukset.
Ruutupaita sopii joillekin miehille. Mutta makunsa kullakin.
Sellainen vanhan opettajan tyyli on hirveä. Villaliivi, paksupohjaiset kengät ja suorat housut, väreinä harmaata, ruskeaa ja harmaanruskeaa.
Vieläkö joku pukeutuu noin? XD[/quote]
Tauski kai ainakin😄
En ole nyt vähään aikaan nähnyt kuvia missään, mutta lieneekö paljon muuttunut?
Tukka on kyllä kaikesta huolimatta parempi, kuin uransa alussa se pehko🤣
Oli tietysti se muoti ja Ressulla & muillakin sellaiset.
Siihen vielä ne järkyt sali/tms. pöksyt ja olkatoppaukset yms.
Niihin verrattuna Miami Vice tähdillä tyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljuksi ajeltu pää, vaikka tukka vielä kasvais. Kammottava keskitysleiri/moskovalainen mafioso tyyli.
Kokoomuslainen tyyli, lyhyt tukka suittu kaikenlaisilla geeleillä ja rasvoilla rasvaisen näköiseksi. Valkoiset urheilutossut jne. Sellanen nykyajan juppi.
Kokoomuslainen tyyli? :D
Mikko Mallikas-tyyli, uutisankkuri-tyyli... Tosin uutisankkureillakin on nykyään muotia epäsiisti parransänki, joka ennen vanhaan kertoi viikon ryyppyputkesta...
Pappatyylistä tulee mieleen oikeasti vanhempi mies, henkselit, housuihin laitettu siisti pusero ja reinot jalassa.
Ja sopii tosiaan ikäiselleen.
Ehkä tällä tyylillä on sitten jokin toinenkin merkitys.
Vanhana on usein tärkeintä se, että vaatteet ovat mukavia ja helppo pukea.
Kun se kankeus yms. meidän jokaisen kohdalle yleensä osuu.
Inhoan miehiä joiden tyylinä on valehdella, pettää tai lokkeilla. Teepaidan mallilla tai värillä ei niin suurta väliä.
Onpas täällä paljon pahantahtoisia naisia. Itse en miehenä osaa sanoa yhtään naisten pukeutumistyyliä joka minua häiritsisi. Enemmän vaikuttaa mitä on vaatteiden alla.
Mitä ihmeen väliä jollain t-paidan tekstillä on? En voi käsittää.
Eri ihmisille sopii eri tyylit, hevimies on hyvä sellaisenaan ja pukumies myös. Jos osia vaihdettaisiin niin lopputulos olisi huono kun kumpikin kokisi olonsa epämukavaksi.