Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista tyyliä kammoksut miehellä?

Vierailija
18.09.2018 |

Totta kai toisen keskustelun inspiroimana :D

Minulle "hauskat" tekstipaidat ovat turn-off. "Tukka takana, elämä edessä!" yök.

Kommentit (228)

Vierailija
41/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tollasia on? En ole tavannut sitten 80-luvun.

Vierailija
42/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyli mikä hyvänäs jos se ei sovi kantajalleen, on toteutettu laiskasti (esim. hevimiehen mustat hiukset 10cm juurikasvulla tai kokoomustyyli halvimmalla nukkaisella villakangastakilla nokka pystyssä).

Muuten yleisesti likaiset, rikkinäiset, haisevat vaatteet.

Huumori-paidatkin on aika jäätäviä, mutta harvoin niitä näkee muualla kun jollain mökkiläisillä tai remppahommissa. Mun mieskin käyttää semmoisia just työpaitoina tai kotona rötvätessä, ei silloin kun mennään kaupungille. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodarityyli eli yleensä noin 165 cm kaveri, jolla kädet heiluvat puolen metrin päässä kehosta ja jalat ovat harallaan, kun lihakset ovat niin isot. Päällä yleensä saliasu, kun ei muitakaan sopivia vaatteita enää kaupasta löydy.

Teinipoikatyyli ei myöskään vetoa. Näissä on ainakin pari alalajia: lökäpöksy-lippispää tai sitten siisti lyhyt tukka ja nilkat paljastavat esim. pinkit pillihousut.

Kiitostyyppi eli hivenen epäsiisti jannu, huonot tatskat, leijonakoru, verkkarit, crocksit.

Setämies eli suorat housut ja kauluspaita yhdistettynä taskulliseen liiviin. Beigeä ja ruskeaa. Tukka lyhyt mutta usein hieman ylikasvanut. Pälvikalju.

Mamulook eli muutaman vuoden takaiset trendifarkut "kivoilla" yksityiskohdilla, tiukka t-paita ja lyhyt geelitukka viimosen päälle aseteltuna mahdollisimman korkeaksi, jotta näyttäisi edes 166-senttiseltä.

Vierailija
44/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen nolo "suomi-bodari-tyyli". Esimerkkinä mm. Aki Manninen ja se napakympissä ollut leukoja vetävä palomies. Aivan karmeita. 

Vierailija
45/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni puvuntakki ja liian kireät, kapealahkeiset housut, yhdistettynä koon 48 kenkiin.

Näitä näkee ihan liikaa.

Vierailija
46/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevi-, gootti-, moottoripyöräkerholais- ja rocktyyleistä en tykkää, koska en oo itse sen tyylinen, niin tavallaan en edes laske niitä tähän.

Sellasilla muuten tavallisen oloisilla, aikuisilla miehillä nämä kammoksuttaa:

-Teinityyli, eli vajaamittaiset ja kireät housut, liian pieni tekokuitupuku, revityt farkut, kalliissa merkkivaatteissa logot isosti esillä, yhden trendin halpisvaatteet jne.

- Rekkakuskityyli, eli joku "hauska" huumoritekstipaita ja huonosti istuvat farkut. Lippalakki.

- Liian sliipattu öljytukka-tyyli

Vierailija
47/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle turn-off on mitäänsanomattomuus. Eli aina samanlainen huppari, t-paita ja tavalliset siniset farkut. Koskaan ei minkäänmuunlaista vaatekappaletta.

//oma mieheni on muuten kai sitten tuommoinen vihattu sliipattu pukumies

Sliipattu pukumies on hyvä. Parempi kuin converse+kånken+jopo -mies. Kuvitelkaa tätä.

Vierailija
48/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukaupunkien junttimainen terassilook eli crocksit tai reinot, kirjavat shortsit tai reisitaskuhousut jotka eivät enää oikein mahdu, vyön päällä repsottava kaljamaha, huumori/kaljamainos/baarin nimi t-paita joka on likainen ja ehkä reikäinenkin, leijona-kaulakoru, rumia tatuoinninsuherroksia pitkin käsivarsia, siivoton parta ja tukka, ja mahdollisesti vielä jokin mainoslippis.

Vierailija
49/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerava-bodari eli just se jonkun mainitsema akimannistyyli. 

Vierailija
50/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän tuli hauska ketju, repeilen kommenteille :D

Vierailija
51/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tyylilyyli sentään! kirjoitti:

Sanni16v kirjoitti:

Tilanteen mukaan kirjoitti:

Pukeudutpa sitten niin tai näin, niin aina jonkun mielestä väärin päin.

Entä jos pukeutuu tilanteen mukaan, eli lenkille verkkarit ja puku juhliin?

Nyt puhuttiinkin tyylistä, ei tilannekohtaisesta pukeutumisesta.

Mikä tyyli vaikkapa pukumies on? Käykö se lenkilläkin puku päällä? Entä sporttityyli? Käykö se töissäkin verkkareissa? Tai meneekö motoristi hautajaisiin nahkapuvussa?

Pukumies on sellainen, joka vapaa-ajallakin on kauluspaidassa ja suorissa housuissa.

Sporttityylinen on sellainen, joka kaikessa vaatetuksessaan panostaa adduun, nikeen yms.

Monta nahkamotoristia olen nähnyt myös hautajaisissa ja synnytyslaitoksessa nahkat päällä.

Ei nämä käsitteet ole niin vaikeita ymmärtää, vaikka kuinka yrität niistä ongelmaa vääntää.

Vierailija
52/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai toisen keskustelun inspiroimana :D

Minulle "hauskat" tekstipaidat ovat turn-off. "Tukka takana, elämä edessä!" yök.

Älä kirjoita tyyli kun tarkoitat vaatetusta.

Vierailija
53/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen puku ei ole miehekäs edes häissä.

Vierailija
54/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä keskusteluja on siinä mielessä mukavaa lukea, että aina löytyy se oma "tyylini" vahvasti edustettuna. Ihmisenä en varmaan olisi sieltä paskimmasta päästä, mutta kun ulkonäkö ja se "tyyli" ei riitä mihinkään. En edes tiedä, että miksi kidutan itseäni aina näillä sivustoilla joissa tulee vahvasti ilmi se naisten tuntema inho minunlaisiani ihmisiä kohtaan.

Vierailija
55/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusduunarit aika hyvin edustettuna tässä ketjussa.

Itsenikin tunnistin aika hyvin, olen ehkä tuo motoristi, rokkari, pitkät harvenneet hiukset, maha vähän pullottaa, katse on väsynyt, reisitaskuhousut tai dimexit, olen lähes aina töissä, sosiaalisesti kömpelö ym. Viinakaan ei oikein maistu.

Naiset eivät huomioi ikinä, lähinnä juoksevat karkuun, avokkikin lähti nostelemaan.

Palstalla olen alinta kastia elämänkoululainen duunari.

Mitä tässä nyt pitäisi päälle laittaa leskimetälle lähtiessä?

Farkkujen taskuihin ei mahdu mitään puhelimia, lompakkoja ym. Entäs paidat? Takki?

Vierailija
56/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun don johnson piti miami vicessa valkoista pukua?

Vierailija
57/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä keskusteluja on siinä mielessä mukavaa lukea, että aina löytyy se oma "tyylini" vahvasti edustettuna. Ihmisenä en varmaan olisi sieltä paskimmasta päästä, mutta kun ulkonäkö ja se "tyyli" ei riitä mihinkään. En edes tiedä, että miksi kidutan itseäni aina näillä sivustoilla joissa tulee vahvasti ilmi se naisten tuntema inho minunlaisiani ihmisiä kohtaan.

Kannattaa vaan ottaa opikseen. Olen itse käytännössä huomannut, että omaa ulkomuotoaan viilaamalla saa paremmin naisten huomiota.

Vierailija
58/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt se varmaan laittaisi pari numeroa liian pienen sellaisen.

Vierailija
59/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miami Vice oli niin cool, että vieläkni voisi lähteä kaupungille tukka takana, pastellivärisessä pikkutakissa ajelemaan Ferrari Testarossalla.

Vierailija
60/228 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, av:n hienohelmoille ei taaskaan kelpaa mikään. Ja itse ollaan tietenkin täydellisiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme