Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saran ja Roopen erilaiset arvot?

Otetaan selvää
18.09.2018 |

Sara Sieppi perustelee eroa erilaisilla arvoilla. Onko jollain hajuakaan, miten heidän arvonsa ovat poikenneet?

Kommentit (260)

Vierailija
141/260 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mammat tämän parin epäsuhtaisuuden näkivät jo alusta alkaen. Nehän lukee vauva av:tä molemmat.

Olisivat uskoneet, mitä mammat jo vuosia sitten sanoivat.

Kyllä äiti tietää.

Jotenkin melkein harmittaa Saran puolesta, kolme vuotta meni ihan hukkaan vaikka kuinka kauniisti menneestä suhteesta ja Roopesta puhuukin. En tiedä, mutta jotenkin tunnistan Sarassa paljon samaa kuin itsessäni ja siksi osaan kuvitella millainen tuo suhde on ollut. Kiltti, miellyttämisenhaluinen ja epävarmakin nainen kun herkästi seisoo vaikka päällään ja on kynnysmattona eikä edes tajua sitä itse. Sitä vaan toivoo, että kun minä nyt mukaudun ja rakastan niin kyllä se palkitaan vielä jonain päivänä. Joskus sitten tulee se päivä, kun tajuaa ettei sitä päivää tule koskaan eikä tästä tule lasta ei p*skaa. Siinä sitten meneekin herkästi se toinen kolme vuotta, että tällaisen suhteen jälkeen saa kasattua itsensä ja oppii arvostamaan itseään. Ainakin se on vielä aiempaakin vaikeampaa.

Varsinkin kun miettii Saran menneisyyttä ennen Roopea, oli jonoksi asti lätkäjätkiä ja epätoivoistakin roikkumista Granlundissa(?) ja suhde varattuun mieheen, (joka on jo todella epätoivoista) niin ehkäpä Roope oli tosiaan se pelastava enkeli ja ritari valkoisella ratsullaan johon Sara takertui kuin hukkuva oljenkorteen. Kovastihan Sara toki julkisuuteen tuolloin kertoili kuinka ei hae parisuhdetta ja kuinka sinkkuna on kivaa, mutta ettei se vain ollutkin kasvojen pelastamista ja uskottelua itsellekin, että ihan on oma valinta ja tahto olla (iki)sinkku. Harva kai sitä haluaa myöntää, että ei kelpaa vaikka kuinka yrittää joten pakkokin on pitää leukaa pystyssä ja esiintyä itsenäisenä, vahvana naisena. Samaa jatkumoa oli sitten tämä, että Roope oli se joka jahtasi Saraa vaikka totuus voi olla justiinsa toisinpäin. Sitä ei vaan kehtaa myöntää ja miehelle taas naisen jahtaamisessa ei ole mitään noloa, päinvastoin. 

Voihan se olla niinkin, että Saran oli tarkoitus olla Roopelle vain sulka hattuun mutta homma sitten karkasi käsistä.

Vierailija
142/260 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhde on luultavasti kestänyt ainoastaan ja vain siksi näinkin kauan että Sara on roikkumalla roikkunut Roopessa kiinni, eihän tuo Roope ole enää aikoihin ollut kovin innostunut heidän parisuhteestaan. Tuossa Sarassa on jotain sellaista joka saa miehet kyllästymään häneen hyvin nopeasti. Jääkiekkoilijalta saa pakit heti session jälkeen mutta Roope kultturellina hyvänä jätkänä antoi bunkata luonaan pidempään. 

Vähän samanlaiset fiilikset on mullakin. Mä luulen että Roopea ei oikein koskaan kunnolla hotsittanut, mutta Sara jaksoi sinnikkäästi roikkua mukana ja elätellä toivoa että tästä tulee joskus kunnon suhde. Se oli sitten Roopellekin ihan ok ja Sara meni ns. paremman puutteessa ja harmiton "suhde" vähän siinä sivussa, kun ei itse tarvinnut oikein tikkua ristiin laittaa "suhteen" eikä minkään muunkaan eteen, kun toinen onnellisena pesi pyykkiä, laittoi ruokaa ja siivosi. Nyt sitten Sara kuitenkin muuttui rasitteeksi tuolla jatkuvalla julkisella puuttumisellaan Roopen duuneihin, joten juttu piti viheltää poikki ennen kuin "suhteesta" tulee kunnolla vahinkoa.

Tuollaisessa "suhteessa" ei ainakaan arvot kohtaa. 

No eipä ole ainoa nuori nainen, joka on tuollaiseen suhteeseen haksahtanut. Onneksi ei sentään vuosikymmeniksi.

Ei ole ei, valitettavasti. Ja just sen takia monikin osaa samaistua tuohon suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/260 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, kun mammat täällä niin tietäväisinä ovat sitä mieltä, ettei se Roope Saraa rakastanut koskaan, että Sara jahtasi Roopea, että Sara meni paremman puutteessa, ettei Roopea oikein hotsittanut. Kummaa, että mies on sitten tehnyt Saralle kaksi biisiä (kertonut näin itse, että ne omistettu Saralle ja tehty Sarasta) ja kyllä tuo tässä aika rakastuneelta vaikuttaa.

Roope Salminen ja Koirat, ah, ah, ah

Mun on pakko sanoo tää on loistavaa

Ja tuntuu ku oisi kuustoista taas, hey

Jalat maas pää pilvis niinku suomifilmis eli vähä sinnepäin

On tullu vääriin sänkyihin hypättyy

Mut on hylätty ja mä oon hylänny

Ollu aina huono tykästyy

Mut sä oot hyvä syy pysähtyy

Menin ylös, alas, tulin takas, kaupunki kerrallaan

Ylös, alas, tulin takas, aiheutin mekkalaa

Mut ehkä kaiken tän aikaa mä oon venannu sua

Ehkä jokases paikas mä oon venannu sua

Tunneks sä sen, riisut mut aseista kun katot mua silmiin

Huomaatsä sen et siks mä laitoin sut tähän biisiin

Lähe mun kaa leikkii

Haluun nähä sut ilman meikkii

Läikytä milksheikkii

Mä tiiän et sä huomaat sen

Riisut mut aseista ku katot mua silmiin

Mä en tiedä onks tää studio nyt niinku oikee paikka tehä tää, mut mul on ihan skidi tunnustus sulle

Mä jahtaan sua, mä jahtaan sua

Niinku Harry Potter jahtaa sieppii (I feel you Harry)

Enkä mä tajua et miks sä et vastaa ku oot nähny mun viestin

Enhän mä tee tälläst ikinä

Mun tekis mieli käyttää kaikkii ällöttävii hellittelynimiä

Tää on jotain paljon enemmän ku ootin

Sä teet must idiootin

Lähe mun kaa leikkii

Läikytä milksheikkii

Läikytä läikytä girl, hey

Sun takii nainen ah, sun takii nainen oh,

sun takii nainen oon täynnä biisien aiheita

Ja mä oon sun, ja mä oon sun, sun

Lähe mun kaa leikkii

Läikytä milksheikkii

Vierailija
144/260 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä toinen Roopen Sarasta tekemä, Saralle omistettu biisi

Näytän sulle jotain mitä en muille näytä sun voodoo, voodoo saa mut tekee mitä vaan Sekotat mun geimit enkä järkeä käytä sun voodoo, voodoo saa mut tekee mitä vaan

Usein mun sisäl ei sykähdä mut tää tuntuu sairaan hyvältä Tekis mieli paitaa nykästä kysyy faijaltas lainaa tytärtä Ja must tuntuu et sä oot se mulle sopiva mut pelkään mitä jos et sit ookkaan tosissas Mut mä tiedän, mun on pakko totella ja mä tuun just sillon kun komennat Enkä mä tahdo lopettaa kun me olla sekasin molemmat

Näytän sulle jotain mitä en muille näytä sun voodoo, voodoo saa mut tekee mitä vaan Sekotat mun geimit enkä järkeä käytä sun voodoo, voodoo saa mut tekee mitä vaan

Anna mä haukkaan sust palasia haluisitsä nähä meidän takatilan? Jos oot varattu mä voin olla varasijal ja mun karvat nousee, mä oon kananlihal Sun takii mä hankin sen farmari volvon sen punasen mökin ja sussarin Sen menee just nii, menee just nii Hei lähetää täältä, tuu messii Sun voodoo tais mut noituu, sai koukkuu ja roikun kii Ja kun suljen mun silmät mä susta vaan uneksin

Vierailija
145/260 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan kans tota että lapsia - ei lapsia. Sara haluaisi häät ja perheen, Roope ei.

Jos luet Saran blogia, niin ei halua lapsia eikä häitä lähitulevaisuudessa. Seksi = erilaiset arvot. Toinen antaa ja toinen ei.

Vierailija
146/260 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AndyMcCoys kirjoitti:

Roope oli pinnallinen pippelipoika ja narsisti

Sara oli sydämeltään sivistynyt ja syvällinen ihminen joka etsi syvintä rakkautta ja Jumalaa

Näistä kummallakaan mitään arvoja ole.

Ainoat todelliset arvot ovat että haluaa perheen, sitoutuu siihen, kasvattaa lapsensa kunnon kansalaisiksi ja näin Suomi menestyy. Jos se jumala ei kehota tähän ja jos se syvin rakkaus ei johda lasten syntymään, on aika tyhjänpäiväiset "arvot" kyseessä.

Vierailija
147/260 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Roopen "sanoitukset", olen sanaton. Voin vain kuvitella, miten tuo äijä on kulkenut iltaisin Kallion hipsterimäisimpään baariin, tilannut punaviinilasillisen, istunut nurkkapöytään ja raapustanut taskussa kantamaansa mustaan vihkoon näitä kuolemattomia sanoituksiaan, josta jälkipolviemme jälkipolvet tulevat vielä nauttimaan täysin rinnoin. Välillä kyynel on ehkä vierähtänyt Roopemme poskea pitkin, kun hän on keksinyt juuri sen täydellisen riimiparin. 

Vierailija
148/260 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on oikeastikin tosi kiva, ja löytää varmasti paremman. Erit arvot lienee sitä, että toinen käy vieraissa ja toinen ei.

149/260 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on varmaan Veitola-haastattelusta. Roope ei suostunut puolustamaan Saraa eikä ottamaan lopareita.

Ei ole suhde kovin vahvalla pohjalla, jos yksi epäonnistunut haastattelu sen kaataa. Toisaalta, tuskinpa se näissä tapauksissa kovin usein kestävällä pohjalla on koskaan ollutkaan.

Vierailija
150/260 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa, kun mammat täällä niin tietäväisinä ovat sitä mieltä, ettei se Roope Saraa rakastanut koskaan, että Sara jahtasi Roopea, että Sara meni paremman puutteessa, ettei Roopea oikein hotsittanut. Kummaa, että mies on sitten tehnyt Saralle kaksi biisiä (kertonut näin itse, että ne omistettu Saralle ja tehty Sarasta) ja kyllä tuo tässä aika rakastuneelta vaikuttaa.

Roope Salminen ja Koirat, ah, ah, ah

Mun on pakko sanoo tää on loistavaa

Ja tuntuu ku oisi kuustoista taas, hey

Jalat maas pää pilvis niinku suomifilmis eli vähä sinnepäin

On tullu vääriin sänkyihin hypättyy

Mut on hylätty ja mä oon hylänny

Ollu aina huono tykästyy

Mut sä oot hyvä syy pysähtyy

Lähe mun kaa leikkii

Läikytä milksheikkii

Mä en tiedä onks tää studio nyt niinku oikee paikka tehä tää, mut mul on ihan skidi tunnustus sulle

Mä jahtaan sua, mä jahtaan sua

Niinku Harry Potter jahtaa sieppii (I feel you Harry)

Enkä mä tajua et miks sä et vastaa ku oot nähny mun viestin

Enhän mä tee tälläst ikinä

Mun tekis mieli käyttää kaikkii ällöttävii hellittelynimiä

Tää on jotain paljon enemmän ku ootin

Sä teet must idiootin

Lähe mun kaa leikkii

Läikytä milksheikkii

Sun takii nainen ah, sun takii nainen oh,

sun takii nainen oon täynnä biisien aiheita

Ja mä oon sun, ja mä oon sun, sun

Lähe mun kaa leikkii

Läikytä milksheikkii

Ei ne sanat, vaan ne teot. Lyhyt suhde ja silti mies sääti sen aikana toisten naisten kanssa. Häpeällistä!

Vierailija
151/260 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aivan selvästi Veitola kohu ja Salmisen hiljaisuus oli ainakin piste I:n päälle. Aika selvä juttuhan tuo.

Vierailija
152/260 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mammat tämän parin epäsuhtaisuuden näkivät jo alusta alkaen. Nehän lukee vauva av:tä molemmat.

Olisivat uskoneet, mitä mammat jo vuosia sitten sanoivat.

Kyllä äiti tietää.

Jotenkin melkein harmittaa Saran puolesta, kolme vuotta meni ihan hukkaan vaikka kuinka kauniisti menneestä suhteesta ja Roopesta puhuukin. En tiedä, mutta jotenkin tunnistan Sarassa paljon samaa kuin itsessäni ja siksi osaan kuvitella millainen tuo suhde on ollut. Kiltti, miellyttämisenhaluinen ja epävarmakin nainen kun herkästi seisoo vaikka päällään ja on kynnysmattona eikä edes tajua sitä itse. Sitä vaan toivoo, että kun minä nyt mukaudun ja rakastan niin kyllä se palkitaan vielä jonain päivänä. Joskus sitten tulee se päivä, kun tajuaa ettei sitä päivää tule koskaan eikä tästä tule lasta ei p*skaa. Siinä sitten meneekin herkästi se toinen kolme vuotta, että tällaisen suhteen jälkeen saa kasattua itsensä ja oppii arvostamaan itseään. Ainakin se on vielä aiempaakin vaikeampaa.

Varsinkin kun miettii Saran menneisyyttä ennen Roopea, oli jonoksi asti lätkäjätkiä ja epätoivoistakin roikkumista Granlundissa(?) ja suhde varattuun mieheen, (joka on jo todella epätoivoista) niin ehkäpä Roope oli tosiaan se pelastava enkeli ja ritari valkoisella ratsullaan johon Sara takertui kuin hukkuva oljenkorteen. Kovastihan Sara toki julkisuuteen tuolloin kertoili kuinka ei hae parisuhdetta ja kuinka sinkkuna on kivaa, mutta ettei se vain ollutkin kasvojen pelastamista ja uskottelua itsellekin, että ihan on oma valinta ja tahto olla (iki)sinkku. Harva kai sitä haluaa myöntää, että ei kelpaa vaikka kuinka yrittää joten pakkokin on pitää leukaa pystyssä ja esiintyä itsenäisenä, vahvana naisena. Samaa jatkumoa oli sitten tämä, että Roope oli se joka jahtasi Saraa vaikka totuus voi olla justiinsa toisinpäin. Sitä ei vaan kehtaa myöntää ja miehelle taas naisen jahtaamisessa ei ole mitään noloa, päinvastoin. 

Voihan se olla niinkin, että Saran oli tarkoitus olla Roopelle vain sulka hattuun mutta homma sitten karkasi käsistä.

Niinpä. Erilaiset arvot = toinen haluaa sitoutua parisuhteeseen ja toinen ei. Toinen sitten yrittää sitoutua toisenkin puolesta, mutta eihän se pidemmän päälle vaan toimi eikä edes voi toimia. Eikä siinä ole kumpikaan toista syyllisempi tai syyttömämpi vaan arvomaailmat ei vain kohtaa joten suhdetta on turha enää jatkaa kun tuon kuvion tajuaa.

Vierailija
153/260 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä oikeasti kiinnostaa ja uskoiko joku oikeasti, että tää pari ois oikeasti kestävä?

Vierailija
154/260 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo Roopen "sanoitukset", olen sanaton. Voin vain kuvitella, miten tuo äijä on kulkenut iltaisin Kallion hipsterimäisimpään baariin, tilannut punaviinilasillisen, istunut nurkkapöytään ja raapustanut taskussa kantamaansa mustaan vihkoon näitä kuolemattomia sanoituksiaan, josta jälkipolviemme jälkipolvet tulevat vielä nauttimaan täysin rinnoin. Välillä kyynel on ehkä vierähtänyt Roopemme poskea pitkin, kun hän on keksinyt juuri sen täydellisen riimiparin. 

Ei kai kukaan ihan oikeasti pidä näitä jonain rakkaudentunnustuksena? Jos olisin Sara niin ottaisin moiset riimit ainoastaan v*ttuiluna.

Vierailija
155/260 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Saran arvomaailma kohtaisi paremmin Jare Tiihosen kanssa.

Niin. Sehän tosiaan oli Cheek joka on joskus riimitellyt jotain naisista ja taksin takaistuimista. Jare voi olla toinen juttu tai sitten ei.

Vierailija
156/260 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia Roopen olisi pitänyt puolustaa Sieppi ä? Ja sä menet miehes työpaikalle nolaamaan itsesi esimerkiksi miehesi loman aikana, oletatko että miehesi sen jälkeen järjestää työpaikallaan kohtauksen ja selittää ja puolustaa käytöstäsi?!? Eiköhän yleensä tällaiset tapaukset hoideta kahden kesken ja kotosalla. Haloo Sievpn Pitäisi ainakin olla täysjärkinen ihminen joka osaa itse puolustaa itseään, et siinä tarvi miehen tai Isän tai kenenkään puuttua asiaan. Ymmärrän jos jotain lasta kiusataan koulussa tai tarhassa niin vanhemmat menevät paikalle ja selvittämään asiaa, mutta ei sitäkään yleensä julkisesti tehdä vaan keskustellen asianomaisten kanssa suljettujen ovien takana.

Vierailija
157/260 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikael Jugner olisi vapaana

ja Sedu Koskinen

Miten tuo Harkimo?

Kumpi niistä?

Vierailija
158/260 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elämänsisältö on kodinsisustus, meikit ja pärstän microblading ja vaatteet niin taiteilijaperheen hemmo on väärä valinta puolisoksi. Etenkin toinen on kotihiiri ja toinen menevä ja kiireinen. Jää yksin kotiin nököttämään kun instakuvia ottaa hetken viikossa ja muita töitä on vähänpuoleisesti.

Vierailija
159/260 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on omituinen käsitys romanttisuudesta. Isot on puheet sekä biiseissä että somessa, mutta toiminta kertoo ihan muuta. Itseä ärsyttäisi, jos pidetään niin tyhmänä, että mä niin diggaan sua lässytys auttaa korvaamaan muiden naisten perässä juoksentelun ja julkisen nolaamisen, jota sitten joutuu aina kommentoimaan ties mille iltapäivälehdille. 

Vierailija
160/260 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhde on luultavasti kestänyt ainoastaan ja vain siksi näinkin kauan että Sara on roikkumalla roikkunut Roopessa kiinni, eihän tuo Roope ole enää aikoihin ollut kovin innostunut heidän parisuhteestaan. Tuossa Sarassa on jotain sellaista joka saa miehet kyllästymään häneen hyvin nopeasti. Jääkiekkoilijalta saa pakit heti session jälkeen mutta Roope kultturellina hyvänä jätkänä antoi bunkata luonaan pidempään. 

Vähän samanlaiset fiilikset on mullakin. Mä luulen että Roopea ei oikein koskaan kunnolla hotsittanut, mutta Sara jaksoi sinnikkäästi roikkua mukana ja elätellä toivoa että tästä tulee joskus kunnon suhde. Se oli sitten Roopellekin ihan ok ja Sara meni ns. paremman puutteessa ja harmiton "suhde" vähän siinä sivussa, kun ei itse tarvinnut oikein tikkua ristiin laittaa "suhteen" eikä minkään muunkaan eteen, kun toinen onnellisena pesi pyykkiä, laittoi ruokaa ja siivosi. Nyt sitten Sara kuitenkin muuttui rasitteeksi tuolla jatkuvalla julkisella puuttumisellaan Roopen duuneihin, joten juttu piti viheltää poikki ennen kuin "suhteesta" tulee kunnolla vahinkoa.

Tuollaisessa "suhteessa" ei ainakaan arvot kohtaa. 

No eipä ole ainoa nuori nainen, joka on tuollaiseen suhteeseen haksahtanut. Onneksi ei sentään vuosikymmeniksi.

Eihän tuossa Saraa mistään syytettykään.

Ketju on lukittu.