Saran ja Roopen erilaiset arvot?
Sara Sieppi perustelee eroa erilaisilla arvoilla. Onko jollain hajuakaan, miten heidän arvonsa ovat poikenneet?
Kommentit (260)
Kohta tämäkin ketju varmaan poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Kauhee vauhkoominen kahden varsin nuoren ihmisen erosta, eikö noita tapahdu monia jokaiselle tuon ikäiselle.
Iltapäivälehti huutaa salasuhteesta alkaneesta suhteesta, mikä salasuhde? Kaksi nuorta ihmistä ei esittele koko maailmalle heti kaikkea.
Itse olen eronnut pitkästä liitosta samasta syystä, ei kuulu muille.
Itse S&R pyrkineet hyödyntämään kaiken julkisuuden suhteellaan ja sillä molemmat omia uriaan edistäneet. Alkuun julkisuuteen latasivat päivittäin matskua toinen toistensa varjoista ym. Kun arvuuttelivat seuraajilleen, kenen kanssa seukkaavat. Roopen käsittämättömän narsistiset reaktiot; kun EVS:ssa mainittu Siepin nimi tai näytetty hänet katsomossa. Ihan kun meitä kiinnostaisi, että tämä aika sivistymätön talk show juontaja seurustelee pyöreäposkisen oululaistytön kanssa. Tätä tietoa en ole tarvinnut; mutta en siltä ole säästynyt; koska haluan lukea iltapäivälehdet ja seurata Veitola ja Enbusken vetäminä haastatteluita.
Saran pitäisi nyt alkaa urheilemaan toden teolla, jotta mieli pysyisi virkeänä. Urheilu auttaa aina! Roope dissasi ja nolasi Saraa. Ei mikään mies. Hitumies!
Veikkaan, että toinen halusi käyttää erilaisia päihteitä, toinen ei.
Olisiko
toinen punavihreä ja toinen kokoomuslainen.
Toisen arvot henkiset ja toisen aineelliset.
Toinen ateisti ja toinen haaveilee kirkkohäissä.
Toinen rikkinäisen kodin kasvatti ja toinen ydinperheen kasvatti
Toinen stadista ja toinen provinssissa
Toinen äänesti Haavistoa ja toinen Salea
Toinen mietti ilmastonmuutosta ja toinen seuraavaa etelänlomia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten olivat tasaveroisia, julkkiksia, joilla ei koulutusta eikä ammattia. Nyt Roope Putouksen kautta Talk Show juontajaksi ja päässyt opiskelemaan toimittamista; fiksujen ihmisten kanssa tekemään töitä. Ja kova tarve Roopella kompata punavihreää suvaitsevaistoa - katso esim. Roope haastattelemassa Krista Kososta, se kaiho kun koki katsovansa oikeaa taiteilijaa ja sivistynyttä ihmistä. Ja Sara yhä vahvemmin missi/malli/ig hörhö porukoihin henkilöityy.
Toisella taas hinku kehitttyä itseoppineena muusikkona, näyttelijänä, toimittajana...ja tulla noissa piireissä hyväksytyksi.
Toisen ammatti on tekoripset; hiustenpidennykset, microblading,suihkurusketus, aurinkolomat, luksushotellin, tyhjänpäiväisten matkojen vuoksi ilmatilassa pörrääminen..elinkeinona vaihtuvien rytkyjen mainostaminen Ig:ssä. Nytkin erojulkisuuden vuoksi lataa kuvaa nettiin, kun tietää, että tulee klikkauksia ja sen myötä fyrkkaa.
Sara on Lätkämiljonäärivaimomatskuu, lätkäjätkä trumpilaisia Selänteen tyyppisiä kokkariäänestäjiä, joille 50 luvun housewife unelma kyllä kelpaa.
Aika usein ihmiset etsivät puolison, jolla on samantyyppisiä näkemyksiä. Toki toisinkin voi toimia, muttei Sieppi mitään erityisen oikeistohenkisiä kannanottoja ole harrastanut.
Elämäntapana kuluttaminen ja elinkeinona kertakäyttökaman markkinointi. Ei se ainakaan vihreisiin tai vassareihin viittaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten olivat tasaveroisia, julkkiksia, joilla ei koulutusta eikä ammattia. Nyt Roope Putouksen kautta Talk Show juontajaksi ja päässyt opiskelemaan toimittamista; fiksujen ihmisten kanssa tekemään töitä. Ja kova tarve Roopella kompata punavihreää suvaitsevaistoa - katso esim. Roope haastattelemassa Krista Kososta, se kaiho kun koki katsovansa oikeaa taiteilijaa ja sivistynyttä ihmistä. Ja Sara yhä vahvemmin missi/malli/ig hörhö porukoihin henkilöityy.
Toisella taas hinku kehitttyä itseoppineena muusikkona, näyttelijänä, toimittajana...ja tulla noissa piireissä hyväksytyksi.
Toisen ammatti on tekoripset; hiustenpidennykset, microblading,suihkurusketus, aurinkolomat, luksushotellin, tyhjänpäiväisten matkojen vuoksi ilmatilassa pörrääminen..elinkeinona vaihtuvien rytkyjen mainostaminen Ig:ssä. Nytkin erojulkisuuden vuoksi lataa kuvaa nettiin, kun tietää, että tulee klikkauksia ja sen myötä fyrkkaa.
Sara on Lätkämiljonäärivaimomatskuu, lätkäjätkä trumpilaisia Selänteen tyyppisiä kokkariäänestäjiä, joille 50 luvun housewife unelma kyllä kelpaa.
Aika usein ihmiset etsivät puolison, jolla on samantyyppisiä näkemyksiä. Toki toisinkin voi toimia, muttei Sieppi mitään erityisen oikeistohenkisiä kannanottoja ole harrastanut.
Ja vielä useammin nuori mies ryhtyy suhteeseen Miss Suomen kanssa. Jos on Miss Suomea tarjolla; niin tuskinpa siinä haluaa nuorukainen käydä erityisen pitkään arvokeskusteluja enne kuin suhteeseen lähtee. Mutta sitten ajan myötä ulkonäön merkitys hiipuu ja ihminen arvoineen tulee merkittäväksi. Erityisesti kun suvunjatkaminen on ajankohtaista; kenet haluaa lapselleen vanhemmaksi
Olen tässä Roopen puolella. Enkä ole fani tms. Kyllä tuollainen Siepin pinnallinen elämä ei toimi pidemmän päälle.
Kyllä mammat tämän parin epäsuhtaisuuden näkivät jo alusta alkaen. Nehän lukee vauva av:tä molemmat.
Olisivat uskoneet, mitä mammat jo vuosia sitten sanoivat.
Kyllä äiti tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämäntapana kuluttaminen ja elinkeinona kertakäyttökaman markkinointi. Ei se ainakaan vihreisiin tai vassareihin viittaa...
Oikeassa olet. Me kaikki elämme täysin tämän kapitalistisen yhteiskunnan ulkopuolella. 😂
Vierailija kirjoitti:
Sieppi tarvii hopeaketun joka ylläpitää ja sallii Kotirouvailun
Kiirettä nyt pitää. Ikää jo liki 30 v ja uutta ja tuoreempaa vuosikertaa pukkaa markkinoille joka vuosi. Oijoi, ettei vaan tämän fitness sohvian kohtalo ole edessä?
Vierailija kirjoitti:
No, Roopesta on esim. seiskan julkaisemina kuvia läheisissä tunnelmissa muiden naisten kanssa. Yhden heistä hän vei jopa Saran ja hänen yhteiseen kotiin, kun Sara oli poissa. Nainen poistui seiskan kuvaajan mukaan vasta aamulla.
Roope ei puolustanut Saraa Veitola-kohun jälkeen sanallakaan, vaikka yleensä valkoritaroi twittertilillään.
Huhtikuussa Roope julkaisi Nannanaa-nimisen kappaleen, josta sanat alla. Kyllä minäkin olisin Sarana jo näiden asioiden vuoksi laittanut suhteen jäihin.
NANNANAA
rakkaus on yliarvostettuu
viisas mies sano mulle kerran
aina vaan hetken lanka lampus hehkuu
luulet et oot varma et haluut asettuu
sydän roihuu ja sit paleltuu
romantiikal on hyvä pr:ä
mut sit se pettää aina niinku vr:ä
ja ihmiset on koirii
kaikki näyttää vaaleanpunaiselta
niin kauan kuin se toimii
mut sit sitä tajuaa
eka tää on kivaa, sit tylsää ja sit tää satuttaa
en haluu tanssia
en haluu jutella
en haluu nukkua
mä haluun nanananaa
en eti vaimoja
en sitä ainoaa
mut tänä iltana mä haluun
nanananaa
kato tota kynnystä
laskenu rimaa
sip simaa, oon matkal himaan
ainoo syy miks oon ylipäätään tääl
on et saisin sen kaks minaa kivaa
en mä sano et se ois rakkaut
se vaan menee tosi pikasee
tos on avaimet, tuu sit takakaut
mun mieleeni likasee
mä oon vaa liikaa sun viipaloitavaks
iha liia koira sun kissanhoitajaks
mut kuka sano et tää ois spessuu
Ehkä se superylistävä eroviesti oli osittain hyvitystä kusipäisyyksistä, joilla yritti tahallaan saada Saraa viheltämään pelin poikki. Ei ollut miestä sanomaan suoraan, ettei enää kiinnosta niin turvautui tuohon "vihjailutaktiikkaan". Tai no ei edes vihjailuun. Hyvin näkyvää disautteluahan tuo näyttää olevan.
Vierailija kirjoitti:
Mikael Jugner olisi vapaana
ja Sedu Koskinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikael Jugner olisi vapaana
ja Sedu Koskinen
Miten tuo Harkimo?
Toivottavasti Sara on kohta vieraana yökylässä Maria Veitola -ohjelmassa.
Ei nainen miestä tarvitse. Sara voi olla aivan täydellisen onnellinen ilmaan minkäänlaista miestä 🙂
Sara on nyt vapaa ja voi olla onnellinen. Ei tarvitse miettiä mitä kusipää nyt tahtoo sanoa.
Kylläpä täältä lähtee kommentteja.