Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saran ja Roopen erilaiset arvot?

Otetaan selvää
18.09.2018 |

Sara Sieppi perustelee eroa erilaisilla arvoilla. Onko jollain hajuakaan, miten heidän arvonsa ovat poikenneet?

Kommentit (260)

Vierailija
21/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope tekee kivoja töitä ja menee ja treffaa hauskoja ihmisiä. Saara nököttää kotona ja ottaa nättejä kuvia ja ei ole mitään sanottavaa kellekään.

Vierailija
22/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara on niin aito, Saarassa ei ole mitään syvällistä. Sopii vaimoksi jollekin härskille liikemiehelle joka haluaa tottelevaisen vaimon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope ei kestänyt kun Saraa haukuttiin niin paljon. Ei halunnut enää puolustella Saraa. Meni haukkujien puolelle. Ehkä.

Vierailija
24/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde on luultavasti kestänyt ainoastaan ja vain siksi näinkin kauan että Sara on roikkumalla roikkunut Roopessa kiinni, eihän tuo Roope ole enää aikoihin ollut kovin innostunut heidän parisuhteestaan. Tuossa Sarassa on jotain sellaista joka saa miehet kyllästymään häneen hyvin nopeasti. Jääkiekkoilijalta saa pakit heti session jälkeen mutta Roope kultturellina hyvänä jätkänä antoi bunkata luonaan pidempään. 

Vierailija
25/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on Toopen varmaan kivaa laulaa keikoilla niitä Sarasta tehtyjä biisejä, Voodoo ja Läikytä esimerkiksi. 

Mutta pakkohan hänen on laulaa, sillä nuo lauluthan kattavat noin kolmasosan Ropsukan biiseistä.

Vierailija
26/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope on tosiaan sanonut, että Läikytä-biisi on omistettu Saralle ja kertoo Sarasta. Näin hän laulaa kyseisessä kappaleessa

"Lähe mun kaa leikkiin, haluun nähä sut ilman meikkii"

Ehkä Ropsukka vihdoin ja viimein näkikin Saran ilman meikkiä ja tulos on nyt tämä: Ero

Vierailija
27/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on varmaan Veitola-haastattelusta. Roope ei suostunut puolustamaan Saraa eikä ottamaan lopareita.

Mitä tossa casessa tapahtui?

Vierailija
28/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope lauloi Saralle omistetussa biisissä myös 

"sun takii mä hankin sen farmarivolvon, sen punasen mökin ja sussarin"

mutta eihän Roopella ole edes ajokorttia (on kertonut näin haastattelussa), ei ole tullut punaista mökkiä, eikä edes sitä susikoiraakaan. 

Vierailija
29/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roope lauloi Saralle omistetussa biisissä myös 

"sun takii mä hankin sen farmarivolvon, sen punasen mökin ja sussarin"

mutta eihän Roopella ole edes ajokorttia (on kertonut näin haastattelussa), ei ole tullut punaista mökkiä, eikä edes sitä susikoiraakaan. 

Eli silkkaa p:n jauhantaa kaikki.

Vierailija
30/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Roopesta on esim. seiskan julkaisemina kuvia läheisissä tunnelmissa muiden naisten kanssa. Yhden heistä hän vei jopa Saran ja hänen yhteiseen kotiin, kun Sara oli poissa. Nainen poistui seiskan kuvaajan mukaan vasta aamulla.

Roope ei puolustanut Saraa Veitola-kohun jälkeen sanallakaan, vaikka yleensä valkoritaroi twittertilillään.

Huhtikuussa Roope julkaisi Nannanaa-nimisen kappaleen, josta sanat alla. Kyllä minäkin olisin Sarana jo näiden asioiden vuoksi laittanut suhteen jäihin.

NANNANAA

rakkaus on yliarvostettuu

viisas mies sano mulle kerran

aina vaan hetken lanka lampus hehkuu

luulet et oot varma et haluut asettuu

sydän roihuu ja sit paleltuu

romantiikal on hyvä pr:ä

mut sit se pettää aina niinku vr:ä

ja ihmiset on koirii

kaikki näyttää vaaleanpunaiselta

niin kauan kuin se toimii

mut sit sitä tajuaa

eka tää on kivaa, sit tylsää ja sit tää satuttaa

en haluu tanssia

en haluu jutella

en haluu nukkua

mä haluun nanananaa

en eti vaimoja

en sitä ainoaa

mut tänä iltana mä haluun

nanananaa

kato tota kynnystä

laskenu rimaa

sip simaa, oon matkal himaan

ainoo syy miks oon ylipäätään tääl

on et saisin sen kaks minaa kivaa

en mä sano et se ois rakkaut

se vaan menee tosi pikasee

tos on avaimet, tuu sit takakaut

mun mieleeni likasee

mä oon vaa liikaa sun viipaloitavaks

iha liia koira sun kissanhoitajaks

mut kuka sano et tää ois spessuu

Vierailija
31/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope on yrittänyt antaa Saralle vinkkiä että nyt ois aika nostaa kytkintä mutta nainen ei oo ymmärtänyt vinkkiä:DDDD

Vierailija
32/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roope on yrittänyt antaa Saralle vinkkiä että nyt ois aika nostaa kytkintä mutta nainen ei oo ymmärtänyt vinkkiä:DDDD

Tosi miehekästä tuollainen "vinkkailu". Eikö Salminen osaa puhua?

Vierailija
33/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, Roopesta on esim. seiskan julkaisemina kuvia läheisissä tunnelmissa muiden naisten kanssa. Yhden heistä hän vei jopa Saran ja hänen yhteiseen kotiin, kun Sara oli poissa. Nainen poistui seiskan kuvaajan mukaan vasta aamulla.

Roope ei puolustanut Saraa Veitola-kohun jälkeen sanallakaan, vaikka yleensä valkoritaroi twittertilillään.

Huhtikuussa Roope julkaisi Nannanaa-nimisen kappaleen, josta sanat alla. Kyllä minäkin olisin Sarana jo näiden asioiden vuoksi laittanut suhteen jäihin.

NANNANAA

ja ihmiset on koirii

mut sit sitä tajuaa

en haluu tanssia

en haluu jutella

en haluu nukkua

mä haluun nanananaa

en eti vaimoja

en sitä ainoaa

nanananaa

kato tota kynnystä

laskenu rimaa

mun mieleeni likasee

Siis jätkä laulaa ihan pokkana salasuhteista tuossa biisissä? "Tos on avaimet, tuu sit takaut", niin, ettei Seiska taas saa kuvaa vai? Huhhuh, miltäköhän Sarasta on mahtanut tuntua, kun on kuullut tuon biisin ensimmäisen kerran. Avomies sanoittanut...

Vierailija
34/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ainoo syy miks oon ylipäätään tääl

on et saisin sen kaks minaa kivaa"

Vau. Kaksi minuuttia. No, eiköhän Sara saa paremmankin miehen ja kunnon seksielämän

Vierailija
35/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmaan osaa mutta kaikki eivät ymmärrä selvää puhetta:) Onhan tuo roope selkeesti ja julkisesti näyttänyt mikä on homman nimi.  Sitten kun ei halua toista täysin nolata niin on siirryttävä hitaaseen häivyttämiseen. Mutta toisaalta vaikka Roope ois tehnyt mitä niin kusipään maineen mies saa kuitenkin jos ei halua naisen kanssa suhdetta jatkaa. Onhan se nähty. Koskakohan Martina tajuaa nostaa kytkintä??? 

Vierailija
36/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ainoo syy miks oon ylipäätään tääl

on et saisin sen kaks minaa kivaa"

Vau. Kaksi minuuttia. No, eiköhän Sara saa paremmankin miehen ja kunnon seksielämän

No Sara on sitten ja menee ja hakee sen paremman miehen. Kukaan ei selkeesti ole estänyt asiaa pitkään aikaan. 

Vierailija
37/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmaan osaa mutta kaikki eivät ymmärrä selvää puhetta:) Onhan tuo roope selkeesti ja julkisesti näyttänyt mikä on homman nimi.  Sitten kun ei halua toista täysin nolata niin on siirryttävä hitaaseen häivyttämiseen. Mutta toisaalta vaikka Roope ois tehnyt mitä niin kusipään maineen mies saa kuitenkin jos ei halua naisen kanssa suhdetta jatkaa. Onhan se nähty. Koskakohan Martina tajuaa nostaa kytkintä??? 

Taidat olla jotenkin sosiaalisesti rajoittunut. Sinun tuskin tarvitsee häätää ihailijoita kauemmas.

Vierailija
38/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NANNANAA

ja ihmiset on koirii

mut sit sitä tajuaa

en haluu tanssia

en haluu jutella

en haluu nukkua

mä haluun nanananaa

en eti vaimoja

en sitä ainoaa

nanananaa

kato tota kynnystä

laskenu rimaa

mun mieleeni likasee

Siis jätkä laulaa ihan pokkana salasuhteista tuossa biisissä? "Tos on avaimet, tuu sit takaut", niin, ettei Seiska taas saa kuvaa vai? Huhhuh, miltäköhän Sarasta on mahtanut tuntua, kun on kuullut tuon biisin ensimmäisen kerran. Avomies sanoittanut...

Jospa homma onkin mennyt niin että Roope ja Sara ovat olleet enemmänkin kämppiksiä jo pidemmän aikaa ja niinsanotusti Roopella ollut oikeus mennä ja tehdä. Eipä ole Sara kauheasti asiasta maininnut. Jos vaikka on tarvinnut sen kämpän päänsä päälle. Asui aikaisemminkin kahdestaan jonkun kanssa että saa vuokrat maksettua. Eläminen Helsingissä on aika kallista. 

Vierailija
39/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla jotenkin sosiaalisesti rajoittunut. Sinun tuskin tarvitsee häätää ihailijoita kauemmas.

Olen todella sosiaalisesti rajoittunut. Kyllä:) 

Vierailija
40/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara on kertonut toivovansa monta lasta. Ehkä Roopessa ei huonon äitisuhteensa takia vielä ollut potentiaalia vanhemman rooliin.

Missä muka on sanonut noin!? Sara ei ole koskaan kertonut, että haluaako edes ylipäänsä lapsia ollenkaan.

Ketju on lukittu.