Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saran ja Roopen erilaiset arvot?

Otetaan selvää
18.09.2018 |

Sara Sieppi perustelee eroa erilaisilla arvoilla. Onko jollain hajuakaan, miten heidän arvonsa ovat poikenneet?

Kommentit (260)

Vierailija
41/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan kans tota että lapsia - ei lapsia. Sara haluaisi häät ja perheen, Roope ei.

Miksi aina oletetaan että nainen haluaa lapsia? Minun ja eksäni ero johtui nimenomaan siitä, että ex-mieheni halusi lapsia mutta minä NAINEN en halunnut!

Vierailija
42/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua mikä biisi! Tää saa mut vihaamaan miehiä! Alhaisen ameeban tekstiä, ja on varmaan vielä ylpeä tekstistään. Ei ole poika ihan tasapainossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sara on kertonut toivovansa monta lasta. Ehkä Roopessa ei huonon äitisuhteensa takia vielä ollut potentiaalia vanhemman rooliin.

Missä muka on sanonut noin!? Sara ei ole koskaan kertonut, että haluaako edes ylipäänsä lapsia ollenkaan.

Onhan. On nelilapsisesta perheestä ja toivoo tulevaisuudessa isoa perhettä. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201807072201059948_vd.shtml

Vierailija
44/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sara on kertonut toivovansa monta lasta. Ehkä Roopessa ei huonon äitisuhteensa takia vielä ollut potentiaalia vanhemman rooliin.

Missä muka on sanonut noin!? Sara ei ole koskaan kertonut, että haluaako edes ylipäänsä lapsia ollenkaan.

Onhan. On nelilapsisesta perheestä ja toivoo tulevaisuudessa isoa perhettä. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201807072201059948_vd.shtml

Puhuu adoptoimisesta ja siitä ettei asia kuitenkaan ole vielä pitkään aikaan ajankohtainen. Joten tuskinpa tämä on eron syynä.

Vierailija
45/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on sanonu ettei lapset ole ajankohtainen asia vielä pitkään aikaan. Tuskinpa ovat sen asian takia eronneet. Sitä paitsi Roope vaikuttaa just semmoselta joka haluaa itsekin lapsia sitten joskus 30v+.

Vierailija
46/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuu adoptoimisesta ja siitä ettei asia kuitenkaan ole vielä pitkään aikaan ajankohtainen. Joten tuskinpa tämä on eron syynä.

Lainaus:

Lukijoita kiinnostaa, haluaako Sara jossain vaiheessa lapsia.

- Haluan ehdottomasti. Voisin jopa adoptoida ulkomailta. Olen itse neljän sisaruksen perheestä ja voisin ajatella myös samanlaista lapsimäärää itselleni, Sara vastaa.

Vierailija
47/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota "ei vielä ajankohtaista"-korttia ihmiset esittelevät usein muille silloin, kun nimenomaan puoliso on syy sille, ettei lapsia heti olla hankkimassa.

Vierailija
48/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaus:

Lukijoita kiinnostaa, haluaako Sara jossain vaiheessa lapsia.

- Haluan ehdottomasti. Voisin jopa adoptoida ulkomailta. Olen itse neljän sisaruksen perheestä ja voisin ajatella myös samanlaista lapsimäärää itselleni, Sara vastaa.

Niin? Lainaa lisää tekstiä. Hän sanoo, ettei asia ole vielä pitkään aikaan ajankohtainen!

Vierailija
49/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara ei vaikuta pätkääkään siltä että olis jotain lapsia haluamassa. Matkustelu ja rento elämäntyyli sitä kiinnostaa. On se kumma kun joka ikisen naisen pitäisi olla 24/7 lapsista haaveilemassa. Huoh!

Vierailija
50/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara ei vaikuta pätkääkään siltä että olis jotain lapsia haluamassa. Matkustelu ja rento elämäntyyli sitä kiinnostaa. On se kumma kun joka ikisen naisen pitäisi olla 24/7 lapsista haaveilemassa. Huoh!

Koetko paineita?

Vierailija
51/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän luulen ettei kemiat yksinkertaisesti kohdanneet. Ainahan sitä eron tullessa sanotaan "arvot ei kohtaa" tai muuta vastaavaa.

Vierailija
52/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope on ällöttävä pikkupoika eikä pätkääkään hyvän näköinen! Hyi. Lähtis jo tv:stä!

Vierailija
53/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi loppui. Olen 99,9% varma.

Vierailija
54/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koetko paineita?

En koe mitään paineita. 😂

Vierailija
55/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koetko paineita?

En koe mitään paineita. 😂

Ihmeen paljon stressiä tunnut siihen nähden ottavan.

Vierailija
56/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tämä siihen Veitolan haastatteluun liitty. Sieppi olisi varmaan halunnut, että Roope puolustaisi häntä, kuten itsekin luulin. Mutta ei tapahtunutkaan mitään, joten se on varmaan sitten katkaissut kamelinselän. Voihan se toki olla, että Roope on tiennyt koko homman etukäteen, elle peräti tilannutkin haastattelun päästäkseen tyhjäpäästä eroon nolaamalla sen. 

Mutta kuten joku täällä kirjoittikin, ei Siepillä pitäisi hätää olla. Tyhjäpäisiä NHL-miljonäärejä riittää kyllä, joten eiköhän se Sieppi sieltä seuraan löydä ja jos on nokkela, hankkiutuu mahdollisimman nopeasti raskaaksi.

Vierailija
57/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä vttu roopee vaivaa??!! jokainen tietää et jos naista loukataan ni silloin mies tappelee!!! kunnon nynny ei voi muuta sanoo lolz fuck off

Vierailija
58/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee vauhkoominen kahden varsin nuoren ihmisen erosta, eikö noita tapahdu monia jokaiselle tuon ikäiselle.

Iltapäivälehti huutaa salasuhteesta alkaneesta suhteesta, mikä salasuhde? Kaksi nuorta ihmistä ei esittele koko maailmalle heti kaikkea.

Itse olen eronnut pitkästä liitosta samasta syystä, ei kuulu muille.

Vierailija
59/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomat ja iltalehti tänään, uutinen sieppi ja roope eroaa, etukannessa

Vierailija
60/260 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka haluaisi olla jonkun jonnen kanssa joka vaan bailaa ja pettää jossain Kallion räkälöissä? Roope ei ole ilmiselvästi vielä valmis luopumaan poikamieslostaan, ei edes Saran takia. Lapsellinenhan tuo on. Sara haluaa jonkun jota ottaa suhteen vakavasti. Voi olla että Roope vielä katuu mutta ehkä hän sitten pokaa taas jonkun uuden missin.

Ketju on lukittu.