Rv34 ylävatsakipu
N.3 viikkoa sit kävin testeissä, ei ollut hepatoosia tai myrkytystä. Valkuaista ei myöskään. Verenpaine ok. Päänsärky jatkuu yhä mutta en tiedä johtuuko niskoista? Nyt välillä näen ikäänkuin tähtiä hetken aikaa sit menee ohi. Ja noin tunti sitten alkoi melko kova ylävatsakipu. Kiristää rintojen alta. Närästystä on ollut mutta se ei ole ilmennyt ainakaan aikaisemmin ylävatsakipuna. Pitäisikö nyt huolestua jos tämä ylävatsakipu ei lopu? Neuvola on jo kiinni.. Synnärille meiltä on matkaa 40km
Kommentit (12)
Mulla raskausmyrkytys tuntui vannemaisena kipuna. Saatko jostain verenpainemittarin lainaksi? Apteekista on pissatestejä proteiinin mittaamisen.
3 viikon takaiset mittaukset ei kerro mitään. Mulla oli rv 32 kaikki hyvin, rv 34 pikainen käynnistys raskausmyrkytyksen vuoksi.
Voit soittaa sinne synnärille ja kysyä.
Onko teillä siellä joku päivystys? Saisit ainakin verenpaineen mitattua.
Entä te joilla oli raskausmyrkytys kauanko ylävatsakipua oli ennrnkuin huolestuitte?
Vierailija kirjoitti:
Entä te joilla oli raskausmyrkytys kauanko ylävatsakipua oli ennrnkuin huolestuitte?
Mulla alkoi ylävatsakipu kun olin jo sisällä sairaalassa kohonneen verenpaineen ja proteiinin vuoksi.
Kai soitit jo? Itse pitäisin noita oireita jo varsin hälyttävinä.
Täytyy sit varmaankin soitella synnärille ja kysyä..toinen raskaus kyseessä. Ei ole ollut aikasemmin myrkytystä tms.
Ylävatsakipu lähti ja verenpaine oli matala. Ap
Soita synnärille ja kysy.