Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksiikö kukaan yhtään positiivista asiaa ylipainoisuudesta?

Vierailija
18.09.2018 |

Olin itse koko elämäni alipainoinen kunnes sairastuin masennukseen ja paino nousi 22kg kahdessa vuodessa. Olen epätoivoisesti yrittää laihduttaa mutta saan enimmillään 2 kg pois ja lihon ne heti takaisin. En ikinä olisi uskonut että musta tulee tämän kokoinen! Kaikki vaatteet näyttää hirveiltä (jos ylipäätään löydän niin isoa kokoa että ne sopivat, esim H&M Divided-malliston L-kootkin on usein liian pieniä), persvako hikoilee ja märkii jatkuvalla syötöllä ja haisee hirveältä, joudun koko ajan imemään mahaa sisään kun liikuin yleisillä paikoilla sillä se on hirveän näköinen kun pömpöttää kuin raskaana olisi, hikoilen kuin merimies ja hengästyn pienimmästäkin matkasta. Ei jaksa tehdä mitään, ennen jaksoin esim 100 kyykkyä putkeen, nyt en saa edes kahta! En kehtaa harrastaa seksiä. Ainoa hyvä puoli jonka ylipainosta keksin, olisi se, että tissit kasvaisivat mutta mulla ei kasvaneet nekään! Kaikki rasva kaksoisleuassa, käsivarsissa, mahassa ja reisissä :(

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnalliset ihmiset karsiutuu pois lähipiiristä.

Vierailija
2/34 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Ja vielä yksi asia mikä on ihan hirveää; kun reidet hinkkaavat yhteen ja reidet ovat aivan veressä :( I HATE THIS!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa on monta kategoriaa lievästä vaikeaan.

Yhtään osteoporoosisista kärsivää en ole tavannut. Eli voi välttyä osalta sairauksista

Vierailija
4/34 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten masennus vaikutti painoosi? Lohtusyöt?

Itse lohtusöin sellaiset 6kk kunnes paino nousi 10kg ja sit jos heräsin siihen ja aloin laihduttamaan. Olen edelleen vaikeasti masentunut mutta en koe sen olevan mikään syy siihen että pitäs olla ylipainoinen ja ravita itseään huonosti

Kannattaa ostaa kotiin vaan vähäkalorista terveellistä ruokaa, 5 kertaa päivässä syöt pienempiä annoksia kuin mihin olet tottunut. Juo runsaasti vettä myös, älä juo myöskään sokerillisia juomia jne.

Tiedän kokemuksesta tosiaan että tulee hyvä fiilis kun saa edes fyysisen terveytensä kuntoon, saat myös itsekunnioituksen fiiliksiä takaisin

Tsemppiä

Vierailija
5/34 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vanhemmiten pulskistuneena en enää palele niin kuin hoikkina vuosina.

Vierailija
6/34 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vapaasti syödä mitä huvittaa. Koska olen jo toivottoman lihava, ei lisäkilo tai pari tunnu enää missään.

Vierailija
7/34 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa säästyy, kun kaupoista on niin vaikea löytää sopivankokoisia vaatteita. Varsinkin urheilu/ulkoiluvaatteita on vain suht hoikille ihmisille.

Vierailija
8/34 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...Ja vielä yksi asia mikä on ihan hirveää; kun reidet hinkkaavat yhteen ja reidet ovat aivan veressä :( I HATE THIS!

Monilla normaalipainoisillakin on tämä ongelma. Siihen on nykyään olemassa sellaisia ihan nättejä pitsirenkaita, jotka antavat suojaa. Vähän kuin jos stay up -sukista leikkaisi sen pitsiosan ja laittaisi sen siihen kohtaan josta hankautuu. Itse asiassa voisi toimia myös tuollaiset itse sukista leikatut.

Vierailija
9/34 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jättävät rauhaan, saa olla kuin tyhjää ilmaa kadulla.

Vierailija
10/34 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä terveyttä uhkaavasta ja elämän laatuun vaikuttavasta asiasta pitäisi löytää jotain positiivista?

Vierailija
11/34 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin vapaasti syödä mitä huvittaa. Koska olen jo toivottoman lihava, ei lisäkilo tai pari tunnu enää missään.

Jostain syystä repesin tälle, anteeksi 😁 Mutta toi "olen jo toivottoman lihava, eli voin herkutella vapaasti" oli kyllä oikeasti ihanan leppoisan onnellinen asenne 😍 Tunnen itsekin pari ylipainoista jotka ovat varsin hyvällä itsetunnolla varustettuja ja tykkäävät nauraa itselleen tyyliin "en viitti ostaa kalliita rasvoja kun menee koko purkki yhteen jalkaan" 😂

Vaikka ylipaino on tietysti terveysriski, niin se on kuitenkin henkilön oma asia. Mitä se on muilta pois?

Itse en ole ylipainoinen enkä missään nimessä haluakaan olla, mutta jos joku viihtyy omassa kropassaan ja tykkää herkutella niin sehän on ihan fine.

Vierailija
12/34 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten masennus vaikutti painoosi? Lohtusyöt?

Itse lohtusöin sellaiset 6kk kunnes paino nousi 10kg ja sit jos heräsin siihen ja aloin laihduttamaan. Olen edelleen vaikeasti masentunut mutta en koe sen olevan mikään syy siihen että pitäs olla ylipainoinen ja ravita itseään huonosti

Kannattaa ostaa kotiin vaan vähäkalorista terveellistä ruokaa, 5 kertaa päivässä syöt pienempiä annoksia kuin mihin olet tottunut. Juo runsaasti vettä myös, älä juo myöskään sokerillisia juomia jne.

Tiedän kokemuksesta tosiaan että tulee hyvä fiilis kun saa edes fyysisen terveytensä kuntoon, saat myös itsekunnioituksen fiiliksiä takaisin

Tsemppiä

Ajattelin että osa painon noususta liittyisi lääkityksestä mutta lopetin lääkkeen yli 3 kk sitten eikä paino ole tippunut kiloakaan eli en voi syyttää muuta kuin syömistä :( On päiviä etten saa mielihyvää mistään muusta kuin ruoasta, ja mahdollisimman epäterveellisestä sellaisesta.

Vierailija
13/34 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet jättävät rauhaan, saa olla kuin tyhjää ilmaa kadulla.

En ole saanut miehiltä huomiota koskaan, olin sitten laiha tai lihava, joten tämä ei liity minuun millään tavalla.

Vierailija
14/34 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juo runsaasti vettä myös

Älä vaan juo! Runsas veden juominen rasittaa munuaisia.

Vierailija
15/34 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti et ole kovin iso. HM:n L-koko on muissa kaupoissa M, joskus jopa S. Henkkamaukan vaatteet on suunniteltu teinivartalolle. Ehkä olet vain muuttunut aikuisen malliseksi, oletko ajatellut? 22 kiloa, kuulostaa paljolta, mutta jos se on tullut ennestään alipainoiseen kroppaan, oletko edes painoindeksin mukaan vielä ylipainoinen?

Vierailija
16/34 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vie tuuli mennessään. Kun tuulee kovaa niin kuivankesän oravat ja muut kelkannaurut ja kukkakepit ovat helisemässä. Ylipainoinen nurmijyrä menee armottoman vakaasti kohti määränpäätä ilman luonnonilmiöiden aiheuttamaa navigointimuutosta.

Myöskin ruuhkaisilla paikoilla pääsee hyvin etenemään ihmismassassa. kevyet väistää, ja jos eivät väistä, niin väistyvät väkisin.

Vierailija
17/34 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat on lepposia.

Vierailija
18/34 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tykkäävät olla sylissä, on pehmeää ja lämmintä. Painileikissä poika saa tosissaan vääntää että saa äidin/isän kääntymään. Tehokasta treeniä.  Lämmittää huoneistoa omalla lämpösäteilyllään enemmän kuin laiha eli energiansäästöä talonlämmityksessä. Lumeen saa helpommin tallattua polun, ei tartte tampata erikseen, kävelee vaan. Jäälle uskaltavat kaikki tulla minun jälkeeni, se kestää vaikka mitä silloin. Veneen vuotavat kohdat löytyvät helpommin, kun se uppoaa syvemmälle. Jne. Paljon hyviä puolia. Asennekysymys!

Vierailija
19/34 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Miehet ei ahdistele.

-Mikään tuoli ei ole liian kova istua.

-Lapset tykkäävät pehmeästä sylistä.

-Ei tuu näkyviä ryppyjä. Näyttää nuoremmalta.

-Seksi paranee, koska lihoessa vagina pienenee, koska se lihoo sinne tyhjään tilaan päin.

Vierailija
20/34 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkana en kelvannut naisille matalan painoni vuoksi. Nyt ylipainoisena on tilanne hieman parempi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan