Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä huumeongelma, rakastan häntä silti hyvin paljon, vertaistukea?

Vierailija
17.09.2018 |

On surullista seurata vierestä, kun hän, rakkauteni, voi pahoin. Tänään näimme pitkästä aikaa ja oli laihtunut, haisi viinalta ja oli poissaoleva...

Emme tällä hetkellä ole yhdessä, kun eihän siitä tule mitään. Mies juoksee kaman perässä eikä selvästikään kykene parisuhteeseen, rakastaa kuitenkin minua paljon ja pyytää itseään anteeksi, ei kuitenkaan ole hakenut apua vaikka olen yrittänyt puhua ja auttaa, miehen vanhemmat tietävät tästä myös ja juttelemme usein.

Silti näemme aina välillä toisiamme ja joka kerta sydämeni jättää lyönnin välistä, katson häntä ja mietin, että kuinka häntä rakastankaan...

Hoidan itseäni, urheilen ja opiskelen, elämäni on ihan onnellista ja hyvää, itse en käytä mitään.

On ehkä hölmöä kysyä täältä neuvoa, koska eihän kukaan tiedä miten mun pitäisi nyt menetellä. Ikävä on miestä kohtaan suuri ja on ihanaa mutta myös surullista aina välillä nähdä häntä, teemme ruokaa yhdessä jne.

Mutta silti tietenkin unelmoin oikeasta parisuhteesta, että jakaisin elämääni ihmisen kanssa joka siihen kykenee. Tätä mies itsekin aina minulle sanoo, kuinka ansaitsisin vaan parasta ja pelkkää hyvää... Hän ei pitäisi yhteyttä minuun jos niin haluaisin, mutta kun haluan. Välitän hänestä. Ja tietenkin unelmoin, että joku päivä asiat muuttuvat.

Onko muita huumeongelmaisten läheisiä?

Kiitos kun jaksot lukea.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene al-anoniin. Niin pian kuin pääset.

Vierailija
2/2 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene al-anoniin. Niin pian kuin pääset.

Olen miettinyt tätä, kiitos neuvosta. Joku päivä varmasti menenkin.

Jos täältä löytyisi vielä kohtalotovereita niin sekin auttaisi jo paljon.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla