Julkkis, jonka uskot olevan aidosti hyvä ihminen
Kommentit (765)
Vierailija kirjoitti:
Pyhimys
Eiks tällä ollut just salasuhde vaikka on vaimo ja lapsia?
Tony Halme oli ainakin minun mututuntumani mukaan parempi ja fiksumpi ihminen kuin minkä kuvan sai julkisuudessa. Ei vain ymmärtänyt näyttää sitä vaan ylläpiti kovan äijän roolia ja siksi muistetaan miten nyt muistetaan.
päivi räsänen. Hyvät mileipiteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä diiva asenteella ”etkö tiiä kuka mä olen”.
On tullut nähtyä useamman kerran parissakin eri yhteydessä, ikävä kyllä.Vierailija kirjoitti:
Jannika B
No ei kyllä ole. Ainakin oman kokemuksen mukaan Jannika on ihan symppis ja jalat maassa oleva. Eikä tee itsestään numeroa.
T. Asiakaspalvelija joka on usein Jannikan tavannut töiden puolesta.[/
Kyllä on :) kuten sanoin, parissakin eri yhteydessä on nähty tämä...
Vain tosidiiva ilmestyy Lidliin keskellä talvea aurinkolasit päässä :D (kuten miehensäkin)
Ovat juuri sellaisia muka-mukavia kameroiden edessä, mutta tosielämässä itseään täynnä.
Paula Vesala ainakin. Lisäksi voisin mainita muutaman poliitikon, mutta en viitsi kun joku niistä kuitenkin pahoittaisi mielensä.
fgfgjd kirjoitti:
päivi räsänen. Hyvät mileipiteet.
Evoluutio ja ihmisoikeudet ei vaan ole mielipidekysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Tony Halme oli ainakin minun mututuntumani mukaan parempi ja fiksumpi ihminen kuin minkä kuvan sai julkisuudessa. Ei vain ymmärtänyt näyttää sitä vaan ylläpiti kovan äijän roolia ja siksi muistetaan miten nyt muistetaan.
Fiksumpi ehkä kuin moni nyky-persu. Eikä käsittääkseni lyönyt heikompiaan eikä naisia. Pointsit siitä.
Mutta äijä-osaston hyviltä ihmisiltä vaikuttaa Pate Mustajärvi ja Jone Nikula. <3
Vierailija kirjoitti:
Pink
Vaikuttaa ilkeältä ja pahansuovalta, viitaten Shakiralle irvailulle Stupid Girls-videollaan.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus
Mites Jeesuksen faija.
Tapatti oman poikansa jonkun muiden virheiden vuoksi, ei antanut armoa, vaikka Jeesus ristillä roikkuessaan tätä aneli.
Miten se hänen mieltään paransi?
Jorma Kääriäinen, jo miehekäs etunimi velvoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pink
Vaikuttaa ilkeältä ja pahansuovalta, viitaten Shakiralle irvailulle Stupid Girls-videollaan.
Irvaili ko. videossa hyväntahtoisesti Hollywood -bimboille, kuten Paris Hilton, ja Jessica Simpson.
Pyhimys