Naaman tunnistuksella maksaminen pedonmerkki.
Vähän aikaa sitten uutisissa oli juttua, että naamalla aletaan maksaa eli kasvojen piirteistä pystyy tunnistamaan hyvin henkilön. Siihen tarvitaan myös jotain lisää. Uskotteko että se jotain on mikrosiru, joka on taas pedon merkki. Ilman sitä ei voi ostaa eikä myydä.
Kommentit (27)
Taitaa olla ihan vaan se insinöörien kehittelemä kasvojentunnistustekniikka mikä tuon mahdollistaa, eikä paholainen.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla ihan vaan se insinöörien kehittelemä kasvojentunnistustekniikka mikä tuon mahdollistaa, eikä paholainen.
Ihminen on paholainen
Historiassa pedon merkkejä on ollut myös ainakin seuraavat:
-Henkilöturvatunnus
-Passi
-Pankkikortti
-Sähköinen asiakasrekisteri
-FB sivu
-Mobiilimaksaminen
Mutta jatkakaa.
Oikeasti lentävä spagettihirviö ei piittaa mistään merkeistä ja kunhan annatte hänen nuudelisen ulokkeensa koskettaa teitä, ei ole mitään pelättävää.
Ramen.
Ainakin jos naama on kuin petolinnun persepuoli xD
Siru alkaa olla jo vanhentunutta teknologiaa.
Vierailija kirjoitti:
-Henkilöturvatunnus
-Passi
-Pankkikortti
-FB sivu
-MobiilimaksaminenMutta jatkakaa.
Oikeasti lentävä spagettihirviö ei piittaa mistään merkeistä ja kunhan annatte hänen nuudelisen ulokkeensa koskettaa teitä, ei ole mitään pelättävää.
Ramen.
viivakoodi oli iso suosikki pitkään.
Lopun ajat ovat käsillä. Trumpettien äänet ympäri planeettaa, sirutus. Jeesus on tulossa. Turha naureskella, ottakaa Jeesus vastaan nyt, kuoleman jälkeen on liian myöhäistä katua.
Vierailija kirjoitti:
Lopun ajat ovat käsillä. Trumpettien äänet ympäri planeettaa, sirutus. Jeesus on tulossa. Turha naureskella, ottakaa Jeesus vastaan nyt, kuoleman jälkeen on liian myöhäistä katua.
Miksi muuten silloin on liian myöhäistä?
Vierailija kirjoitti:
-Henkilöturvatunnus
-Passi
-Pankkikortti
-FB sivu
-MobiilimaksaminenMutta jatkakaa.
Ramen.
Raamatussahan kuvataan pedon merkki selvästi..käteen tai otsaan laitettava, jota ilman ei voi myydä eikä ostaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Naamalla aletaan maksaa 😂😂😂😂
Lue linkkaamani juttu. Ap
Sehän on erittäin kätevää. Otan laatikon kaljaa ja joku naama maksaa sen. Edistystä sanon minä.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään jatsista välitä, mutta ei se nyt sentään maailmanloppu ole.
Lyön vaarivainaalta saamani perintövillahousut vetoa, että sinä joudut helvettiin riippumatta mikrosiruista tai pedonmerkistä.
Kassajonossa vaan viereisen päästä kiinni. Kiitti kun maksoit mun ostokset. Heippa heii.
Mua oikeasti huolestuttaa, kun en osaa uskoa Jumalaan. Mitä jos onkin lopun ajat ja Jeesus ei ota mua? Tai jos mun katumus ei ole tarpeeksi aitoa?
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti näitä pasuuna-fanfaareja esiintyi vain Youtubessa. Läppähän on jo vuosia vanha.
https://yle.fi/uutiset/3-10398271