Naaman tunnistuksella maksaminen pedonmerkki.
Vähän aikaa sitten uutisissa oli juttua, että naamalla aletaan maksaa eli kasvojen piirteistä pystyy tunnistamaan hyvin henkilön. Siihen tarvitaan myös jotain lisää. Uskotteko että se jotain on mikrosiru, joka on taas pedon merkki. Ilman sitä ei voi ostaa eikä myydä.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mua oikeasti huolestuttaa, kun en osaa uskoa Jumalaan. Mitä jos onkin lopun ajat ja Jeesus ei ota mua? Tai jos mun katumus ei ole tarpeeksi aitoa?
"Hädänpäivänä' huuda minua avuksesi ja minä vastaan sinulle ja pelastan sinut. (Ja sinun tulee kunnioittaman minua).
Vierailija kirjoitti:
Mua oikeasti huolestuttaa, kun en osaa uskoa Jumalaan. Mitä jos onkin lopun ajat ja Jeesus ei ota mua? Tai jos mun katumus ei ole tarpeeksi aitoa?
Niin, ja vielä pitäisi uskoa oikean uskonsuunnan mukaisesti.
Metodistit, babtistit, helluntailaiset, vanhoillislestadiolaiset, jehovantodistajat....
Kaikilla on ainoa, oikea pelastava usko....
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja vielä pitäisi uskoa oikean uskonsuunnan mukaisesti.
Metodistit, babtistit, helluntailaiset, vanhoillislestadiolaiset, jehovantodistajat....
Kaikilla on ainoa, oikea pelastava usko....
No, Jehovan todistajat eivät edes kuulu kristinuskon piiriin. Yleisesti ottaen kristilliset liikkeet ja kirkkokunnat kyllä tunnustavat toistensa jäsenten "pelastuskelpoisuuden", vaikka näkevät monet opilliset yksityiskohdat toisin. Noista mainituista vanhoillislestadiolaisilla on kylläkin tätä ekslusivismia, siellä katsotaan että oma liike on hurskaiden jäännös maan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hädänpäivänä' huuda minua avuksesi ja minä vastaan sinulle ja pelastan sinut. (Ja sinun tulee kunnioittaman minua).
Kiitos. Vielä lisäkysymys: onko tämä hädänpäivä se, jolloin kaikki (tai vain itse) tajuaa tilanteen? Eli tunnistanhan, mikä on se oikea hetki huutaa apua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Vielä lisäkysymys: onko tämä hädänpäivä se, jolloin kaikki (tai vain itse) tajuaa tilanteen? Eli tunnistanhan, mikä on se oikea hetki huutaa apua?
Tunnistat varmasti. Siunausta elämääsi <3
Ilmankos mulle ei oo myyty alkossakaan mitään aikoihin, vaan on heitetty yleensä pihalle sieltä. Eli pärstäkerroin on ollut käytössä ainakin siellä.
http://uskonpuolesta.blogspot.com/2012/02/kummallisia-aania-taltioitu-v…
Trumpeteista