Mies kärttyisä kun ei pääse p*nemaan
Olen siis treffaillut tätä miestä kolme krt, ja aina ollaan pussailtu ja pidetty hyvänä, mutta mies tuntuu aina suuttuvan, kun en päästä kämpille "p*nemaan".
Miten tyhmä voi mies olla? Osottaa tuolla kiukuttelulla sen, että on vaan niin v*tun puutteessa että minäkin kelpaisin. Just tän takia olen lakannut ns. antamasta kovin pian, koska se karsii ne, jotka vain haluavat puksuttaa menemään ja minusta viis.
Minusta älykäs, karismaattinen mies, jonka kanssa olis s*xiä vaikka kerran kuukaudessa mutta ihanaa yhdessäoloa sitä enemmän olis just hyvä (siis voisi s*xiä olla vaikka joka pv, jos mies ottaisi minut huomioon ja olisi hyväkäytöksinen ja ihana).
Vinkuvat vonkaajat älkää vaivautuko vaikka millanen tykki tykyttäisi kalsareissa.
Tämäkin mies olis aika varmasti päässyt pukille jos olisi jaksanut olla kiltti ja hellä. Vaan ei. Hänestä tuli ikävä heti kun tein selväksi, että tänä iltana ei ainakaan heru. Aivot alapäässä. Niin kauan jaksaa teeskennellä gentlemannia kun luulee pääsevänsä p*nemaan.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran kuusss?
Ootko 60v mummu??!!
Ymmärsin ap:n tarkoittavan, että mieluummin sitten vaikka harvoin seksiä, kunhan se on hyvää ja hänet huomioonottavaa. Kuusikymppiset eivät muuten ole mitään haluttomia "mummoja" kaikki.
Juuri näin! Kiitos!
Ap
Jos naisen lähtökohta on, että hän antaa ja mies saa, hän ei kiinnosta minua.
-Aikuinen mies
Mies ei ole sinusta kiinnostunut kuin seksimielessä. Onhan pihtaaminenkin keino karsia niitä ehdokkaita, mutta osa pelimiehistä jaksaa kyllä odottaa, varsinkin ne jotka panevat samalla muita. Pihtaaminen ei siis ole mikään idioottivarma oikotie onneen vaan täytyy silti pitää ne silmät auki ja järki päässä.
Vierailija kirjoitti:
-Aikuinen mies
Miten tämä liittyy aloitukseen? Tuo ap:n tapailema vonkaaja ei ainakaan ollut aikuinen mies, vaan itsekäs ja naista kunnioittamaton. Ei sellainen sytytä ketään.
Nopeimmin niistä pääsee eroon antamalla nopeasti, pelimiehet ja seksin perässä juoksijat eivät paljon perään soittele. Mutta ei siinä tietty järkeä ole jos ei itse tykkää siitä seksistä, vaan mieltää sen enemmän vallankäytön ja testailun välineeksi.
Ymmärrän tosi hyvin miestä! Minkäs sille voi jos toinen on kiinnostava ja seksikäs, tottahan sitä alkaa haluamaan! Ja tuohan on suorastaan kiusaamista ensin suudella ja kiehnätä mutta sitten lyödä liinat kii ja pihdata! Jos nainen kiinnostuu miehestä ja muutenkin natsaa kaikki, niin aivan varmasti alkaa mahlat virtaan kun suudellaan, minulla ainakin, olen siis 55 v nainen :D Ja varmasti menisi tuollainen esileikki itse asiaan :D Älkää naiset pihdatko! Sehän on niin kivaa naisellekin, tuo on selvää härnäämistä!
Vierailija kirjoitti:
Hei, täällä mies. Jos ja kun miehellä on kiire panemaan, kertoo se kiinnostuksen tason naiseen. Jos taas naisessa on potentista vaimoainesta, ei pukille pääsylle ole mitään kiirettä.
En taida siis koskaan olla vaimoainesta. Kiva tietää. Siis en jaksa enää tinderiä tai nettideittejä koska halutaan vain seksiä.
Vierailija kirjoitti:
-Aikuinen mies
Ihana mies. Kyllä terveen suhteen lähtökohta on se, että sitä seksiä haluaa ihan molemmat, eikä se ole mikään palkinto jota pitää odottaa kieli pitkällä.
Seksi on yksi läheisyyden muoto ja mies kaipaa kosketusta yhtä paljon. Kosketko mieheen muuten kuin seksissä vai onko se vain pikainen suudelma ja halaus?
Ihme pihtari tämä ap! Miksi suudella ja hyväillä miehen kanssa jos aikoo pihdata. Ei taida ap tajuta mitään miehen fyysisestä puolesta. Sehän on suorastaan kivuliasta kun muna alkaa tojimaan tuossa touhussa ja sitten eukko ei annakaan. Voi kyllä sanoa että tämä ap, Antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä Antaa!!
Jos ei ole tarkoituskaan että sekstaillaan, parempi pysyä kaukana miehestä fyysisesti! Siinä teille naiset/tytöt hyvä neuvo. Toivottavasti se mies löytää saman henkisen ihanan eroottisen sexyn naisen jonka kanssa pääsee nauttimaan täysillä :) Ja ap:n kannattaa etsiä itselleen lenkki kaveri jonka kanssa jutellaan ja kahvitellaan!
N53 v
Vierailija kirjoitti:
-Aikuinen mies
Se on vaan sanonta. Sama kuin että "mies ottaa naisen". Kyllä mun puolesta mies antaa ja minä saan. Aika kivaa.
Tai sekä että. Mutta ei nyt hirveesti harmita jos sua ei natsaa.
Miksi suomalainen aikuinen ihminen kirjoittaa sanan seksi käyttäen x:ää, sexi?
Miehen kannattaisi lähteä siitä, että ei pussailla ja pidetä hyvänä, vaan korkeintaan kuljetaan käsi kädessä, istuskellaan kahvilassa ja käydään teatterissa. Osoitetaan naiselle, että ollaan kiinnostuneita, mutta ei eleelläkään esitetä, että halutaisiin muuta kuin kepeä halaus alaovella. Ja sitten katsotaan, tekeekö nainen aloitetta. Jos tekee, vedotaan työkiireisiin ja halataan hyvästiksi. Siinäpä neito ihmettelee.
palvomme pillua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lakkaa hämmästyttämästä sen pillun käyttö vallan välineenä.
Miks pitäis kaikille jakaa?
En tosiaan tiedä. Miksi teette sen?
Aha siis eka harmittaa kun naiset eivät jaa pllllua koko ajan ja sitten harmittaa kun ne jakaakin. Kaikille muille paitsi sinulle.
Vierailija kirjoitti:
No esim. sen takia, että viestit menis läpi.
Vierailija kirjoitti:
Ihme pihtari tämä ap! Miksi suudella ja hyväillä miehen kanssa jos aikoo pihdata. Ei taida ap tajuta mitään miehen fyysisestä puolesta. Sehän on suorastaan kivuliasta kun muna alkaa tojimaan tuossa touhussa ja sitten eukko ei annakaan. Voi kyllä sanoa että tämä ap, Antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä Antaa!!
Jos ei ole tarkoituskaan että sekstaillaan, parempi pysyä kaukana miehestä fyysisesti! Siinä teille naiset/tytöt hyvä neuvo. Toivottavasti se mies löytää saman henkisen ihanan eroottisen sexyn naisen jonka kanssa pääsee nauttimaan täysillä :) Ja ap:n kannattaa etsiä itselleen lenkki kaveri jonka kanssa jutellaan ja kahvitellaan!
N53 v
Kolmet treffit. Mies on ollut tietoinen, ettei mennä heti sänkyyn. Ei se siihen seisokkiin tai blue ballsiin kuole. Jos olis ollut herrasmies ja muuten hiukan romanttisempi, niin ehkä olis jtkn hoitoa saanut, mutta kiukuttelu tosta aiheesta on vain teinimäistä.
Kolmansilla treffeillä sänkyyn ei muuten ole se vaihtoehto lenkille ja kahvittelulle tai toisinpäin. Voi vaikka kävellä rannalla käsi kädessä ja katsoa tähtiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esim. sen takia, että viestit menis läpi.
Juuri näin. Yksi viesti nytkin jäi sensuurin hampaisiin kun en osannut varoa.
Ap
En tykkää kirjoitti:
Olen siis treffaillut tätä miestä kolme krt, ja aina ollaan pussailtu ja pidetty hyvänä, mutta mies tuntuu aina suuttuvan, kun en päästä kämpille "p*nemaan".
Miten tyhmä voi mies olla? Osottaa tuolla kiukuttelulla sen, että on vaan niin v*tun puutteessa että minäkin kelpaisin. Just tän takia olen lakannut ns. antamasta kovin pian, koska se karsii ne, jotka vain haluavat puksuttaa menemään ja minusta viis.
Minusta älykäs, karismaattinen mies, jonka kanssa olis s*xiä vaikka kerran kuukaudessa mutta ihanaa yhdessäoloa sitä enemmän olis just hyvä (siis voisi s*xiä olla vaikka joka pv, jos mies ottaisi minut huomioon ja olisi hyväkäytöksinen ja ihana).
Vinkuvat vonkaajat älkää vaivautuko vaikka millanen tykki tykyttäisi kalsareissa.
Tämäkin mies olis aika varmasti päässyt pukille jos olisi jaksanut olla kiltti ja hellä. Vaan ei. Hänestä tuli ikävä heti kun tein selväksi, että tänä iltana ei ainakaan heru. Aivot alapäässä. Niin kauan jaksaa teeskennellä gentlemannia kun luulee pääsevänsä p*nemaan.
Olet tyypillinen a - seksuaali. Ysikymppinen reino vanhaikodista on samalla levelillä sun kanssa seksijutuissa. Äijänä sanoisin, että pidä pillus ja jatkaisin menojani.
Ei lakkaa hämmästyttämästä sen pillun käyttö vallan välineenä.
Niin kauan kuin miehet ovat sen p*llun perään koko ajatusmaailmallaan ja kaikella tarmollaan, niin kauan p*llu on ihan toimiva vallan käytön väline. Tämä asia on nyt sitten ihan miehistä itsestään kiinni.
Tässä kai puhuttiin normaalista nuoresta parista?
Tai ainakin miehellä ihan normi tarpeet.
Aseksuaali voi hyvin jäädä vanhahksipiiaksi, kuten nykyaikana tapana taitaa olla. Kiitos telaketjuf€ministien.