Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut kutsua työkaverin synttäreille

Vierailija
17.09.2018 |

Sain kuulla että lähes kaikki muut työporukasta olivat näillä 30v synttäreillä mutta minua ei kutsuttu. Olemme mielestäni olleet hyviä kavereita ja olleet paljon tekemisissä, jopa yksi hänelle vieraampi työkaveri sai kutsun. Päivänsankari ei kertonut bileistä mulle mitään sain kuulla toista kautta. Tänään oli töissä kuin mitään ei olisi tapahtunut. Juhlia edeltävänä päivänä kysyin mitä suunnitelmia on viikonlopuksi ja vastasi ettei mitään erikoista. En tiedä pitäisikö tämä asia ottaa puheeksi,tai antaa olla. En voi oikein kysyä että mikset kutsunut minua. Tosi kurja tilanne ja jäi kyllä huonot fiilikset

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tainnut käsittää väärin koko henkilön ja teidän välit.

Mutta älä sure. Ilkeää jättää osa kutsumatta, eli ikävä ihminen. Tuo on näitä samoja tyyppejä jotka jo koulussa jättää osan luokkakavereista kutsumatta.

Vierailija
2/6 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä itsekin ajattelin että olen ymmärtänyt väärin meidän välit. Olemme tosiaan olleet paljon tekemisissä ja en voi tätä oikeun käsittää. Hän kutsui juhliin sellaisia voimakkaita persoonia joiden kanssa ei välttis ole tekemisissä mutta joista voi olla hyötyä. Hän kutsui myös näiden naisten miehet joita ei ollut koskaan nähnyt. Mitä mieltä ootte, onko mun parempi olla niknkuin ei mitään olisi tapahtunut vai näyttää pettymykseni? Ihan työpaikkakiusattu olo ja kaikki juhissa olleet tietävät nyt että en ole hänelle minkään arvoinen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä itsekin ajattelin että olen ymmärtänyt väärin meidän välit. Olemme tosiaan olleet paljon tekemisissä ja en voi tätä oikeun käsittää. Hän kutsui juhliin sellaisia voimakkaita persoonia joiden kanssa ei välttis ole tekemisissä mutta joista voi olla hyötyä. Hän kutsui myös näiden naisten miehet joita ei ollut koskaan nähnyt. Mitä mieltä ootte, onko mun parempi olla niknkuin ei mitään olisi tapahtunut vai näyttää pettymykseni? Ihan työpaikkakiusattu olo ja kaikki juhissa olleet tietävät nyt että en ole hänelle minkään arvoinen..

Jos kyseessä on kiipijätyyppi ei kannata näyttää loukkaantumistaan. Tuollainen "vahvojen nuoleskelija" ei arvosta ainakaan sellaista, jos nyt enää sen arvostuksesta välität. Ole neutraalin ystävällinen.

Vierailija
4/6 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosto on parasta kun se tarjoillaan kylmänä.

Maanantaina kysyt normaalisti kuinka viikonloppu meni. Kun saat ympäripyöreän vastauksen voit tiedustella kuinka pirskeet menivät, oliko kuitenkin hauskaa?

Tämä aiheuttaa lievää ahdistusta, koska nyt hän tietää että

- tiedät hänen juuri valehdelleen

- tiedät pippaloista

Anna kuitenkin asian olla, olet oma iloinen itsesi vaikka ottaisi päähän.

Jossain vaiheessa tulee tilanne, että hän tarvitsee apuasi jossain tai tulee muu tilaisuus näpäyttää, mielellään ei 100% työliitännäisessä asiassa. Se on hetkesi. Mahdotonta sanoa kuinka sinun pitää hoitaa asia, mutta nyt on tärkeää aiheuttaa vahinkoa. Oli se sitten juoruilu pikkujouluista (ei tarvitse pitää aivan paikkaansa) tai jonkin asian lupaaminen joka sitten unohtuu, aivan kuin sinun kutsusi synttäreille.

Vierailija
5/6 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyntiduunia?

Vierailija
6/6 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi ole niin paha. Veljeni meni naimisiin eikä kutsunut minua, siskoaan juhliin. Pikkusiskon ja vanhemmat kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä