Te joilla on/on ollut vakipano/seksisuhde
Te, joilla on tällainen järjestely, muutama kyssäri... 1. Miten päädyitte vakipanoon? 2. Kuinka usein tapaatte? 3. Kumpi ottaa yhteyttä useammin? 4. Kumman luona? 5. Tettekö muuta ku panette? 6. Jutteletko hen.koht asioita? 7. Oletteko muuten kavereita? 8. Häiritseekö jos miehellä/naisella on muitakin panoja? 9. Onko sulla? 10.Onko tunteita panoa kohtaan, oletko kenties ihastunut tai tiedätkö onko pano ihastunut sinuun?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on vakipano, mies väittää ettei hänellä ole tunteita. Tiedä sitten. Näemme seksin merkeissä 3-4 kertaa viikossa, ja juttelemme ja nauramme yhdessä myös.
En vain tajua voiko mies olla noin tunteeton ettei tunne mitään, vaikka viihdymme yhdessä. Hänen mielestään mikään vakava ei tunnu oikealta.Hän myös sanoi ettei halua lopettaa tätä suhdetta vaikka olen monesti meinannut, koska tuntuu että satutan vain itseäni
Seksi on hyvää ja sun seura hauskaa, mut silti ei oo tunteita. Ite oon ollut tunteeton naisosapuoli tällaisessa seksisuhteessa. Seksi oli kivaa ja mies hauska, mut en halunnut suhdetta.
1. Miten päädyitte vakipanoon?
-päädyttiin kännissä panee ja ehdotin, et nähääks jatkossakin seksin merkeissä.
2. Kuinka usein tapaatte?
-noin kerran viikossa/kahdessa.
3. Kumpi ottaa yhteyttä useammin?
-mä. Voisin panna useemminkin kuin kerran viikossa, miehelle kerran parissa viikossa on hyvä tahti.
4. Kumman luona?
-molempien, useimmiten mun.
5. Tettekö muuta ku panette?
-jutellaan ja halaillaan.
6. Jutteletko hen.koht asioita?
-joo
7. Oletteko muuten kavereita?
-ei varsinaisesti.
8. Häiritseekö jos miehellä/naisella on muitakin panoja?
-ei sillä oo, mut ehkä vähän häiritsis jos olis.
9. Onko sulla?
-ei oo.
10.Onko tunteita panoa kohtaan, oletko kenties ihastunut tai tiedätkö onko pano ihastunut sinuun?
-ei oo tunteita.