Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nordea on paska pankki!

Vierailija
17.09.2018 |

Ihan vi*un paska pankki!!! 🤮

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kui?

Mä oon tykänny.

Vierailija
2/57 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät perustelut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö vasta huomasit? Itse homasin tämän jo silloin kun se oli vielä Merita. Minulle tulee vieläkin asiakaspostia sieltä koska tilin lopetus ei onnistunut joskus 1990 luvun lopussa.

Vierailija
4/57 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ilmeisesti saanu lainaa vai mistä kiikastaa?

Vierailija
5/57 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, joilla ei ole min. 100.000€ tilillä, ovat pelkkää hiekkaa nordean lattioilla. T. B. Wahlroos.

Vierailija
6/57 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään ei ole niin huonoa asiakaspalvelua kuin Nordeassa: tuskastuttavan hidas mobiilipankki, kesken kaiken katkeileva chatti ja eläkeläismummojen seisottaminen konttoreissa niin että pahaa tekee.

Vierailija
7/57 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin on!

Vierailija
8/57 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sikakallis. Pelkät pankkitunnukset maksavat 7 euroa kuukaudessa.

Vierailija
9/57 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo. Tilasin uuden kortin. Vanhassa oli plussaominaisuus. Uudessa kortissa ei automaattisesti ollut vaikka olin puhelimessa tilannut. Tilasin taas uuden kortin, netistä tällä kertaa, nyt on plussaominaisuus. Niin ja maksu tulee molemmista korteista.

Vierailija
10/57 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat saavat hyvää palvelua, pienituloiset ovat vain riesa nordeassa.

Vierailija
11/57 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi AP perusteli tyhjentävästi mielipiteensä taustat. Näin voidaan sitten olla yhdessä samaa mieltä. Ehkä.

Vierailija
12/57 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missään ei ole niin huonoa asiakaspalvelua kuin Nordeassa: tuskastuttavan hidas mobiilipankki, kesken kaiken katkeileva chatti ja eläkeläismummojen seisottaminen konttoreissa niin että pahaa tekee.

Ahaa. No minulla on taas erittäin huonoja kokemuksia OP:sta, nyt on puoli vuotta hoidettu kuolinpesän asioita, ja loppua ei näy. Ja aikataulu on venynyt ainoastaan pankin henkilön sähläämisen takia.

Vierailija
13/57 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, joilla ei ole min. 100.000€ tilillä, ovat pelkkää hiekkaa nordean lattioilla. T. B. Wahlroos.

Tylyä, mutta tämähän on ihan totta. Nykyään kun korkotaso on mitä on, niin jos velkaa ei ole vähintään 200k€ ja sijoituksia suunnilleen saman verran, niin asiakkaasta on vain haittaa.

Vierailija
14/57 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wahlroos ei ole koskaan sanonut näin.

Vierailija
15/57 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha näille on yrittää selittää, ennakkoasenteet korvaavat tiedot.

Vierailija
16/57 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pankki sitten hoitaa hymyssä suin kaikki tuottamattomat asiakkaat? Ja jos sellainen on, niin kauankohan se mahtaa pysyä pystyssä?

Vierailija
17/57 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha näille on yrittää selittää, ennakkoasenteet korvaavat tiedot.

Onhan se näinkin.

Itseäni vaan ei lakkaa hämmästyttämättä miten jotkut eivät luovu mielipiteistään vaikka miten löisi faktaa pöytään.

Vierailija
18/57 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas kun arvaan. 1200e kaupan kassan palkalla ei tullut pikavippien yhdistelyyn 30000e lainaa 100 vuoden maksuajalla ilman omia säästöjä...

Vierailija
19/57 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sikakallis. Pelkät pankkitunnukset maksavat 7 euroa kuukaudessa.

Pankkitunnukset maksavat hinnaston mukaan 3€ kuussa. Mistä stetsonista sä vedän nää faktat?

https://www.nordea.fi/henkiloasiakkaat/palvelumme/verkko-mobiilipalvelu…

Vierailija
20/57 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. No minulla on taas erittäin huonoja kokemuksia OP:sta, nyt on puoli vuotta hoidettu kuolinpesän asioita, ja loppua ei näy. Ja aikataulu on venynyt ainoastaan pankin henkilön sähläämisen takia.

Otan osaa. Kuolinpesän hoito OP:n kanssa oli todellista tuskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi