Nordea on paska pankki!
Kommentit (57)
Pankit ovat olleet tuittuileviä diktaattoreita jo ainakin sieltä 80-luvun lopun pankkipalvelumaksulanseerausten ajoilta. Sitä ennen sai vielä palvelua, sitten se vähitellen kuivui kasaan.
Nyt saamme anella pankkia kuin pankkia olemaan ryöstämättä rahojamme. Saamme maksaa omatoimisuudestamme ja kaikin keinoin mahdollistaa sen, että pankit voivat kiihtyvällä tahdilla uhkapelata vapaasti varoillamme ja eläkekertymillämme - jos siis varallisuutta ja/tai töitä on riittänyt pankkitoiminnan pyyteettömään tukemiseen.
Ilman pankkeja et ole olemassa ja ne tietävät valtansa. Pientä ihmistä seurataan ja valvotaan 24/7, mutta isot kalat uivat aina pyydysten ohi. Rikkaat rikastuvat, köyhät köyhtyvät. Miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Minua köyhää työttömäksi jäänyttä asuntovelallista, kohdeltiin kuin roskaa nordeassa. Velkaa jäljellä 19.000 €. Kun menin varakkaan isäni kanssa pankkiin, kohtelu minua kohtaan muuttui kuin taikaiskusta. Sama kohtelu kaikille?
No ei tietenkään ole sama kohtelu kaikille. Siksi on eri asiakkuuden tasot ja kaikkein varakkaimmat saa parasta ja sujuvinta palvelua. Esim. Premium ja sitä korkeammat asiakkuuden.
Vierailija kirjoitti:
Minua köyhää työttömäksi jäänyttä asuntovelallista, kohdeltiin kuin roskaa nordeassa. Velkaa jäljellä 19.000 €. Kun menin varakkaan isäni kanssa pankkiin, kohtelu minua kohtaan muuttui kuin taikaiskusta. Sama kohtelu kaikille?
Päinvastoin, kaikki pankit mainostavat erityispalveluita ihmisille, joilla on paljon velkaa ja etenkin, jos on paljon sijoituksia. Mikä pankki on luvannut samaa kohtelua kaikille?
Vierailija kirjoitti:
Pankit ovat olleet tuittuileviä diktaattoreita jo ainakin sieltä 80-luvun lopun pankkipalvelumaksulanseerausten ajoilta. Sitä ennen sai vielä palvelua, sitten se vähitellen kuivui kasaan.
Nyt saamme anella pankkia kuin pankkia olemaan ryöstämättä rahojamme. Saamme maksaa omatoimisuudestamme ja kaikin keinoin mahdollistaa sen, että pankit voivat kiihtyvällä tahdilla uhkapelata vapaasti varoillamme ja eläkekertymillämme - jos siis varallisuutta ja/tai töitä on riittänyt pankkitoiminnan pyyteettömään tukemiseen.
Ilman pankkeja et ole olemassa ja ne tietävät valtansa. Pientä ihmistä seurataan ja valvotaan 24/7, mutta isot kalat uivat aina pyydysten ohi. Rikkaat rikastuvat, köyhät köyhtyvät. Miksiköhän?
Aika monta asiavirhettä sait mielipidekirjoitukseesi mahdutettua. Korjataan nyt kuitenkin sen verran, että ennen 80-luvun loppua pankinjohtaja vasta iso herra olikin. Sinne mentiin nöyränä, lakki kourassa lainaa pyytämään. Jos sitä sattui saamaan, harvemmin tarvitsemaansa määrää ja mielipuolisella korolla. Onneksi inflaatio söi sitä rivakkaan tahtiin.
Olen vaihtanut pankkia jo kauan sitten ja lopettanut kaikki tilini Nordeassa. Ei ole ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset, joilla ei ole min. 100.000€ tilillä, ovat pelkkää hiekkaa nordean lattioilla. T. B. Wahlroos.
Tuo lause on Pertti Voutilaiselta peräisin. Ei Wahlroosilta.
Ensin suurin piirtein pakottavat kaikki käyttämään mobiilisovelluksiaan ja nyt sitten vähin äänin lopettavat joidenkin puhelimien tukemisen. Jotta ostakaa lampaat uusi laite pelkästään sen vuoksi, että voitte käyttää sovelluksia, joita ette alunperinkään halunneet käyttää.
Kaikkihan ne on
DanskeBank ihan peestä
En maksa Noredean tilille ikinä laskuja, jos on vaihto-ehto..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään ole sama kohtelu kaikille. Siksi on eri asiakkuuden tasot ja kaikkein varakkaimmat saa parasta ja sujuvinta palvelua. Esim. Premium ja sitä korkeammat asiakkuuden.
Eli isäni olisi maksanut 19.000 € lainani pois, mutta minua työttömänä kohdeltiin alentuvasti. Isääni hyvin, koska hän on varakas. Onneksi lopetin asiakkuuteni nordeaan. Eivät he tarvitse köyhiä,vaikka isäni on rikas. Siirryin toiseen pankkiin, joka toivottaa tervetulleeksi köyhänkin, 20.000 euron säästöillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sikakallis. Pelkät pankkitunnukset maksavat 7 euroa kuukaudessa.
Pankkitunnukset maksavat hinnaston mukaan 3€ kuussa. Mistä stetsonista sä vedän nää faktat?
https://www.nordea.fi/henkiloasiakkaat/palvelumme/verkko-mobiilipalvelu…
Sori, se onkin 7,50e / kk:
Peruspaketti
- edellyttää, että käytössä on verkkopankki, tili ja kortti
- sisältää käyttötilit, 1-2 korttia, verkkopankin ja pankkitunnusten kuukausimaksut
- 7,50 euroa kuukaudessa
- 4,00 euroa kuukaudessa asuntolaina-asiakkaalle.
Muista kuin paketin sisältämistä palveluista maksat hinnaston mukaiset maksut.
Yup. Pelkästään siitä, että mulla on tili Nordeassa, maksan vuodessa lähes 150 euroa. Käsittämätöntä!
Olette kaikki pelkkää hiekkaa.
N. Walrus.
Vierailija kirjoitti:
Olette kaikki pelkkää hiekkaa.
N. Walrus.
Nalle varmaan tykkää siitä että muut ovat päättäneet hänen sanomisensa hänen puolestaan.
https://demokraatti.fi/asiakkaita-jotka-tuovat-kengissaan-hiekkaa-pankk…
Tiedän ystäväni kautta että Nordea haluaa eroon ns tavallisista duunareista joilla on vain palkkatili pankissa. Heistä ei ole kuin kuluja pankille. Haluavat premium pankiksi jossa käsitellään isoja sijoituksia ja isoja lainoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli isäni olisi maksanut 19.000 € lainani pois, mutta minua työttömänä kohdeltiin alentuvasti. Isääni hyvin, koska hän on varakas. Onneksi lopetin asiakkuuteni nordeaan. Eivät he tarvitse köyhiä,vaikka isäni on rikas. Siirryin toiseen pankkiin, joka toivottaa tervetulleeksi köyhänkin, 20.000 euron säästöillä.
Mutta tuohan on huono vaihtoehto pankille. Siis, että maksaa kerralla lainan pois. Ja 20k€ ei paljoa hetkauta.
Pitäisi ilmeisesti olla isojen rahojen ja pienten rahojen pankit erikseen.
Kaunisnainen-- kirjoitti:
On joo. Tilasin uuden kortin. Vanhassa oli plussaominaisuus. Uudessa kortissa ei automaattisesti ollut vaikka olin puhelimessa tilannut. Tilasin taas uuden kortin, netistä tällä kertaa, nyt on plussaominaisuus. Niin ja maksu tulee molemmista korteista.
Et sitten ole ymmärtänyt lopettaa sitä toista korttia?
Nordean konttoriin ei noin vain kävellä hetken mielijohteesta, vaan sinne pitää varata aina aika, oli asia sitten kuinka vähäpätöinen tahansa.
Asiakas joutuu ristikuulusteluun jopa jättäessään soittopyyntöä! Tälle puhelimeen vastaajalle pitää kertoa asia juurta jaksaen, vaikka asia ei kuulu hänelle lainkaan. Ja yleensä sitä takaisinsoittoa ei kuulu ikinä....
Nordea on paska ruotsalainen pankki. Siellä ei suomalaisille ole sijaa.