Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luonnossa viihtyviä naisia?

Vierailija
17.09.2018 |

Olen harkinnut siirtymistä parisuhdemarkkinoille, mutta kumppanin suhteen minulla on muutama kriteeri mikä arvelluttaa. Tahtoisin naisen jonka kanssa retkeillä, ja liikkua luonnossa. Venelyä, mökkeilyä ja telttailemista ym. Tunnen paljon naisia, mutta yksikään heistä ei viihdy luonnossa satunnaisia kävelyretkiä pidempää. Ikää saisi olla noin 25-40. Olenko etsimässä harvinaisuutta?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljonkin naisia, jotka muodossa tai toisessa viihtyy luonnossa. Varmaan enemmän sellaisia sunnuntailenkkeilijöitä, mutta paljon myös eränaisia. Kyllä me suomalaiset ollaan yhä vain metsäistä kansaa :D 

Vierailija
42/75 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin viihdyn luonnossa, onnistuu metsän raivaaminen, patikoiminen kuin myös marjastaminen. Olen mekko-, helmi- ja korkkari-ihminen, mutta tarvitsisin rinnalleni miehen, joka jakaiaisi myös sisäisen palon keskustelemiseen, pohdiskelemiseen, kulttuuriin ja tieteeseen. En ehkä viihtyisi jos juttu jäisi vaan makkaran paistamiseen tai koneiden rassaamiseen vaan hoksaava keskustelu on kyllä myös tarpeen.

Siksi olenkin yksineläjä, kun en ole kohdannut sopivan kanssa. Olen 41-v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita sunnuntailenkkeiliöitä piisaa suomessa kyllä, mutta ei vain riitä. Sellaisen kanssa ajankäyttöni vaikuttaisi ennemmin tai myöhemmin itsekkäältä ajan tuhlaamiselta. Varsinkin tuo keskusteluyhteys on korvaamaton juttu, vaikka on mahtavaa olla myös hiljaa, silloin kun vieressä on ihminen jolle se on myös luontevaa.

Vierailija
44/75 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/75 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erähenkisten deittipalvelu olisi kaivattu lisä tähän maailmaan.

46/75 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erähenkisten deittipalvelu olisi kaivattu lisä tähän maailmaan.

Tossa ois kyllä pointtia :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
47/75 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies oli olevinaan seikkailija ja luontoihminen. Miestä alkoi ilmeisesti ketuttamaan kun osasin enemmän erätaitoja, ihmetteli jo alkuun suunnistus- ja tulentekotaitojani. Ihmetteli myös kun rakensin laavun hyvin lyhyessä ajassa. Miksi miehet haluavat avuttoman naisen sinne luontoretkellekin. Halu loistaa itse?

Vierailija
48/75 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-mies oli olevinaan seikkailija ja luontoihminen. Miestä alkoi ilmeisesti ketuttamaan kun osasin enemmän erätaitoja, ihmetteli jo alkuun suunnistus- ja tulentekotaitojani. Ihmetteli myös kun rakensin laavun hyvin lyhyessä ajassa. Miksi miehet haluavat avuttoman naisen sinne luontoretkellekin. Halu loistaa itse?

Ei kukaan ole puhunut avuttomasta naisesta. Ap

Vierailija
49/75 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies halua itseään pätevämpää naista. Niin se vaan menee, huomattu on monta kertaa.

Vierailija
50/75 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies halua itseään pätevämpää naista. Niin se vaan menee, huomattu on monta kertaa.

Pahoittelen jos sinulla on mennyt niin. Minä tahtoisin vain jokaa hienoja hetkiä hienon ihmisen kanssa. Ap

Vierailija
51/75 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suhde exän kanssa päättyi osin siihen, kun meillä oli tästä aiheesta joku kohtaamisongelma. Hän ei millään ymmärtänyt, että tykkään olla luonnossa, vaikka itsekin tykkäsi. Jos pistin vaikka kuvaa poimimistani sienistä tai mustikoista, hän ihmetteli takaisin, että minäkö metsässä? Miten minut sinne sai? En edes ole mikään rakennekynsibimbo, enkä juuri meikkaa. Kysyin häneltä toisinaan mökille lähtöä yhdessä, mutta uskoi, etten viihdy siellä. Viihdyn, ja erityisesti viihdyin esim Lapissa poimimassa hillaa teininä. Kävin vilvoittelemassa purossa poimimisen lomassa ja poimin ilman paitaa, kun oli niin lämmin, että hyttyset eivät lennelleet. Tykkäsin siitä metsän vapaudesta, kun kukaan ei nähnyt ja oli hiljaista.

Olen kasvanut omakotiltalossa keskellä metsää, ja suvun mökki korvessa on yhä minulle rakas paikka. Rakastan sienestämistä yli kaiken, kunhan vain tietäisi hyviä paikkoja. En ole poistunut kotoa juuri lainkaan ulkoillakseni sen jälkeen, kun muutin kaupunkiin opiskelemaan. Ulkoilureitti puistossa ei vain ole sama asia.

Olen liian nuori kriteereihisi, eikä minua kiinnosta sitoutuminen juuri nyt, mutta varmasti muitakin on! Kaupungissakin!

Vierailija
52/75 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen täälläkin hakusessa vaellukselle. Oletko kahvikeittotaitoinen? Kylmä eräkämppä odottaa, lämmitetäänkö toisiamme?

Vierailija
53/75 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi vähän epäselväksi miksi haluat juuri parisuhteen, kun et halua jakaa arkeasi, vaan etsit pelkkää retkeilyseuraa. Se leikkaa mahdollisuutesi jo minimiin. Et myöskään halua nähdä vaivaa partnerin löytämiseen hakeutumalla harrastuspiireihin, joten kannattaa varmaan miettiä uudestaan mitä todella haluat.

Vierailija
54/75 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä partneria löydy jos ei halua mennä ihmisten luo, jotka jakavat saman harrastuksen. Luontoihmisiä löytyy luonnollisesti ihmisistä jotka arvostavat luontoa. Henkilökohtaisesti tunnen vain muita parikymppisiä ”city-vihreitä” naisia, jotka harrastavat muiden asioiden ohella luonnossa liikkumista. Itse harrastan tarkalleen ottaen survivalismia, joka tietysti pitää sisällään myös erätaitoja. Marjastan, sienestän ja kerään luonnonyrttejä arkikäyttöön. Metsästäjää tai kalastajaa en välttämättä kelpuuttaisi sillä arvot menisi liikaa ristiin. Silloin kun aikaa on enemmän, lähden patikoimaan tai retkeilemään. Eikä tätä tosiaan arvaisi päältäpäin, sillä en arkena näytä miltään eräjormalta - pitäisi etsiä oikeista piireistä että tulee vastaan. Suurin este on kuitenkin se etten ole tällä hetkellä etsimässä parisuhdetta ja viihdyn retkilläni yksin.

N26

Vierailija
55/75 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi vähän epäselväksi miksi haluat juuri parisuhteen, kun et halua jakaa arkeasi, vaan etsit pelkkää retkeilyseuraa. Se leikkaa mahdollisuutesi jo minimiin. Et myöskään halua nähdä vaivaa partnerin löytämiseen hakeutumalla harrastuspiireihin, joten kannattaa varmaan miettiä uudestaan mitä todella haluat.

Tuntuu siltä että parisuhde voisi olla ajankohtainen. Taihtoisin ihmisen jonka kanssa suunnitella myös tulevaisuutta, koska siellä minulla on koko ajan enemmän aikaa. Arkeni on pitkälle lapsiarjen pyöritystä ja muiden juoksevien asioiden hoitoa. Arkeen osalistumista en sulje pois, vaan mielestäni olisi järkevämpää panostaa vapaa-aikaan ja siitä nauttimiseen. Sen voi nimetä vaikka naispuoliseksi retkeilyseuraksi jos se on sinusta parempi. Olen valmis näkemään vaivaa, mutta en osallistu kursseille, onko tämä niin väärin, että minun pitää miettiä mitä haluan. Olen myös edelleen onnellinen eikä mahdolliselle kumppanilla ole todellakaan mikään kiire.

Vierailija
56/75 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu siltä että parisuhde voisi olla ajankohtainen. Taihtoisin ihmisen jonka kanssa suunnitella myös tulevaisuutta, koska siellä minulla on koko ajan enemmän aikaa. Arkeni on pitkälle lapsiarjen pyöritystä ja muiden juoksevien asioiden hoitoa. Arkeen osalistumista en sulje pois, vaan mielestäni olisi järkevämpää panostaa vapaa-aikaan ja siitä nauttimiseen. Sen voi nimetä vaikka naispuoliseksi retkeilyseuraksi jos se on sinusta parempi. Olen valmis näkemään vaivaa, mutta en osallistu kursseille, onko tämä niin väärin, että minun pitää miettiä mitä haluan. Olen myös edelleen onnellinen eikä mahdolliselle kumppanilla ole todellakaan mikään kiire.

No sitten venaat sinne tulevaisuuteen kun on enemmän aikaa. Ymmärrät varmaan että harva nainen haluaa retkiseuraksi/seksiseuraksi keskelle pöpelikköä, miehen kanssa jota tuskin edes tuntee, vain siksi että on sama harrastus. Jos pelkkää retkiseuraa kaipaa, niin siihen käy miespuoliset kaveritkin.

57/75 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa sitä nyt yhden exsän takia leimataan luomakunnan kaikki miehet😆

Jokainenhan tamplaa sillä tasolla siis erätaitotasolla mikä sattuu olemaan. Saattaa ruveta puhaltamaan kylmä halla leiripaikalla jos jompikumpi yrittää päteä tai aliarvioida.

Jos riidellä haluaa niin kantsiiko sitä metsään mennä tekemään, voihan sen hoitaa kotosallakin? 🙃

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
58/75 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten venaat sinne tulevaisuuteen kun on enemmän aikaa. Ymmärrät varmaan että harva nainen haluaa retkiseuraksi/seksiseuraksi keskelle pöpelikköä, miehen kanssa jota tuskin edes tuntee, vain siksi että on sama harrastus. Jos pelkkää retkiseuraa kaipaa, niin siihen käy miespuoliset kaveritkin.

En venaa sinne tulevaisuuteen, koska minulla on aikaa suhteelle, mutta en halua sitä pääsääntöisesti kaupungissa viettää vaan vaikka mökillä, veneellä, retkillä. Ymmärrät varmasti itsekkin että oletat sanomisistani jotain, mitä sitten esität faktoina. Onko sinulla jokin ongelma sen kanssa että olen päättänyt harkita parisuhdetta? En ole missään välissä sanonut että ensin ei sovi tutustua muualla kuin metsässä. En minäkään tykkää ventovieraiden kanssa retkeillä. Seksiseuraa en hae, sillä sitä saan baareista, kuten olen ilmaissut. Et selvästikkään edes tahdo ymmärtää vaan purkaa pahaa oloasi ja jos olosi siitä helpottuu, niin anna mennä vain.

Vierailija
59/75 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sä nimenomaan naista tarviit? Seksiin vain? Retkiseuraksi käy mieskin. Haluat suunnitella tulevaa, mutta et antaa toiselle mitään minkä varaan perustaa sitä tulevaisuutta (yhteinen arki). Kaiken lisäksi sanot olevasi onnellinen näin.

Vierailija
60/75 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sä nimenomaan naista tarviit? Seksiin vain? Retkiseuraksi käy mieskin. Haluat suunnitella tulevaa, mutta et antaa toiselle mitään minkä varaan perustaa sitä tulevaisuutta (yhteinen arki). Kaiken lisäksi sanot olevasi onnellinen näin.

Hänhän hakee seksiseuransa baarista....millä orastava kinnostus putoaakin pakkasen puolelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi