Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luonnossa viihtyviä naisia?

Vierailija
17.09.2018 |

Olen harkinnut siirtymistä parisuhdemarkkinoille, mutta kumppanin suhteen minulla on muutama kriteeri mikä arvelluttaa. Tahtoisin naisen jonka kanssa retkeillä, ja liikkua luonnossa. Venelyä, mökkeilyä ja telttailemista ym. Tunnen paljon naisia, mutta yksikään heistä ei viihdy luonnossa satunnaisia kävelyretkiä pidempää. Ikää saisi olla noin 25-40. Olenko etsimässä harvinaisuutta?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäi vähän epäselväksi miksi haluat juuri parisuhteen, kun et halua jakaa arkeasi, vaan etsit pelkkää retkeilyseuraa. Se leikkaa mahdollisuutesi jo minimiin. Et myöskään halua nähdä vaivaa partnerin löytämiseen hakeutumalla harrastuspiireihin, joten kannattaa varmaan miettiä uudestaan mitä todella haluat.

Tuntuu siltä että parisuhde voisi olla ajankohtainen. Taihtoisin ihmisen jonka kanssa suunnitella myös tulevaisuutta, koska siellä minulla on koko ajan enemmän aikaa. Arkeni on pitkälle lapsiarjen pyöritystä ja muiden juoksevien asioiden hoitoa. Arkeen osalistumista en sulje pois, vaan mielestäni olisi järkevämpää panostaa vapaa-aikaan ja siitä nauttimiseen. Sen voi nimetä vaikka naispuoliseksi retkeilyseuraksi jos se on sinusta parempi. Olen valmis näkemään vaivaa, mutta en osallistu kursseille, onko tämä niin väärin, että minun pitää miettiä mitä haluan. Olen myös edelleen onnellinen eikä mahdolliselle kumppanilla ole todellakaan mikään kiire.

No sitten venaat sinne tulevaisuuteen kun on enemmän aikaa. Ymmärrät varmaan että harva nainen haluaa retkiseuraksi/seksiseuraksi keskelle pöpelikköä, miehen kanssa jota tuskin edes tuntee, vain siksi että on sama harrastus. Jos pelkkää retkiseuraa kaipaa, niin siihen käy miespuoliset kaveritkin.

En venaa sinne tulevaisuuteen, koska minulla on aikaa suhteelle, mutta en halua sitä pääsääntöisesti kaupungissa viettää vaan vaikka mökillä, veneellä, retkillä. Ymmärrät varmasti itsekkin että oletat sanomisistani jotain, mitä sitten esität faktoina. Onko sinulla jokin ongelma sen kanssa että olen päättänyt harkita parisuhdetta? En ole missään välissä sanonut että ensin ei sovi tutustua muualla kuin metsässä. En minäkään tykkää ventovieraiden kanssa retkeillä. Seksiseuraa en hae, sillä sitä saan baareista, kuten olen ilmaissut. Et selvästikkään edes tahdo ymmärtää vaan purkaa pahaa oloasi ja jos olosi siitä helpottuu, niin anna mennä vain.

Sinä kysyit, ja minä ja muut vastaamme - miksi väännät siitä ongelmaa?

Rautalangasta väännettynä: Viestiesi perusteella sinulla ei ole tarpeeksi aikaa parisuhteelle, koska sellainen vaatii paljon enemmän kuin pelkkää yhdessä retkeilyä. Suurin osa naisista ei ole valmiita kevytsuhteisiin tai mihinkään friends with benefits kyhäelmään. Jos et ole valmis joustamaan periaatteistasi, niin mahdollisuutesi löytää kumppani on melko alhainen.

Vierailija
62/75 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun piireissäni luonnossa viihtyminen, retkeily, vaellukset, mökkeily, purjehtiminen jne. on aivan normaalia enkä tiedä, tunnenkohan yhtäkään naista joka ei tekisi tuollaisia asioita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sä nimenomaan naista tarviit? Seksiin vain? Retkiseuraksi käy mieskin. Haluat suunnitella tulevaa, mutta et antaa toiselle mitään minkä varaan perustaa sitä tulevaisuutta (yhteinen arki). Kaiken lisäksi sanot olevasi onnellinen näin.

Olenko sanonut näin? Tiedätkö että se ainoa "oikea" parisuhdemalli (mitä en ole myöskään sulkenut kokonaan pois), ei todellisuudessa ole mikään oikea eikä väärä, vaan yksi variaatio muiden joukossa.

Vierailija
64/75 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäi vähän epäselväksi miksi haluat juuri parisuhteen, kun et halua jakaa arkeasi, vaan etsit pelkkää retkeilyseuraa. Se leikkaa mahdollisuutesi jo minimiin. Et myöskään halua nähdä vaivaa partnerin löytämiseen hakeutumalla harrastuspiireihin, joten kannattaa varmaan miettiä uudestaan mitä todella haluat.

Tuntuu siltä että parisuhde voisi olla ajankohtainen. Taihtoisin ihmisen jonka kanssa suunnitella myös tulevaisuutta, koska siellä minulla on koko ajan enemmän aikaa. Arkeni on pitkälle lapsiarjen pyöritystä ja muiden juoksevien asioiden hoitoa. Arkeen osalistumista en sulje pois, vaan mielestäni olisi järkevämpää panostaa vapaa-aikaan ja siitä nauttimiseen. Sen voi nimetä vaikka naispuoliseksi retkeilyseuraksi jos se on sinusta parempi. Olen valmis näkemään vaivaa, mutta en osallistu kursseille, onko tämä niin väärin, että minun pitää miettiä mitä haluan. Olen myös edelleen onnellinen eikä mahdolliselle kumppanilla ole todellakaan mikään kiire.

No sitten venaat sinne tulevaisuuteen kun on enemmän aikaa. Ymmärrät varmaan että harva nainen haluaa retkiseuraksi/seksiseuraksi keskelle pöpelikköä, miehen kanssa jota tuskin edes tuntee, vain siksi että on sama harrastus. Jos pelkkää retkiseuraa kaipaa, niin siihen käy miespuoliset kaveritkin.

En venaa sinne tulevaisuuteen, koska minulla on aikaa suhteelle, mutta en halua sitä pääsääntöisesti kaupungissa viettää vaan vaikka mökillä, veneellä, retkillä. Ymmärrät varmasti itsekkin että oletat sanomisistani jotain, mitä sitten esität faktoina. Onko sinulla jokin ongelma sen kanssa että olen päättänyt harkita parisuhdetta? En ole missään välissä sanonut että ensin ei sovi tutustua muualla kuin metsässä. En minäkään tykkää ventovieraiden kanssa retkeillä. Seksiseuraa en hae, sillä sitä saan baareista, kuten olen ilmaissut. Et selvästikkään edes tahdo ymmärtää vaan purkaa pahaa oloasi ja jos olosi siitä helpottuu, niin anna mennä vain.

Rautalangasta väännettynä: Viestiesi perusteella sinulla ei ole tarpeeksi aikaa parisuhteelle, koska sellainen vaatii paljon enemmän kuin pelkkää yhdessä retkeilyä. Suurin osa naisista ei ole valmiita kevytsuhteisiin tai mihinkään friends with benefits kyhäelmään. Jos et ole valmis joustamaan periaatteistasi, niin mahdollisuutesi löytää kumppani on melko alhainen.

En edelleenkään ole sanonut että minulla ei ole tarpeeksi aikaa. Olen ilmaissut että siinä on rajoituksensa ja monet monet samassa tilanteessa olevat ihmiset ovat onnellisesti parisuhteessa. En ole myös sanonut että tahtoisin fwb-säätöä. Olen todennut että yhteiset kiinnostuksenkohteet ovat välttämättömiä ja niin ne ovat joka tapauksessa, oli elämäntilanteeni mikä tahansa.

Vierailija
65/75 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitäkin naisia varmasti on, jotka kaipaavat miesseuraa retkille ja reissuille, ja pitää oman kodin ja elämän eivätkä halua ketään arkeensa sotkemaan.

Käsittääkseni ne naiset vaan ovat usein vähän vanhempia ja eronneita.

Itse taas nimenomaan tykkään matkustaa ja seikkailla luonnossa itsekseni ilman häiriötekijöitä ja tarvetta kompromisseille.

Kumppanista hyötyisi enempi arjessa, kun elämisen kulut puolittuisivat ja saisi säännöllisesti seksiä.

Vierailija
66/75 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun piireissäni luonnossa viihtyminen, retkeily, vaellukset, mökkeily, purjehtiminen jne. on aivan normaalia enkä tiedä, tunnenkohan yhtäkään naista joka ei tekisi tuollaisia asioita?

Sinulla on hienot piirit! Tätähän kysyinkin. Minä en tunnen kuin yhden satunnaisen vaeltajanaisen. Mökkeily on yleistä ja nämä sunnuntaikävelyt, mutta esim telttailu vapaa-ajalla on jo harvinaista. Purjehtiminen olisi hienoa, valitettavasti siitä minulla ei ole kokemusta.

Vierailija
67/75 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sä nimenomaan naista tarviit? Seksiin vain? Retkiseuraksi käy mieskin. Haluat suunnitella tulevaa, mutta et antaa toiselle mitään minkä varaan perustaa sitä tulevaisuutta (yhteinen arki). Kaiken lisäksi sanot olevasi onnellinen näin.

Olenko sanonut näin? Tiedätkö että se ainoa "oikea" parisuhdemalli (mitä en ole myöskään sulkenut kokonaan pois), ei todellisuudessa ole mikään oikea eikä väärä, vaan yksi variaatio muiden joukossa.

Tiedä kuitenkin että suurinosa ihmisistä, naisista, toivoo pitkällä tähtäimellä nimenomaan sitä ”oikeaa”, yleistä parisuhdemallia. Mitä erikoisempaan järjestelyyn tähtäät, sen hankalammaksi deittailu käy. Sanon ihan kokemuksesta, kun itsekin olen kevyt suhteisiin kallellaan.

Vierailija
68/75 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittykää facebookissa ryhmään Vaellussinkut. Suosittelen :)

Vierailija
69/75 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitäkin naisia varmasti on, jotka kaipaavat miesseuraa retkille ja reissuille, ja pitää oman kodin ja elämän eivätkä halua ketään arkeensa sotkemaan.

Käsittääkseni ne naiset vaan ovat usein vähän vanhempia ja eronneita.

Itse taas nimenomaan tykkään matkustaa ja seikkailla luonnossa itsekseni ilman häiriötekijöitä ja tarvetta kompromisseille.

Kumppanista hyötyisi enempi arjessa, kun elämisen kulut puolittuisivat ja saisi säännöllisesti seksiä.

Jokainen kaipaa erilaisia asioita, joita sitten yritämme saavuttaa. On jo paljon että tietää mikä tekee onnelliseksi.

Vierailija
70/75 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edelleenkään ole sanonut että minulla ei ole tarpeeksi aikaa. Olen ilmaissut että siinä on rajoituksensa ja monet monet samassa tilanteessa olevat ihmiset ovat onnellisesti parisuhteessa. En ole myös sanonut että tahtoisin fwb-säätöä. Olen todennut että yhteiset kiinnostuksenkohteet ovat välttämättömiä ja niin ne ovat joka tapauksessa, oli elämäntilanteeni mikä tahansa.

Eli omasta mielestäsi sinulla on aikaa, mutta totuus on että suurimmalle osasta se ei ole tarpeeksi jotta sen varaan kannattaisi perustaa parisuhdetta. Voisit olla edes rehellinen ja sanoa etsiväsi kevytsuhdetta (= arjesta erillään olevaa yhdessä hauskanpitoa, ja sitten seksiä ja sellaista mikä erottaa sen pelkästä kaverisuhteista), jonka varaan ehkä rakentaa parisuhde tulevaisuudessa kun on enemmän aikaa.

Oletko miettinyt miksi nämä ”monet monet samassa tilanteessa olevat” ovat parisuhteessa? Veikkaan että he ovat valmiita panostamaan suhteeseen enemmän kuin sen yhteisen harrastuksen verran. Kun miettii kuinka paljonko työssä käyvällä aikuisella on yleensä aikaa harrastaa niin se on hyvin hyvin vähän.

Vierailija
71/75 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luontoihminen, harmittaa että harvoin pääsen luontoon kun ei ole autoa, on myös huonot jalat, ei pysty lähteä kauemmas vaikka pyörällä ja sukeltaa siitä korpeen. Lähimetsä on ankeaa teollisuusmetsää, puupelto. Eli autokyyti kyllä kelpaisi.

Olen vanhempi mitä etsit, eikä minua taas kiinnosta parisuhde-elämä. Eikä sinuakaan  kiinnosta puoli-invalidi erakko.

Vierailija
72/75 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin haaveeni on, että yöpyisin metsässä. Kunpa siellä vois olla vaikka kaksikin yötä.

Voisin pysyä paikallaankin, kun löytäisin hyvän paikan, vaikka jonkun lammen rannalta.

En siitä kauas menis vaan tekisin siihen majani.

Voisiko olla mitään hienompaa, en usko.

Vierailija
73/75 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän Ap:n pointin hyvin. Hektinen arki vie voimia ja täyspainoinen parisuhde voi viedä liikaa aikaa. Miksi ottaa toinen väkisin siihen työ-lapsiperhe-arkirumbaan, kun on mahdollista jakaa vain yhteinen intohimo luontoon? Minusta tämä on jopa ihan järkevä vaihtoehto kahdelle aikuiselle, joilla on myös omat elämät.

Parisuhteet ovat erilaisia. Osa haluaa heti vakavaa seurustelua ja uusperhekuvion pyörimään, osalle riittää ns. sunnuntaisuhde, jossa jaetaan alkuun vain yhteistä vapaa-aikaa. Itselleni parempi vaihtoehto on jälkimmäinen, eikä tässä ole mitään väärää kun molemmat tietävät missä mennään.

N30

Vierailija
74/75 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli omasta mielestäsi sinulla on aikaa, mutta totuus on että suurimmalle osasta se ei ole tarpeeksi jotta sen varaan kannattaisi perustaa parisuhdetta. Voisit olla edes rehellinen ja sanoa etsiväsi kevytsuhdetta (= arjesta erillään olevaa yhdessä hauskanpitoa, ja sitten seksiä ja sellaista mikä erottaa sen pelkästä kaverisuhteista), jonka varaan ehkä rakentaa parisuhde tulevaisuudessa kun on enemmän aikaa.

Oletko miettinyt miksi nämä ”monet monet samassa tilanteessa olevat” ovat parisuhteessa? Veikkaan että he ovat valmiita panostamaan suhteeseen enemmän kuin sen yhteisen harrastuksen verran. Kun miettii kuinka paljonko työssä käyvällä aikuisella on yleensä aikaa harrastaa niin se on hyvin hyvin vähän.

Veikkaat ja oletat. Olen todallakin valmis panostamaan parisuhteeseen kun olen sellaista valmis harkitsemaan. Minä saan järjestettyä ne aikani sillä tavalla että ne sopii mahdollisimman hyvin mahdollisen kumppanin aikatauluihin. Minulla on toki työni, mutta voin päättää koska työni teen. En etsi kevytsuhdetta ja kai sekin on erikseen sanottava, että olen yhden naisen mies. Totuus on varmasti että suurimmalle osalle, tai edes valtaosalle olen aivan väärä henkilö kumppaniksi, mutta luonnollisesti haen vain yhtä.

Vierailija
75/75 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme