Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä vuoksi kansanedustajien taksin käyttöä paheksutaan niin valtavasti?

Vierailija
17.09.2018 |

Unohtavatko kaikki sen, että mikä on kyseisen edun työllistävä vaikutus taksinkuljettajille?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeassa olet, Jani, mutta toivoisin että minulla itselläni olisi samat etuudet kuin kansanedustajilla. Heidän palkkansa riittäisi varmasti taksikyytien maksamiseen ihan omasta kukkarosta, minun palkallani ei monta taksikyytiä vuoden mittaan ajeta.

Vierailija
2/8 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No työhön liittyvät kyydit ymmärrän vaikka niitä olisi paljonkin. Mutta sen sijaan kyydit jotka ei liity mitenkään työasioiden hoitamiseen on eri asia. Joskus ehkä vaikea vetää täysin rajaa tietysti mikä on työhön liittyvä ja mikä ei, koska kansanedustaja on luottamushenkilö joka voi olla tekemisissä monien eri tahojen kanssa. Mutta jos nyt käy ruokakaupassa taksilla, niin se ei ole työasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taksikyyteihin polttaa vuodessa yli kakskyt donaa veronmaksajien rahoja, se vaan yksinkertaisesti on liikaa. Miksi nää jeppet ei osaa ikinä tyytyä kohtuuteen?

Vierailija
4/8 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ministereillä kyllä vielä ymmärtää, mutta ei rivikansanedustajalla. Ja tähänhän on tulossa muutos. 

Vierailija
5/8 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa Lipposen tila-autoista valittamiselle.

Vierailija
6/8 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mämut työllistää myös. Poliisia ja sosiaalitointa ja muuta.

On vihreä ja ajelee taksilla. Ilmeiseti tekee jonkinsortin vaalityötä samalla kun kertoo niitä homojuttujaan.

Tämä on sitten eka kommenttini tähän Toivolan viimeisimpään taksiajelujuttuun.

Vierailija
7/8 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkaistaanko huomenna kilometrit ja summat päivämäärittäin? 

Vierailija
8/8 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikö paheksutaan? Sinä, minä ja Hentun Liisa maksamme edustajien taksikyydit. Jos he maksaisivat kyytinsä itse, niin asia olisi ihan OK. Ministerithän eivät taksikyytejä tarvitse, koska heillä on talon puolesta auto ja kuljettaja käytössään. Omat reissunsa maksakoot myös itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi