Mies sanoi yhteisen ystävämme tupareissa "Tällä meidän emännällä on sitä paakkelssia täällä ihan omasta takaa varastossa" ja puristi mahaani
Sen jälkeen nauroi omalle jutulleen kuinka se olisi ollut suunnilleen maailmankaikkeuden nokkelin heitto. Muut eivät nauraneet vaan katselivat lähinnä jalkojaan vaivaantuneina.
Ovatko teidän kumppaninne joskus heittäneet jotain täysin tilannetajutonta/mautonta läppää vai olenko yksin tuon juntin kanssa?
Kommentit (6)
Ei, sillä tuollaisen jälkeen nimitys ei olisi kumppani vaan ex-kumppani.
Oliko mies juuri heittänyt jauhot sisään?
Mies tarrasi "rinnoista" (mulla on pienet rinnat) ja tokaisi, että "Sulla ei ole tissejä". Voi juku, kiitti tiedosta. :p
Mun mies sanoi, kun aloitettiin seurustelu, että kukaan aikaisempi seurustelukumppani ei ookaan ollut lihava, kaikki on olleet normaalipainoisia. Teki myös vertailuja muiden asioiden tiimoilta. Kertoi myös edellisen seurustelukumppanin olleen 23- vuotias ja muidenkin 2-kymppisiä. Itse mies oli 44-vuotias. Ihan sama tuo ikä sinänsä, mutta miehelle varmasti ykkösasioita suhteessa, kun pitää erikseen se nostaa esiin.
Vierailija kirjoitti:
Mies tarrasi "rinnoista" (mulla on pienet rinnat) ja tokaisi, että "Sulla ei ole tissejä". Voi juku, kiitti tiedosta. :p
Mulle taas yksi "peräkammarin poika" (kutsui itse itseään näin) tarras tisseistä kännissä ravintolassa ja huusi kavereilleen: -Eiks oo mahtavat andersonit...
En tykänny.
0/5 tälle miesviha-aloitukselle