Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi yhteisen ystävämme tupareissa "Tällä meidän emännällä on sitä paakkelssia täällä ihan omasta takaa varastossa" ja puristi mahaani

Vierailija
17.09.2018 |

Sen jälkeen nauroi omalle jutulleen kuinka se olisi ollut suunnilleen maailmankaikkeuden nokkelin heitto. Muut eivät nauraneet vaan katselivat lähinnä jalkojaan vaivaantuneina.

Ovatko teidän kumppaninne joskus heittäneet jotain täysin tilannetajutonta/mautonta läppää vai olenko yksin tuon juntin kanssa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 tälle miesviha-aloitukselle

Vierailija
2/6 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, sillä tuollaisen jälkeen nimitys ei olisi kumppani vaan ex-kumppani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mies juuri heittänyt jauhot sisään?

Vierailija
4/6 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarrasi "rinnoista" (mulla on pienet rinnat) ja tokaisi, että "Sulla ei ole tissejä". Voi juku, kiitti tiedosta. :p

Vierailija
5/6 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi, kun aloitettiin seurustelu, että kukaan aikaisempi seurustelukumppani ei ookaan ollut lihava, kaikki on olleet normaalipainoisia. Teki myös vertailuja muiden asioiden tiimoilta. Kertoi myös edellisen seurustelukumppanin olleen 23- vuotias ja muidenkin 2-kymppisiä. Itse mies oli 44-vuotias. Ihan sama tuo ikä sinänsä, mutta miehelle varmasti ykkösasioita suhteessa, kun pitää erikseen se nostaa esiin.

Vierailija
6/6 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tarrasi "rinnoista" (mulla on pienet rinnat) ja tokaisi, että "Sulla ei ole tissejä". Voi juku, kiitti tiedosta. :p

Mulle taas yksi "peräkammarin poika" (kutsui itse itseään näin) tarras tisseistä kännissä ravintolassa ja huusi kavereilleen: -Eiks oo mahtavat andersonit...

En tykänny.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä