Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vihaat exäsi uutta puolisoa?

Vierailija
17.09.2018 |

Etenkin, kun erostanne on jo kulunut aikaa ja kyseessä ei ollut lennosta uuteen vaihtaminen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa vaan säälin.

Vierailija
2/10 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska minut jätettiin tämän nykyisen takia, vielä yli 20 vuoden jälkeen olen katkera vaikka esitän muuta exälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. ITse en edes tiedä, mitä nykyisiä exillä on. Ei jaksa kiinnostaa. Ei siis jaksa aiheuttaa vihantunteitakaan.

Vierailija
4/10 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekaantuu tapaani hoitaa ja kasvattaa lapseni.

Jos isä ilmoittaa minulle ettei ota tämä viikonloppu lapsia luokseen niin eukolta tulee viestiä kuinka pska äiti olen kun kiellän lapsia taas tulemasta heille.

Siksi vihaan sitä kun uskoo kaiken sen mitä ukkonsa sille sanoo.

Vierailija
5/10 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa, jostain syystä hän vihaa minua. Tosin exän tuntien en ihmettele, hänellä on tapana laukoa muista naisista juttuja, jotka saa oman kumppanin epävarmaksi.

Vierailija
6/10 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa, mutta en halua olla hänen kännisoittojensa kohde. Siksi olen estänyt. Mua ei kiinnosta exän tekemiset. En edes halua muistaa koko miestä.

Vierailija
7/10 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen, koska hän on kauniimpi ja hoikempi kuin minä. Ei kuitenkaan tyylikkäämpi. On kuulemma parempi kokki ja lapsenikin tykkää hänestä enemmän kuin äidistään :-( Olen masentunut, alko maistuu ja kadun koko eroa. Uusi mies ei olekaan niin ihana kuin alussa luulin ja asuminen yhdessä ahdistaa. Ehkä olisi pitänyt olla vanhassa suhteessa edes varallisuuden vuoksi. Rehellisesti.

Tätä en tietenkään sano kenellekään.

Vierailija
8/10 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyt oletettavasti:

Mies on onnellinen sen nykyisen kanssa ja exän mielestä se on häneltä pois.

Taloudellinen tila muuttunut.

Joutuu kantamaan vastuun yksin, etenkin jos mies tehnyt osuutensa kotona.

Jos on lapsia, syntyy kilpailu siitä, jos lapset tykkäävät tästä uudesta.

Oma ero jäänyt käsittelemättä / on haaveillut vielä paluusta yhteen.

Toinen jatkaa elämäänsä ja itse jäänyt vellomaan katkeruuteen.

Kuitenkin tämä uusi puoliso on aivan syytön vihaan ja yleensäkin huonoon käytökseen. Kasvakaa ihmisenä.

Vierailija
9/10 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa, kun en edes tunne. Olen tavannut kerran yhteisen lapsemme juhlissa ja hyvin tulimme toimeen, mutta ei niin hyvin, että kokisin tarvetta ystävystyä lähemmin.

Vierailija
10/10 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se rakkaus vaan joskus loppuu vuosikymmentenkin jälkeen ja toinen haluaa elämältään jotain muuta. Ymmärrän tavallaan katkeruuden jättäjää kohtaan, uutta puolisoa tuskin on syytä vihata, jos erosta on aikaa.

Ihmiset käyttäytyvät toisinaan oudosti ja näkyy viskaavan sairauden puolelle tilanteissa, joissa se exä onkin löytänyt uuden rakkauden . On alkanut ties mitä vainoamista ja elämän hankaloittamista exien toimesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme