Nää sadesäät, tää kylmyys ja pimeys on ihan KAMALAA!!
Kommentit (161)
Just täydellistä! <3 Ei väsytä, olen energinen. Vasta talvella on pimeää.
Sade on lämmintä <3 ja loppuviikko paistaa aurinko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te keitä sade ei haittaa niin onko teillä jotkut kuravehkeet itsellänne? Mulla ainakin sade haittaa siinä vaiheessa kun vedet tulee tuulipuvusta sisään ja kastun ja palelen.
Ootko sadetakista ikinä kuullut?
Eihän niitä enää juuri edes tehdä aikuisten koossa. Olisin pari kesää sitten ostanut sadeasun mutta kun kolmannessa urheilukaupassa ja toisessa tavaratalossa myytiin ei oota niin luovutin.
???
Jokaisessa urheiluliikkeessä myydään vedenpitäviä ulkoiluasuja, myös aikuisille.
Mulla on urheilukaupasta ostettu tuuliasu mutta ei se rankkaa sadetta kestä. Kevyensade kuuron se pitää mutta ei se tosiaankaan vastaa sadeasua.
No kuule kyllä ulkoiluasuja on aika monenlaisia myös vedenkestävyyden suhteen.
Edelleen näkyy t-paitoja ja shortsejakin kaupungilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te keitä sade ei haittaa niin onko teillä jotkut kuravehkeet itsellänne? Mulla ainakin sade haittaa siinä vaiheessa kun vedet tulee tuulipuvusta sisään ja kastun ja palelen.
Eihän niitä enää juuri edes tehdä aikuisten koossa. Olisin pari kesää sitten ostanut sadeasun mutta kun kolmannessa urheilukaupassa ja toisessa tavaratalossa myytiin ei oota niin luovutin.
???
Jokaisessa urheiluliikkeessä myydään vedenpitäviä ulkoiluasuja, myös aikuisille.
Mulla on urheilukaupasta ostettu tuuliasu mutta ei se rankkaa sadetta kestä. Kevyensade kuuron se pitää mutta ei se tosiaankaan vastaa sadeasua.
Jaa, ai niitä on sitten vedenpitävämpiäkin kuin tämä. Tänäänkin olin ihan läpimärkänä alla olluttta hupparia myöten kun vesi meni läpi asti. Kuinka hyvin sun oma ulkoiluasu pitää vettä?
Vierailija kirjoitti:
Edelleen näkyy t-paitoja ja shortsejakin kaupungilla?
Minäkin käytän vielä sellaisia.
Kaipaan niin kovin valoisuutta ja niitä helteitä. Suomen luonnon ja tottumattomien lemmikki- ja muiden eläinten puolesta olen iloinen, että ne ovat ohi, mutta itselleni se oli parasta aikaa! Kuinka sitä jaksoikaan olla aktiivinen ja ulkona päivät pitkät... Ei auta kuin etsiä uutta motivaatiota ulkoilmaurheiluun ja hyväksyä, että ne parhaat kelit ovat ohi!
Sade ja viilenevät ilmat on ihanaa! Mitä kovemmin sataa, sen parempi. Kesällä oli niin huonot ilmat, että nyt vain nautin.
Ps. Kaikki ei todellakaan tykkää helteistä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ne helteistä kitisijät nauttii nyt näistä pskasäistä!
Eilen oli kyllä tosi hieno ilma pk-seudulla.
Kyllä kiitos nautin. Sadetta on, mutta äsken kävin kaupassa lyhythihaisessa puserossa.
Pyydän, tulisipa tänä talvena oikein kunnon paukkupakkanen -30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???
Jaa, ai niitä on sitten vedenpitävämpiäkin kuin tämä. Tänäänkin olin ihan läpimärkänä alla olluttta hupparia myöten kun vesi meni läpi asti. Kuinka hyvin sun oma ulkoiluasu pitää vettä?
No mun ainakin kestää ihan kaatosadettakin.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan niin kovin valoisuutta ja niitä helteitä. Suomen luonnon ja tottumattomien lemmikki- ja muiden eläinten puolesta olen iloinen, että ne ovat ohi, mutta itselleni se oli parasta aikaa! Kuinka sitä jaksoikaan olla aktiivinen ja ulkona päivät pitkät... Ei auta kuin etsiä uutta motivaatiota ulkoilmaurheiluun ja hyväksyä, että ne parhaat kelit ovat ohi!
Mulla taas päin vastoin. Helteiden aikaan invalidisoiduin täysin. En jaksanut muuta kuin pakolliset työt ja lopun aikaa makasin sängyssä selälläni kylmä kääre otsalla. Ulos menin vain jos oli jotain pakollista menoa tai asiaa.
Nyt kun on syksy niin virtaa riittää. Ulkoilen aktiivisesti joka päivä. Tässä yksikin ilta vierähti ihan käsistä metsässä kävellessä. Ja jösses sitä rästitöiden määrää joka on tekemättä kun kuukauteen ei jaksanut mitään tehdä!
Minusta on ihanaa, kun iltaisin on pimeää. Tykkään lähteä lenkille viileässä ja hämärässä paljon mieluummin, kuin valoisalla ja kuumassa. Sadepäivinä nautin siitä, ettei ole pakko tehdä mitään: laittaa kynttilät palamaan, kääriytyy vilttiin, laittaa hyvän sarjan pyörimään ja neuloo. Nautin todellakin syksystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään - siis mikään - ei ole niin kamala kuin hiostava sadetakki!
Miten te helteenvihaajat kestätte hikoilua kumipuvussa mutta ette ihanaa kesähellettä?? Silloin voi sentään olla puolialasti ja ottaa vastaan tuulenvirettä iholle.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihanaa, kun iltaisin on pimeää. Tykkään lähteä lenkille viileässä ja hämärässä paljon mieluummin, kuin valoisalla ja kuumassa. Sadepäivinä nautin siitä, ettei ole pakko tehdä mitään: laittaa kynttilät palamaan, kääriytyy vilttiin, laittaa hyvän sarjan pyörimään ja neuloo. Nautin todellakin syksystä.
Varmaan höyryävä teekupponen myös pöydällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???
No mun ainakin kestää ihan kaatosadettakin.
Minkä merkkiset kamppeet sulla on? Mulla on Puman tuulitakki ja Rukkan housut eikä ne kestä yhtään rankkasadetta, läpi menee heti. Kuukausi sitten olin kuin uitettuna kun kävelin 20 min matkan iltavuorosta ja vettä tuli niskaan kuin saavista kaatamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan höyryävä teekupponen myös pöydällä?
Viinilasillinen.
Vierailija kirjoitti:
No tämän on kerta kaikkiaan pakko olla jo parodiaa. Vilttikin mainittiin!
On ollut kuivin ja valoisin syksy vuosiin!