Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa tapailua ei enää olisi suotavaa tavata muita?

Vierailija
16.09.2018 |

Jos siis seurustelusta ei sinänsä ole sovittu? Mielipiteitä?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis suurin rikehän on mustasukkaisuus, jotenka tapailkaa vaan rauhassa toisia ihmisiä, myös vastakkaista sukupuolta olevia, suhteen kestosta ja vakavuudesta riippumatta.

Vierailija
2/40 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailen yhtä kerrallaan. Jos olen yhdestä kiinnostunut niin en tapaile muita samaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta asiasta on hyvä sopia, ettei tule väärinkäsityksiä. Todennäköisesti ainakin toinen osapuoli silloin sallii itselleen enemmän kuin tapailukumppanilleen. Miksi asiasta ei voisi keskustella?

Mutta jos joku rajapyykki pitäisi määritellä, niin mielestäni se on seksin harrastaminen.

Vierailija
4/40 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei ole mitään sovittu, toinen voi käydä painamassa jotakuta ja sitten oot kyllä rikki. Puhun kokemuksesta.

Vierailija
5/40 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitte ku sovitaan että seurustellaan. Tapailu ei ole seurustelua.

Vierailija
6/40 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tätä samaa jankkausta. Eivätkö ne muut nyt jää luonnostaan, kun molemmilla on aito kiinnostus toisiaan kohtaan?

Vierailija
7/40 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun on astutus tapahtunut jonkun toisen kanssa.

Vierailija
8/40 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jäävät. Itse en tuhlaisi aikaani keneenkään, jonka kanssa ei varsin pian kehity molemminpuolinen ihastus ja tapailu muutu seurusteluksi ilman erityisempää sopimista. Arpojat ja monen tapailijat eivät ole tosissaan kenenkään kanssa.

Vierailija
9/40 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jäävät. Itse en tuhlaisi aikaani keneenkään, jonka kanssa ei varsin pian kehity molemminpuolinen ihastus ja tapailu muutu seurusteluksi ilman erityisempää sopimista. Arpojat ja monen tapailijat eivät ole tosissaan kenenkään kanssa.

Mistä sinä sen tiedät, että toinenkin osapuoli on niin ihastunut? 

Vierailija
10/40 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herää kysymys että miksi sitten aletaan edes suhteeseen jos muiden pyörittely koetaan niin kiinnostavana että se luvataan lopettaa vasta siihen seurustelun rajapyykkiin? Kyllä itellä huomio kiinnittyi vain ja ainoastaan siihen tulevaan seurustelukumppaniin heti tutustumisesta asti.

Vierailija
11/40 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan tapailin muitakin kunnes huomasin rakastavani tulevaa miestäni. Mies toimi samoin. Sitten ei tehnytkään mieli muualla huidella, kummankaan.

Vierailija
12/40 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kiinnostunut toisesta ehkä parisuhdemielessäkin? Kun aletaan viettää aikaa lähemmin kuin muodollisen pikahalauksen verran tavatessa? Minulla ainakin loppuu kaikki haluat tavata muita, kun kiinnostun jostakusta. Jos toinen tapailee vielä muita, niin tämä kyllä kertoo minulle, ettei ole kiinnostunut minusta.

Vierailija
13/40 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina tätä samaa jankkausta. Eivätkö ne muut nyt jää luonnostaan, kun molemmilla on aito kiinnostus toisiaan kohtaan?

Näimpä! Ei anna kovin korkeita ennusteita suhteen tulevaisuudelle jos ensitöikseen täytyy alkaa teroittamaan sille toiselle osapuolelle että ymmärtäähän se nyt olla painamatta muita :D

Vierailija
14/40 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaa...blaa...blaa...

Vierailija
15/40 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herää kysymys että miksi sitten aletaan edes suhteeseen jos muiden pyörittely koetaan niin kiinnostavana että se luvataan lopettaa vasta siihen seurustelun rajapyykkiin? Kyllä itellä huomio kiinnittyi vain ja ainoastaan siihen tulevaan seurustelukumppaniin heti tutustumisesta asti.

Mutta eikö Ap juuri peräänkuluttanut tuota, että milloin suhde on jo niin pitkällä ("alkanut") ettei enää ole ns. sinkku. - Tulisi itselläni ainakin hieman paineita treffeille jos heti ensimmäisten tai vaikka jo toisien treffien jälkeen pitäsi tietää, että tämän ihmisen kanssa haluan varmasti jatkaa yhdessä parikuntana. Mutta, ehkä minä vain olen hitaampi ns. syttymään, tai korjaan: paremminkin kiintymään.

Vierailija
16/40 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö Ap juuri peräänkuluttanut tuota, että milloin suhde on jo niin pitkällä ("alkanut") ettei enää ole ns. sinkku. - Tulisi itselläni ainakin hieman paineita treffeille jos heti ensimmäisten tai vaikka jo toisien treffien jälkeen pitäsi tietää, että tämän ihmisen kanssa haluan varmasti jatkaa yhdessä parikuntana. Mutta, ehkä minä vain olen hitaampi ns. syttymään, tai korjaan: paremminkin kiintymään.

No ei tietenkään tarvii hätäillä sen virallistamisen kanssa mutta ei tarvii hyppii muissakaan

Vierailija
17/40 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa on siitä, että asiasta puhutaan? Miksi sitä pitää niin kovasti vastustaa? Aina on parempi tietää kuin olettaa ja toivoa.

Vierailija
18/40 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sanoo niin

Ohis

Vierailija
19/40 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kanssani olevat miehet tietävät, olenko kiinnostunut vai ei. Pelkkä jutustelu ja ulkona käynti ei ole muuta kuin treffailua. Tokat treffit voi olla sen odottelua, että oppii tuntemaan vähän enemmän, ehkä myös, jos tulisi kipinää. Eka suutelu ja halailu voi olla kokeilua, onko kemiaa.

Siinä vaiheessa kerron jo suoraan, jos tästä ei tule kaveruutta kummempaa. Jos löydän sellaisen joka kiinnostaa enemmän, sanon, että ajattelin etten tapaisi muita, vaan haluaisin sinun kanssa katsoa mihin tämä johtaa.

Jos mies sanoo samaa, hyvä niin. Jos ei, se loppuu siihen, hän ei sitten ole minusta niin kiinnostunut.

Vierailija
20/40 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa, kun se toinen on vienyt niin jalat alta, että muut eivät yksinkertaisesti kiinnosta. Omalle kohdalleni tuollaisia ihmisiä sattui harvemmin kuin kerran vuodessa, mutta eipä liioin ollut muutenkaan treffeille vonkaajia, kun en ollut missään virtuaalipalvelussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän