Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana Estelle taas iloisena ja innokkaana

Vierailija
16.09.2018 |

Onkohan tällä lapsella koskaan huonoa päivää?

https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000005830302.html

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

teennäiseksi pakotettu edustuslapsi typerältä muka niin ihanalta Viktuuuuuuuuuuuuurialta!!Argggh että mä inhoon koko tota kuningasperhettä mut varsinkii noita kahta!

Vierailija
2/10 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus vie kalatkin vedestä. Antaa lapsen edustaa, ei se ole sinulta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmaan ole huonoa päivää!! Ei olisi meilläkään jos olisi millä mällätä!!! Lapseni on muuten ihan estellen näköinen, niin että oho, olen aina katsonut että miten toi Victorian lapsi on ihan mun lapsen kopio, mun lapsi on kylläkin puoli vuotta vanhempi. Voisi olla ihan yhtä hyvä edustuslapsi!!!!

Inhoan maailman eriarvoisuutta.

Vierailija
4/10 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä suloinen. Oikea mallilapsi. Varmasti on huonoja päiviä, muttei julkisuudessa. en usko että pientä lasta voi mitenkään pakottaa edustamaan iloisesti. Pakotettu lapsi olisi synkeä ja lannistettu, tai sitten haistattaa pitkät edustustehtäville, kuten leonore :D

Vierailija
5/10 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

teennäiseksi pakotettu edustuslapsi typerältä muka niin ihanalta Viktuuuuuuuuuuuuurialta!!Argggh että mä inhoon koko tota kuningasperhettä mut varsinkii noita kahta!

Inhoat 6-vuotiasta lasta? Joka on iloinen kun on kivaa ajanvietettä? Hankkiudu hoitoon, oikeasti. Ei ole terveellistä eikä normaalia tuommoinen. Sä oot varmaan niitä naapuruston ilonpilaajalastenvihaajia jotka ei kestä lasten ääniä ja iloa yhtään, ärhentelee turhasta ja pelottelee lapsia. Ja mikä helvetin "teennäiseksi pakotettu"?? 😃 Jännä kun mun sisarusten tavislapset on iloisia ja hymyilee yleensä joka päivä, varsinkin silloin kun on kivaa ja mieluista tekemistä, niinkuin Estellellä kuvissa oli.

Vierailija
6/10 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nätti! Enemmän Danielin näköinen. Toivottavasti myös av-mammat vie lapset liikuntaan. Liikunta ei maksa mitään ja pysyy terveenä.

Vierailija
7/10 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhoat 6-vuotiasta lasta? Joka on iloinen kun on kivaa ajanvietettä? Hankkiudu hoitoon, oikeasti. Ei ole terveellistä eikä normaalia tuommoinen. Sä oot varmaan niitä naapuruston ilonpilaajalastenvihaajia jotka ei kestä lasten ääniä ja iloa yhtään, ärhentelee turhasta ja pelottelee lapsia. Ja mikä helvetin "teennäiseksi pakotettu"?? 😃 Jännä kun mun sisarusten tavislapset on iloisia ja hymyilee yleensä joka päivä, varsinkin silloin kun on kivaa ja mieluista tekemistä, niinkuin Estellellä kuvissa oli.

Jep, ei voi ymmärtää. Minusta on ihanaa katsoa ikkunasta kun naapurin suloinen pieni lapsi hihkuu innoissaan ajaessaan potkupyörällään. Miten musta mieli pitää olla että näkee lapsen ilon ärsyttävänä?

Vierailija
8/10 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei sairastu syömishäiriöön tai muihin mielen sairauksiin.

Vierailija
9/10 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan piste i:n päälle, että Danielin nimikkojuoksukilpailun numerolapuissa oli kuninkaallisten rakastaman H&M:n logo.

Toiset lapset ne juoksentelevat ja toiset ompelevat.

Vierailija
10/10 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria ja Daniel on niin samannäköisiä etten tiedä kumpaa Estelle muistuttaisi enemmän.

Ihana lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän