Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen eronnut 43 v nainen. Tinder kohotti itsetuntoni

Vierailija
16.09.2018 |

Rekisteröidyin. Sain välittömästi parissa päivässä 1000 tykkäystä. Ekoilla treffeillä eka tindermies ihastui palavasti. Ollaan nähty nyt kaksi kertaa ja vihjasi jo että voin alkaa siirtää jo tavaroita sisään. Haluaa nähdä joka päivä. Soittelee. Lähettää viestejä. Kohtelee kuin prinsessaa.

Saan järjettömästi treffipyyntöjä. Miehet kehuu söpöksi. Kaunottareksi.

Ihmeellisintä on., että taso on kova. Komeat. Koulutetut ja varakkaat pyytää treffeille. Soittavat ja haluavat tutustua. Kaikki tähänsaakka ovat haluneet nähdä ja tavata.
Paljon on tosin varattuja ja seksin vonkaajia. Mutta myös yllättävän paljon tosi kivoja miehiä.

Tuo on ihan puppua että keski-ikäinen nainen ei kelpaa. Mulla lisäksi kaksi lasta ja ikä ja tiedot kerrottu tarkkaan.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Miksköhän tällaisella huomattavasti nuoremmalla naisella ei sitten käy flaksi? -_-

Vierailija
22/32 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies. Hoh hoijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/32 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehee arvatkaa vaan onko totta😊 siksi tää palsta on hauska että ei pidä uskoa mitä ihmiset täällä puhuu, uskoni ihmisten hyvätahtoisuuteen on palanut. Samoin se. Että aina on aikaa löytää rakkaus, keski-ikäinen nainen voi olla myös haluttava, AV palstan totuudet eivät aina pidä paikkaansa

Noh, eipäs nyt heittäydytä ilkeäksi tai sarkastiseksi. Jos joku väittää ettei keski-ikäinen nainen voi olla haluttava niin silloin on kyseessä epäilijän elämänkokemuksen puute. Vaikka kuinka oon Hopeakettu niin kyllä noi keski-ikäiset naiset osaa olla sellaisia että ei haluttavuudesta ainakaan jää homma kiinni :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
24/32 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerronpa vielä senkin että tää eka Tindermies sanoi, että hän halusi heti treffeille että hän ehtii ensin mut napata, kun ehdotti tapaamista kun olin just ladannut ton sovelluksen ja mulla ei ollut vielä kaikkia tietoakaan edes laitettu. Kertoi tämän ekoilla treffeillä. Voiko tosta Tinderistä nähdä siis milloin olen liittynyt. Kun en kehdannut kysyä sitä mieheltä

Vierailija
25/32 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuota tinderiä sortata.? Esim juuri liittyneet jne?

Vierailija
26/32 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. 0/5. Sanan taso käyttäminen paljastaa vanhan tasoteoreetikon.

Vierailija
27/32 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet eronnut, vaikutat aika hyvältä vaimolta?

Vierailija
28/32 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehee arvatkaa vaan onko totta😊 siksi tää palsta on hauska että ei pidä uskoa mitä ihmiset täällä puhuu, uskoni ihmisten hyvätahtoisuuteen on palanut. Samoin se. Että aina on aikaa löytää rakkaus, keski-ikäinen nainen voi olla myös haluttava, AV palstan totuudet eivät aina pidä paikkaansa

Noh, eipäs nyt heittäydytä ilkeäksi tai sarkastiseksi. Jos joku väittää ettei keski-ikäinen nainen voi olla haluttava niin silloin on kyseessä epäilijän elämänkokemuksen puute. Vaikka kuinka oon Hopeakettu niin kyllä noi keski-ikäiset naiset osaa olla sellaisia että ei haluttavuudesta ainakaan jää homma kiinni :)

Kuules. Minä siteerasin vain mitä skeidaa saa täällä palstalla lukea. Se ei ollut minun mielipiteeni. Sisälukutaitoa. Kiitos

Vierailija
29/32 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Rakkaus loppui. Mies juo. Tupakoi. Lihonut. Ei pidä itsestään huolta. Potenssiongelmaa. Vaikka mitä.

Minulle seksi tärkeää. Urheilu ja liikunta tärkeää. Terveet elämäntavat tärkeää. Raittius tärkeää. Oma naiseus tärkeää

Lisäksi pistän vielä yhden asian mitä tällä palstalla ei kanssa uskota: mieheni vei neitsyyteni. Ja uskollinen olen ollut tän kakskyt vuotta. Suoraan olen sen tindermiehille kertonut kun ollaan puhuttu myös näitä asioita. En enää jaksa nelikymppisenä ujostella, ryhdyn suhteeseen vain miehen kanssa joka haluaa ja pystyy seksiin

30/32 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuules. Minä siteerasin vain mitä skeidaa saa täällä palstalla lukea. Se ei ollut minun mielipiteeni. Sisälukutaitoa. Kiitos

Ok :D  Itsekin olen kyllä ihmetellyt vastaavia tarinoita :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
31/32 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Miksköhän tällaisella huomattavasti nuoremmalla naisella ei sitten käy flaksi? -_-

Kultapieni. Ja sun ikäkö tekee susta automaattisesti haluttavan?

Mua on haukuttu usein Milffiksi. Ja miehet katselee. Toi Tinder oli vaan sellainen tajunnan räjäyttävä juttu että tajusin että olen haluttava. Ehkä mulle se miesten tuijottelu on niin arkipäivää ja merkityksetöntä että sitäbei tajuavettä ei ne miehet kaikkia naisia katsele. Vaan haluttavia. Sori siitä.

Vierailija
32/32 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Rakkaus loppui. Mies juo. Tupakoi. Lihonut. Ei pidä itsestään huolta. Potenssiongelmaa. Vaikka mitä.

Minulle seksi tärkeää. Urheilu ja liikunta tärkeää. Terveet elämäntavat tärkeää. Raittius tärkeää. Oma naiseus tärkeää

Lisäksi pistän vielä yhden asian mitä tällä palstalla ei kanssa uskota: mieheni vei neitsyyteni. Ja uskollinen olen ollut tän kakskyt vuotta. Suoraan olen sen tindermiehille kertonut kun ollaan puhuttu myös näitä asioita. En enää jaksa nelikymppisenä ujostella, ryhdyn suhteeseen vain miehen kanssa joka haluaa ja pystyy seksiin

Ja joku peräkammarin aseksuaali juoppo lihava tupakoija siellä alapeukuttaa😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan