Mun mies on alkanut kaljuuntua. Ahdistaa.
Kommentit (55)
Miehelläni, 35 vuotta, on kiiltävä päälaki ja pitää hiuksensa tosi lyhyenä, siis muutaman millin mittaisena. Hänellä on hyvänmallinen kallo, joten on ihan ilo silmälle! Onneksi se ihminen ei muutu vaikka tukka lähtee!
Hiustenko takia miehesi kanssa olet?
Oma mieheni käyttää jotain Bio Plusan päänahkaan laitettavaa hoitoainetta joka kuulemma on hidastanut hänen hiustenlähtöään (on harventunut myös pikkuisen).
ajelee siksi loputkin hiukset pois ja jättää ihan millin siilin. sopii hänelle tosi hyvin ja mies on tosi seksikäs :)
Ja alkaa olla mulle todella iso ongelma. Vaikuttaa jopa seksiin, ei haluta enää... Kai mä olen ihan idiootti. En vain voi fiiliksille mitään.
OLen yrittänyt puhua miehelle, että kokeilis jotain hoitoja muttei suostu. Mulle se kyllä heti huomauttelee jos pikkasen vatsa pömpöttää.
Olis tosiaan pitäny kattoo sitä appiukkoa vähän tarkemmin.
sitä on vaan sitten syötävä loppuelämä jos haluaa että ne hiukset pysyvät päässä, kun lopettaa lääkkeen syömisen niin hiukset lähtevät pois.
Jopa ongelman pukkas.......
Syödä nyt loppu elämä jotain mömmöö että päässä pysyy ehkä 3 karvaa enemmän... Avot!
Vierailija:
olisit katsonut sen isää, kun miestä valitsit..:-)Mun miehen ohimot ovat kohdallaan, mutta pääalaki harvenee kovaa tahtia. Ikää 40 v.
Jospa annat miehes kaljuuntua ihan rauhassa ilman mitään ihmelääkkeitä ja haet itelles jotaki mömmöjä ...ilopillereitä. Taitaa sun elo olla aika täydellistä jos tässä on ahdistuksen paikka?
Voi kerta kaikkiaan. Mieheni isä on aivan kalju, miehelläni olisi paksut hiukset mutta hän ajaa ne aina noin millisiksi. Ja on hyvän näköinen. En ole ikinä edes ajatellut että tuollainen asia voisi ahdistaa. Ne on elämän tosiasioita jotka vain pitää hyväksyä ja jos itsetunto on kohdallaan, ei ongelmaa ole. Tosiaan oletko sitten itse niin täydellinen? Joku sanoi hyvin että eipä se ihminen muutu vaikka tukka lähtis. Aika pinnallinen akka olet ap! Todella!!!!!!!!
Ja todellisen ahdistuksen kokeneena, et viitsisi tuollaisen asian puitteissa puhua ahdistuksesta, mielestäni se sana kuuluu TODELLISTEN ongelmien yhteyteen.
- turha katsella appiukkoa kun ei hyödytä mitään! Kannattaa katsella anopin veljiä, sieltä sen geenin huomaa jos mistä....
Ja jos kerran kaljuuntuu mitä sitten? Järki ja tukka ei pysy samassa päässä:) Sellainen on kaamee näky jos yrittää " peitellä" kaljua pitkillä haivenilla...
Jos alkaa kaljuuntua, eikun kaikki pois vaan ja kyllä on paljon paremman näköistä.
Eräällä sukulaismiehelläni on tuo sairaus/hormonihäiriö ja häneltä lähtivät KAIKKI karvat JOKA PUOLELTA. Mutta eipä tuo näytä vaimoaan eikä itseään haittaavan. On niin positiivinen tyyppi että ei antaisi tuollaisen pilata elämäänsä.
Ja se tarkoitti todella KAiKKI karvat: silmäripset, kulmakarvat jne. Mieti ap sitä!
Meillä on niin paljon enemmän pelissä kuin yhdet hiukset...
" Siis miehen äidin isää, kalju periytyy sieltä"
Miehen äiti ei ole voinut periä kaljuusgeeniä isältään, vaan äidiltään!
Ja jos taas katson oman mieheni tukkaa, katson anoppini isää.
t.11
ps. onneksi omalla isällä vahva paksu tukka
olisit katsonut sen isää, kun miestä valitsit..:-)
Mun miehen ohimot ovat kohdallaan, mutta pääalaki harvenee kovaa tahtia. Ikää 40 v.