Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkuveli teki itse*u*han, ja joku kuvasi sen - Jannica, 30, kertoo surusta, jota videon riepottelu somessa syvensi: ”Mitä jos siinä olisi joku sulle rakas?”

Vierailija
16.09.2018 |

Syyskuun neljäntenä päivänä Lahdessa paloi asunto. Asuntopalon yhteydessä 26-vuotias mies hyppäsi kuolemaansa kuudennen kerroksen parvekkeelta. Videot tapahtumista levisivät nopeasti internetin vääräleukojen kommentoitaviksi.

Mies oli Jannican 26-vuotias pikkuveli Jim. Joku oli kuvannut tapahtumat, ja video lähti leviämään verkossa.

Video keräsi runsaasti pilkkaa, ja sitä näytettiin muun muassa Jannican kuudesluokkalaiselle pikkusiskolle.

Jannica, 30, haluaa muistuttaa internetin irvailijoita, että jokainen ihminen on jollekin rakas.

Kommentit (121)

Vierailija
121/121 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ketään rakasta, joten en osaa samaistua. Siellä kuoli joku, Intiassa kuolee koko ajan joku jne. Ketä kiinnostaa?

Tuo on just sitä hyvän ja pahan kiertämistä. Kun oot saanut pahaa kohtelua, niin levität sitä myöskin eteenpäin. Jos saat hyvää ja oikeudenmukaista kohtelua, levität sitä eteenpäin. Täysin inhimillinen luonnonlaki, johon auttaa tuossa toisessa kommentissakin mainitut pienetkin asiat, kuten pitää vaikka sitä ovea auki jollekkin sitä tarvitsevalle. Olen minäkin ollut lapsuudelleni katkera, ja depis on ajoittain estänyt välittämästä muista ihmisistä, mutta katkeruus ei ole ainakaan ollu se voima mikä on auttanut ylös mistään suosta, vaikka ajoittain siinä on tullut piehtaroituakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi