Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nettideittipalvelusta voisi helpoiten löytää tavallisen miehen?

Vierailija
16.09.2018 |

Nyt sais loppua sinkkuus.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tavalliset miehet kelpaa kenellekään naiselle nykypäivänä, koska naisten käsitys siitä mikä on tavallinen on vääristynyt.

Miten muka vääristynyt? En minä ainakaan etsi rikasta, koska en ole sellainen itsekään. Enkä "statusta" mitä se lieneekään. Normaalia, tavallista miest, komea ei tartte olla. Naisten kans toivo osaavan olla myös kaveri. Se yksi harvoja vaatimuksia.

Olet tainnut ymmärtää hiukan väärin, ei naisen tarvitse olla rikas etsiäkseen rikasta miestä. Pikemminkin päinvastoin.

Ja tuosta sinun "yhdestä harvasta vaatimuksesta" ei kyllä saanut mitään selvää.

Vierailija
42/64 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nehän on tavallisia pullollaan kaikki. Miksi ihmeessä haluat tavallisen? Oma kumppanini ei ole tavallinen vaan erikoisen ihana.

Tavallisella tarkoitan, että tyyppi ei ole mikään pervo tai hullu. Ulkonäkökriteereitäkään ei ole, mutta tottakai miehen pitää kolahtaa.

-ap

Mitä tämä "hullu" tarkalleen ottaen tarkoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täältä! 36v lapseton pitkä mies: Tomilainen@luukku.com

44/64 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tee asioista liian hankalia, Tinderi, suomi24treffit ja Happypancake toimintaan. Useampi tuhat uroota on sulle siellä tyrkyllä :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
45/64 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
46/64 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin sielunkumppanini Eliittikumppaneista. Olin pyörittänyt tinderiä ja käynyt lukemattomilla treffeillä kolmisen vuotta...pettymys pettymyksen perään.

Olin jo luovuttanut, mutta päätin kokeilla  vielä eliittikumppania, koska  sovellus on maksullinen ja se todennäköisesti karsii pahimmat luuserit.

Vierailija
47/64 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin fiksun e-kontaktista, muutaman kympin maksoi jäsenyys, jota en kerinnyt edes kokonaan käyttää.

Vierailija
48/64 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo näitä jotka "löysivät" parin maksullisesta palvelusta. Todennäköisesti ovat noilla töissä.

Varsinkaan naisena ei kannata maksaa senttiäkään. Itse laiton vaan ilmoituksen, kävin kahvilla ja sillävälin oli jo tullut 80 viestiä. Sieltä sitten menin treffeille mukavan, komean ja varakkaan kundin kanssa ja nyt ollaan kihloissa. 

Olen aika tavallisen näköinen ja hoikka. Käyn salilla ja saliselfieitä laitoinkin tuohon profiiliin.

Vierailija
49/64 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni erottui muista olemalla vaan aidosti oma itsensä, ilman mitään laskelmointia ja erottautumisyrityksiä. Jos on sulle oikea tyyppi toisessa päässä, omana itsenä olo on ainoa mitä tarvitaan. Puhu kuin ihminen ihmiselle.

t. pancakesta miehen löytänyt nro 32

Sehän se on monella ongelmana, kun ei uskalleta olla omia itseä ja ilmoituksessa on vain ne tavalliset "olen sosiaalinen, huumorintajuinen ja tulen toimeen erilaisten ihmisten kanssa". Kaiva siitä sitten persoona esiin.

Vierailija
50/64 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan tinderiä kokeile. Jouduin monen tosi lipevän pelimiehen uhriksi. Aluksi ne ovat todella mukavia ja tietävät tarkalleen mitä asioita sanoa. Yhteistä näissä sitten oli että ekan seksikerran jälkeen niistä ei kuulunut yhtään mitään.

Ei edes auttanut valita niitä kenellä oli tavallinen ulkonäkö. Ihan sama lopputulos. Ulkkarit olivat kaikista pahimpia, varsinkin ne afrikasta kotoisin olevat.

Vierailija
51/64 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä vitsi?

Nettideittipalvelu, normaali jne..

Vierailija
52/64 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä vitsi?

Nettideittipalvelu, normaali jne..

Mikä tuossa on sun mielestä vitsi?

Vierailija
53/64 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihatiski.fi

Vierailija
54/64 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne ole lainkaan nettideittipalveluissa.

Vierailija
55/64 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin nettitreffeillä vuosien aikana useitten tavallisten miesten kanssa. Muutaman kanssa tapasin vain kerran, kahden kanssa useamman. Mitään suhdetta ei muodostunut, ei vaan herännyt oikeaa fiilistä. 

Lopulta päädyin treffeille puolituttavan miehen kanssa ja tämä asia on mullistanut koko elämäni hyvällä tavalla.

Vierailija
56/64 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siitä vasta ollut joku tutkimus, että suurin osa parisuhteista alkaa nykyään netin kautta? Ja täällä sitten menneisyyteen humahtavat naureskelevat nettideitille. En tiedä käyttekö te ohjaajat nykyään ulkona, mutta ainakin naiset ovat nykyään lähes kaikki baareissa "kavereiden kanssa tanssimassa" ja kuntosalilla vaan treenaamassa. Ihan turha siihen on väliin survoa. Joten monille se nettideitti on myös ainoa mahdollisuus.

Tietenkin tämä on erittäin surullinen tilanne niille miehille, joilla ei ulkonäkö oikein riitä näihin nettihommiin. 

Vierailija
57/64 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin happypancakesta kivan miehen. Sain siellä myös viestejä useammalta ihan kivalta joissa ei myöskään ollut mitään vikaa. Miehellä oli ilmoitus myös suomi24 treffeissä joten samat ihmiset voi olla monessa paikassa.

Tuohan se vähän miehenä on ongelma, että vaikea erottua niistä muista miehistä kun naisille tulee paljon viestejä. Tai oletan näin, koska harvoin naiset vastaa viesteihin. Olen itsekin tuolla happypancake, joten siitä varsinkin kokemusta.

Osaat ihan varmasti naisen profiilista itsekin arvioida, saako hän paljon viestejä vai ei. Jos kirjoitat naiselle, jolle muutkin miehet kirjoittelevat, niin erottautuminen on vaikeaa. Jos haluat erottautua, kirjoita naiselle jonka profiilista päättelet, että hän ei varmaan kovin paljon viestejä saa.

Ei ne kedon rikkakas...köh...villiruusutkaan suostu vastaamaan, koska kuvittelevat heillä olevan mahdollisuuksia niihin mallipojuihin tai heidän kuvillaan tehtyihin feikkiprofiileihin. Olen alkanut miettiä, että millaisen prinssin reilusti ylipainoinen yh tai lapseton 30+ nainen oikein kuvittelee löytävänsä jos tähän mennessä ei ole vielä tärpännyt.

- ohis

Mikä vika on lapsettomissa 30+ naisissa? Eivät kaikki halua lapsia. En ole ikinä ajatellut, että lapset olisivat plussaa siirtomarkkinoilla.

Vierailija
58/64 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä ihan sattuman kauppaa missä ja kenet kohtaa netissä! Mulla aikoinaan ilmo suomi24lla ja sieltä vuoden verran löytyi julkisille kahvitreffeille kuusi miestä (lähes kaikki eronneita ja katkeria exilleen, pari heistä muuten ihan mukavan oloista, mutta ei iskenyt), siellä myös moni sexihakupäällä olevaa kokeilivat onneaan, mutta oma tavallinen kultani löytyi lopulta toiselta netti-ilmosivulta, johon vielä päätin laittaa yhden brutaalin rehellisen parinhakuilmon ennen kuin lopetan koko yrityksen. Hän oli 1. krt nettihakupäälläsivulla ja laittoi minulle ensimmäisen ja ainoan vastauksensa ja se oli siinä. Sattumaa ja hyvää onnea, jos haku onnistuu. Tsemppiä!

Et sitten viitsinyt kertoa mikä toinen "netti-ilmosivu" sitten oli josta löysit puolisosi? Vai säästeletkö apajaa itsellesi pahan päivän varalle?

No kylläpäs sitä nyt viisastellaan... En laittanut sivun nimeä, kun en sitä enää edes muista. Mutta mun pääpointtini oli se, että ihan sama millä saitilla se sun ilmosi on, jos se "oikea" vastaa, niin hän vastaisi, vaikka ilmoittelisit grönlantilaisessa paikallislehdessä. Laita monta oman tyylistä ilmoa monelle eri saitille vähän niin kuin siimoja veteen ja sitten odotat nappaako vai ei. Mutta sitä oikeaa ei sitten välttämättä tule vastaan, jos ei ole tullakseen. Kuten sanoin jo edellä, sattuman kauppaa ja onnenpeliä, jos onnistaa. Tsemppiä edelleen!

Vierailija
59/64 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin happypancakesta kivan miehen. Sain siellä myös viestejä useammalta ihan kivalta joissa ei myöskään ollut mitään vikaa. Miehellä oli ilmoitus myös suomi24 treffeissä joten samat ihmiset voi olla monessa paikassa.

Tuohan se vähän miehenä on ongelma, että vaikea erottua niistä muista miehistä kun naisille tulee paljon viestejä. Tai oletan näin, koska harvoin naiset vastaa viesteihin. Olen itsekin tuolla happypancake, joten siitä varsinkin kokemusta.

Osaat ihan varmasti naisen profiilista itsekin arvioida, saako hän paljon viestejä vai ei. Jos kirjoitat naiselle, jolle muutkin miehet kirjoittelevat, niin erottautuminen on vaikeaa. Jos haluat erottautua, kirjoita naiselle jonka profiilista päättelet, että hän ei varmaan kovin paljon viestejä saa.

Ei ne kedon rikkakas...köh...villiruusutkaan suostu vastaamaan, koska kuvittelevat heillä olevan mahdollisuuksia niihin mallipojuihin tai heidän kuvillaan tehtyihin feikkiprofiileihin. Olen alkanut miettiä, että millaisen prinssin reilusti ylipainoinen yh tai lapseton 30+ nainen oikein kuvittelee löytävänsä jos tähän mennessä ei ole vielä tärpännyt.

- ohis

Mikä vika on lapsettomissa 30+ naisissa? Eivät kaikki halua lapsia. En ole ikinä ajatellut, että lapset olisivat plussaa siirtomarkkinoilla.

Deittimarkkinoilla 😁

Vierailija
60/64 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni erottui muista olemalla vaan aidosti oma itsensä, ilman mitään laskelmointia ja erottautumisyrityksiä. Jos on sulle oikea tyyppi toisessa päässä, omana itsenä olo on ainoa mitä tarvitaan. Puhu kuin ihminen ihmiselle.

t. pancakesta miehen löytänyt nro 32

Täysin samaa mieltä! Minä kirjoitin itsestäni brutaalin rehellisen kuvauksen, joka resonoi minulle vastanneessa (nykyinen) avomiehessäni. Meillä oli molemmilla täysin sama toive löytää pysyvä parisuhde, samanlainen seurustelumenneisyys, syntymäperheiden samantyyliset taustat ja arvot jne. eli moni asia natsasi - meidän täytyi vain löytää toisemme. Sattumaa ja onnea.

t. nro 43 (muistaakseni...)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan