Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nettideittipalvelusta voisi helpoiten löytää tavallisen miehen?

Vierailija
16.09.2018 |

Nyt sais loppua sinkkuus.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happy Pancake?

Vierailija
22/64 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tavalliset miehet kelpaa kenellekään naiselle nykypäivänä, koska naisten käsitys siitä mikä on tavallinen on vääristynyt.

Miten muka vääristynyt? En minä ainakaan etsi rikasta, koska en ole sellainen itsekään. Enkä "statusta" mitä se lieneekään. Normaalia, tavallista miest, komea ei tartte olla. Naisten kans toivo osaavan olla myös kaveri. Se yksi harvoja vaatimuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue ap tämä ketju ja mieti ihan vakavissasi, haluaisitko tutustua ketjussa kirjoittaneisiin miehiin vai olisiko sittenkin parempi ajatus tutustua ihan livenä iloisiin, positiivisiin, sosiaalisiin miehiin.

Vierailija
24/64 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria Milan

25/64 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nehän on tavallisia pullollaan kaikki. Miksi ihmeessä haluat tavallisen? Oma kumppanini ei ole tavallinen vaan erikoisen ihana.

Tavallisella tarkoitan, että tyyppi ei ole mikään pervo tai hullu. Ulkonäkökriteereitäkään ei ole, mutta tottakai miehen pitää kolahtaa.

-ap

Voisit avata vähäb enemmän mitä muuta haluat miehen olevan. Pervon ja hullun väliin mahtuu niin paljon miehiä sinkkuna, että kyllä sulla nyt muutakin vaatimuksia on.

Vierailija
26/64 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa että vastaukset ovat noin ankeita. Oon itse vähän yli 30v mies ja aloitan nyt uuden elämän. Ostan oman kämpän ja aloitan saliharrastuksen. Siinä sivussa ajattelin laitella viestejä kaikenmaailman nettideitteihin ja sovelluksiin. En ollut nuorempana mikään naistenmies mutta uskon seuraa löytyvän kun vaan jaksaa olla kärsivällinen. Olen kohtelias, ahkera ja vastuuntuntoinen ihminen. Haluan mennä eteenpäin elämässä. Laitoin sellaiselle testisivustolle kuvani ja sain ihan ok palautetta ulkoisesta olemuksestani. Tästä se lähtee.

Nyt sitten vain ap kerrot minulle mikä olisi hyvä paikka saada kontakteja.

Vierailija
27/64 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin happypancakesta kivan miehen. Sain siellä myös viestejä useammalta ihan kivalta joissa ei myöskään ollut mitään vikaa. Miehellä oli ilmoitus myös suomi24 treffeissä joten samat ihmiset voi olla monessa paikassa.

28/64 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin happypancakesta kivan miehen. Sain siellä myös viestejä useammalta ihan kivalta joissa ei myöskään ollut mitään vikaa. Miehellä oli ilmoitus myös suomi24 treffeissä joten samat ihmiset voi olla monessa paikassa.

Tuohan se vähän miehenä on ongelma, että vaikea erottua niistä muista miehistä kun naisille tulee paljon viestejä. Tai oletan näin, koska harvoin naiset vastaa viesteihin. Olen itsekin tuolla happypancake, joten siitä varsinkin kokemusta.

Vierailija
29/64 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan se vähän miehenä on ongelma, että vaikea erottua niistä muista miehistä kun naisille tulee paljon viestejä. Tai oletan näin, koska harvoin naiset vastaa viesteihin. Olen itsekin tuolla happypancake, joten siitä varsinkin kokemusta.

Osaat ihan varmasti naisen profiilista itsekin arvioida, saako hän paljon viestejä vai ei. Jos kirjoitat naiselle, jolle muutkin miehet kirjoittelevat, niin erottautuminen on vaikeaa. Jos haluat erottautua, kirjoita naiselle jonka profiilista päättelet, että hän ei varmaan kovin paljon viestejä saa.

Vierailija
30/64 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaat ihan varmasti naisen profiilista itsekin arvioida, saako hän paljon viestejä vai ei. Jos kirjoitat naiselle, jolle muutkin miehet kirjoittelevat, niin erottautuminen on vaikeaa. Jos haluat erottautua, kirjoita naiselle jonka profiilista päättelet, että hän ei varmaan kovin paljon viestejä saa.

Ei ne kedon rikkakas...köh...villiruusutkaan suostu vastaamaan, koska kuvittelevat heillä olevan mahdollisuuksia niihin mallipojuihin tai heidän kuvillaan tehtyihin feikkiprofiileihin. Olen alkanut miettiä, että millaisen prinssin reilusti ylipainoinen yh tai lapseton 30+ nainen oikein kuvittelee löytävänsä jos tähän mennessä ei ole vielä tärpännyt.

- ohis

Vierailija
31/64 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne kedon rikkakas...köh...villiruusutkaan suostu vastaamaan, koska kuvittelevat heillä olevan mahdollisuuksia niihin mallipojuihin tai heidän kuvillaan tehtyihin feikkiprofiileihin. Olen alkanut miettiä, että millaisen prinssin reilusti ylipainoinen yh tai lapseton 30+ nainen oikein kuvittelee löytävänsä jos tähän mennessä ei ole vielä tärpännyt.

- ohis

Mutta kuvittelet itselläsi olevan mahdollisuuksia, vaikka tähän mennessä ei ole vielä tärpännyt? Kuinka pitkään ajattelit jatkaa yrittämistä? Miksi sinusta on ymmärrettävää, että sinä kuvittelet löytäväsi, mutta sinulla ei riitä ymmärrystä noille naisille ja heidän halulleen yrittää?

Vierailija
32/64 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ohis

Mutta kuvittelet itselläsi olevan mahdollisuuksia, vaikka tähän mennessä ei ole vielä tärpännyt? Kuinka pitkään ajattelit jatkaa yrittämistä? Miksi sinusta on ymmärrettävää, että sinä kuvittelet löytäväsi, mutta sinulla ei riitä ymmärrystä noille naisille ja heidän halulleen yrittää?

Mulla on yksi pitkä liitto takana ja lapsia, joten sanoisin kyllä olevani suhtellisen realistinen näissä asioissa.

- se ohis

Vierailija
33/64 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen deittaillut maaliskuusta lähtien suomi24-palstalla. Neljä miestä olen tavannut tänä aikana ja kaikki vastasivat odotuksiani. Siellä on toki myös erittäin vastenmielisiä tyyppejä, lykkyä pyttyyn.

Vierailija
34/64 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen deittaillut maaliskuusta lähtien suomi24-palstalla. Neljä miestä olen tavannut tänä aikana ja kaikki vastasivat odotuksiani. Siellä on toki myös erittäin vastenmielisiä tyyppejä, lykkyä pyttyyn.

Kiva kuulla!

Vierailija
35/64 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käypä lukemassa parit miesten profiilit. Ei ollut temppu eikä mikään erottua joukosta. Kannattaa vähän panostaa.

Vierailija
36/64 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on siitä haastava et monet kerää vaan pareja mut siitä eteenpäin haastetta toki itse kävin monen kans treffeil, ihan ok kavereita mut ei vaan sytyttänyt yhtään. Tuntuu et kaikki deittipalstat tälläsiä, ehkä yksin vaan ja sitärataa.

37/64 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käypä lukemassa parit miesten profiilit. Ei ollut temppu eikä mikään erottua joukosta. Kannattaa vähän panostaa.

En minä niitä miehenä nää jos en tee naisena profiiilia. Oman profiilin olen pyrkinyt tekemään kaikkien ohjeiden mukaan, että mitään isompia virheitä ei kyllä pitäisi olla. Yleensä naiset ei ole käyneet edes profiilissa lukeneet vain viestin.

Aikaisemmin kommentoijalle, että omasta mielestä olen viestejä laittanut ihan tavallisille naisille, mutta niitä tavallisiahan muutkin lähestyy. Tuolla happypancakessa on muutenkin mun mielestä vähän "normaalimpaa" porukkaa toisin kuin tinderissä on hirveästi jotain instagram tähtösiä.

Vierailija
38/64 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä ihan sattuman kauppaa missä ja kenet kohtaa netissä! Mulla aikoinaan ilmo suomi24lla ja sieltä vuoden verran löytyi julkisille kahvitreffeille kuusi miestä (lähes kaikki eronneita ja katkeria exilleen, pari heistä muuten ihan mukavan oloista, mutta ei iskenyt), siellä myös moni sexihakupäällä olevaa kokeilivat onneaan, mutta oma tavallinen kultani löytyi lopulta toiselta netti-ilmosivulta, johon vielä päätin laittaa yhden brutaalin rehellisen parinhakuilmon ennen kuin lopetan koko yrityksen. Hän oli 1. krt nettihakupäälläsivulla ja laittoi minulle ensimmäisen ja ainoan vastauksensa ja se oli siinä. Sattumaa ja hyvää onnea, jos haku onnistuu. Tsemppiä!

Vierailija
39/64 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä ihan sattuman kauppaa missä ja kenet kohtaa netissä! Mulla aikoinaan ilmo suomi24lla ja sieltä vuoden verran löytyi julkisille kahvitreffeille kuusi miestä (lähes kaikki eronneita ja katkeria exilleen, pari heistä muuten ihan mukavan oloista, mutta ei iskenyt), siellä myös moni sexihakupäällä olevaa kokeilivat onneaan, mutta oma tavallinen kultani löytyi lopulta toiselta netti-ilmosivulta, johon vielä päätin laittaa yhden brutaalin rehellisen parinhakuilmon ennen kuin lopetan koko yrityksen. Hän oli 1. krt nettihakupäälläsivulla ja laittoi minulle ensimmäisen ja ainoan vastauksensa ja se oli siinä. Sattumaa ja hyvää onnea, jos haku onnistuu. Tsemppiä!

Et sitten viitsinyt kertoa mikä toinen "netti-ilmosivu" sitten oli josta löysit puolisosi? Vai säästeletkö apajaa itsellesi pahan päivän varalle?

Vierailija
40/64 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni erottui muista olemalla vaan aidosti oma itsensä, ilman mitään laskelmointia ja erottautumisyrityksiä. Jos on sulle oikea tyyppi toisessa päässä, omana itsenä olo on ainoa mitä tarvitaan. Puhu kuin ihminen ihmiselle.

t. pancakesta miehen löytänyt nro 32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä