Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä, kun mies ei vaan kosi?

Vierailija
15.09.2018 |

Ollaan puhuttu jo suhteen alussa, että molemmat halutaan naimisiin. Vuodet ovat vierineet ja mitään ei tapahdu. Nyt kyselin varovasti mieheltä aiheesta ja hän sanoi, että odottaa oikeaa hetkeä (?!!!) Minulle naimisiin meno on erittäin tärkeä juttu ja olenkin ajatellut, että ehkä pitää päästä tästä ihmisestä irti. Ehkä hän odottaa jotain (jotakuta) parempaa? Mitä mieltä olette?

Kommentit (551)

Vierailija
1/551 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kosin miestä itse. Tee sinä samoin. Tasa-arvo on keksitty.

Vierailija
2/551 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kosin miestä itse. Tee sinä samoin. Tasa-arvo on keksitty.

Hän haluaa tehdä sen itse. Tosiaan odottaa oikeaa hetkeä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/551 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sanoo odottavansa oikeaa hetkeä, olisiko mahdollista että mies ei kosi koska hän odottaa oikeaa hetkeä?

Vierailija
4/551 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies sanoo odottavansa oikeaa hetkeä, olisiko mahdollista että mies ei kosi koska hän odottaa oikeaa hetkeä?

Joo. Minäpä veikkaan, että tuo on vaan tekosyy. Ollaan oltu jo pitkään yhdessä ja sopivia hetkiä olisi ollut vaikka kuinka paljon. Tänä syksynä oltiin romanttisella viikonloppumatkalla jne. Olen menettänyt uskoni siihen, että mies tosissaan suunnittelisi avioliittoa kanssani. ap

Vierailija
5/551 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaa jotakuta parempaa. On ajatellut, että joskus haluaa naimisiin, mutta ei ollut ajatellut, että olisi tavannut sitä ainoaa oikeaa vielä. Eli elämä loppuiän sinun kanssa ei ollut suunnitelmissa, olette jotenkin ajautuneet olemaan yhdessä noin kauan. Kosi sinä, ja jos saat pakit, tiedät lähteä suhteesta.

Vierailija
6/551 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se Saku-sammakko.

Vierailija
7/551 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, joka haluaa naimisiin, voi kosia. Ei se niin monimutkaista ole. Tai sitten ihan vaan puhutte asian selväksi.

Vierailija
8/551 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vähän siltä kuulostaa, ettet ole hänen unelmanaisensa. Kyllä muuten kosinta olisi tullut.

Vierailija
9/551 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että vuonna 2018 seurustelukumppanin kanssa voisi puhua asioista. Esimerkiksi avioliitto on isompi juttu kuin kosinta, pitää miettiä avioehto, testamentti, lasten määrä,asuinpaikka, rahanjako jne. Mutta ei suomalainen nainen mieti mitään noin tylsää, se pohtii kosintaa!

Vierailija
10/551 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö tuo lupaus kosia ole teknisesti ottaen kosinta? Kosintahan on pyyntö mennä naimisiin ja te olette jo sopineet menevänne naimisiin.

Vierailija
11/551 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, joka haluaa naimisiin, voi kosia. Ei se niin monimutkaista ole. Tai sitten ihan vaan puhutte asian selväksi.

Olen kyllä kysynyt, että mitä mieltä olet rakas, voitaisiinko mennä naimisiin. Hän sanoo, että on vanhanaikainen ja haluaa tehdä kosinnan itse. Odottaa oikeaa hetkeä. Minusta tuntuu, että minua kusetetaan :D ap

Vierailija
12/551 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että vuonna 2018 seurustelukumppanin kanssa voisi puhua asioista. Esimerkiksi avioliitto on isompi juttu kuin kosinta, pitää miettiä avioehto, testamentti, lasten määrä,asuinpaikka, rahanjako jne. Mutta ei suomalainen nainen mieti mitään noin tylsää, se pohtii kosintaa!

Kiva, että olet noin nokkela, mutta mitä siis ehdotat minulle? Olen puhunut asiasta moneen otteeseen. Ero? ap

Vierailija
13/551 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö tuo lupaus kosia ole teknisesti ottaen kosinta? Kosintahan on pyyntö mennä naimisiin ja te olette jo sopineet menevänne naimisiin.

Niin että rupean vaan järkkäämään häitä, varaamaan kirkkoa jne? :D ap

Vierailija
14/551 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä tuskin voisi vähempää kiinnostaa, sillä siinä diilissä mies yleensä voi vain hävitä.

Sun pitää selittää miehelle, miksi haluat naimisiin. Mitä etuja siitä miehellekin olisi.

Vierailija
15/551 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Minäpä veikkaan, että tuo on vaan tekosyy. Ollaan oltu jo pitkään yhdessä ja sopivia hetkiä olisi ollut vaikka kuinka paljon. Tänä syksynä oltiin romanttisella viikonloppumatkalla jne. Olen menettänyt uskoni siihen, että mies tosissaan suunnittelisi avioliittoa kanssani. ap

Jos tarkoittaa oikeaa hetkeä sillä että ne häät olisi oikeasti mahdollista järjestää pian kosimisen jälkeen? Onko ongelmaa tällä hetkellä esim. rahan suhteen?

Vierailija
16/551 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simppeliä: ei seksiä ennen kosintaa ja hääpäivää ;) Siinä äkkiä kyllä saa päivän kalenteriin, jos mies oikeasti rakastaa. Jos taas ei, niin parempi mennäkin.

Vierailija
17/551 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se oma rakas ole tärkeämpi kuin joku muodollinen rituaali? Herätys nyt.  Se avioliitto on kiva lisä, mutta ei sen enempää. Herttinen sentään.

Vierailija
18/551 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kysy tätä samaa - sanasta sanaan - mieheltä itseltään? Jos ei tällaista asiaa voi suoraan ottaa puheeksi, minkälaista arvailuteatteria on arki sitten avioliitossa?

Vierailija
19/551 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua naimisiin. Hän vain yrittää tekosyyllä, että lopettaisit asiasta puhumisen.

Vierailija
20/551 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Simppeliä: ei seksiä ennen kosintaa ja hääpäivää ;) Siinä äkkiä kyllä saa päivän kalenteriin, jos mies oikeasti rakastaa. Jos taas ei, niin parempi mennäkin.

Just🙄